Gyldendals Bogklub reviewed by

Odense, DK

Bondefangeri

Jeg blevet ringet op en sen aften af en telefonsælger, og kom i et svagt øjeblik til at sige ja til medlemsskab af bogklubben.
Næste morgen da jeg var blevet sikker på jeg havde fortrudt, så jeg i mailen som sælgeren havde sendt, at jeg havde 3 dage til at fortryde hvis jeg skrev til dem på en mail adresse.
Det gjorde jeg så, altså under 12 timer efter jeg havde sagt ja.

Så troede jeg at det problem var løst, men jeg skulle blive klogere!

Det gik hverken værre eller bedre, end at jeg fik tilsendt den første indmeldelsesbog. Og med den i hånden skyndte jeg mig ind på bogklubben, og skrev til deres support at der måtte være sket en fejl, og at jeg bestemt hverken skulle være medlem, eller have deres bøger, (eller hænge på dertil hørende regninger).

Jeg blev svaret at det var min egen skyld og at jeg skulle have givet dem besked, så de kunne have meldt mig ud... ?

Jeg fik at vide jeg blev meldt ud, og at de sidste 2 bøger (havde stadig kun modtaget 1) skulle sendes retur uden gebyr..
Efter kort tid modtog jeg bog 2 og derefter begyndte der at komme rykkere.

Nu er de hverken til at hugge eller stikke i, og vil hverken erkende ansvar for at jeg aldrig skulle have været medlem. Eller ophøre med at kræve jeg betaler diverse rykkergebyrer osv.

For en Bogklub jeg ALDRIG skulle eller burde være medlem af.

På nuværende tidspunkt truer de mig med inkasso osv hvis jeg ikke giver dem penge for at forpeste min hverdag.

Er bare så dødtræt af at skulle forholde mig til dem, aner ikke hvad jeg skal gøre for at få dem til at lade mig være.