Gyldendals Bogklub reviews

Gyldendals Bogklub reviews

8.2

lidt for lang leveringstid

Fin bogklub, men skal man bruge noget derfra på et bestemt tidspunkt, skal man bestille i GOD tid.

supper gode bøger, gode historier

Det er nogle gode bøger dem jeg har købt, Nora Roberts: whisky Beach og Marcia Willett: postkort fra fortiden. De skriver og fortæller godt.
Har flere bøger med dem og vil gene have flere.

præcis og hurtig levering

køb du bare bøger hos Gyldendal de er hurtige og rimelige nogle billige .

Dejligt, nemt og bekvemt!

Super service - nemt at bestille og afbestille.
Bøgerne kommer hurtigt - kan anbefales!

Jeg købte åbenbart for for mange penge!

Jeg havde bestilt og fået ordrebekræftelse på en del bøger. Da jeg så fik dem, manglede der en. Jeg henvendte mig derefter til Gyldendals Bogklub og fik at vide, at jeg havde overskredet et internt maksbeløb, så jeg skulle først betale første sending, før de kunne sende mig den manglende bog. Det er for så vidt fair nok, at man har sådan en politik, men hvorfor gør man ikke kunden opmærksom på det ved bestilling? Eller i det mindste i ordrebekræftelsen? Man tror jo som kunde, at der er sket en fejl, og at de har glemt at vedlægge noget. Det var først, da jeg selv henvendte mig til bogklubben, at jeg fik en forklaring, hvilket jeg finder ret mærkeligt og faktisk også dårlig kundeservice. De kunne da som minimum selv henvende sig efterfølgende til kunden og give en forklaring.

Let og hurtigt

Nemt at bestille og afbestille bøge. Lynhurtig levering, overraskes gang på gang over hvor hurtigt det går sammenlignet med andre hjemmsider.

Super god service ved reklamationer

Købte Flere DVD er der var en der ikke kunne afspilles
Hurtigt fik vi en retur
Vi havde bestilt Dovnton Abby 2 stks vi fik Danske sange 2 stks
Hurtigt besked og de rigtige var på vej ( men den ene duede ikke)

Alt har indtil videre fungeret optimalt.

Eventuelle fejl bliver rettet med det samme.

Sikker og hurtig levering

Modtog min bog pakke 2 dage efter bestilling

De oplyser ikke lige medlemsbetingelser..

Bestilte 2 bøger, modtog dem, lige pludselig kom der en bog jeg ikke havde bestilt, måtte så betale for den ogs, da det er de der medlemsbetingelser. Dem skal jeg så åbenbart have 2 af før jeg kan afmelde det medlemskab. Bestilte så en anden bog, og ville så afmelde den anden månedens bog, men det kunne jeg ikke. Så venter på 2 bøger endnu. Og har intet modtaget i 3 uger nu!

Godt tilfreds gennem 35 års medlemsskab.

GB har gode tilbud og er let at handle med på nettet.
Bøger kommer hurtigt og i solid emballage.

Forslag til hjemmesiden.

Jeg synes at jeg har fået en rigtig god behandling hver gang jeg har henvendt mig. Jeg ville ønske at når jeg logger ind, vil jeg gerne kunne se datoen for sidste frist for MIN afmelding af månedens bog, samt når der er specielle tilbud, med f.eks at bestille inden en bestemt dato og få rabat, skal det fremgå på "min side" når jeg logger ind. På "min huskeseddel" ville jeg gerne kunne aktivere at jeg fik en mail inden sidste frist datoen opstår.
Hvis der er tilbud så man sparer på køb af flere bøger skal det fremgå mere tydeligt at det ikke er slutbeløbet på fakturaen der er gældende men kun selve bøgernes samlede pris, så man ikke går fejl af at fragt/porto ikke skal medregnes for at få rabatten.
Jeg kunne også godt tænke mig at kunne sætte ophold i tilbudene. At jeg stadig fik bladet men ikke blev tvunget til at afbestille månedens bog. F. eks. "stand by" i 3 mdr.

Gode oplevelser ... og hurtig levering

Altid gode oplevelser med en god bog ved hånden.

Og der er altid hurtig levering ...

Nemt at bestille og afbestille - god service ved telefonisk henvendelse.

Godt tilfreds med bogklubben. Der er mange forskellige bøger at vælge imellem. Blot er der for mange krimier.

Er yderst tilfreds med den måde tilbuddene bliver tilbudt/kommer på, og de varer jeg køber.

Har en rigtig god aftale om at modtage et dejligt katalog med gode tilbud på gode bøger. Det burde du også gøre!

Gyldne momenter afslutter dagen

Jeg har altid været meget glad for at læse, både skønlitteratur og faglitteratur. Jeg skal helst have mindst en bog på sengebordet og et par stykker på mit arbejdsbord. Jeg har lånt rigtig meget på biblioteket, men der er noget særligt ved at eje bøger. At have dem stående på reoler i alle husets rum. Gyldendal er min yndlingsbogklub. Der er altid orden i tingene, men bliver ikke tvunget til at købe noget, man ikke har lyst til. Bare navnet Gyldendal sender toner af troværdighed og soliditet.

Suverænt udvalg til de rigtige priser...

Jeg kan varmt anbefale medlemsskabet.
Du får sikker og hurtig behandling/levering, og udvalget er bare i orden, og så kan du jo også hitte det bedste til rene udsalgspriser.

hurtigt og nemt

Jeg bestilte en bog via hjemmesiden, og havde den hånden efter kun få dage.

Fremragende bogklub både i bredden og dybden

Gyldendals bogklub udsender et meget bredt udsnit af bøger på det danske bogmarked og til en rimelig pris. Godt at i samarbejder med andre forlag. Jeg har været medlem af bogklubben i vel omkring 40 år og blevet både klogere og godt underholdt. Jeres automatiske bestillingssystem fungerer perfekt. Jeg savner bøger på engelsk.

Flotte bøger.

Ved Tlf. Bestilling altid en venlig person.
Pakken fint og forsvarligt indpakket.
Har endnu ikke læst Jan Guillou's mellem rødt og sort, da jeg er igang med Fatimas Hånd for anden gang, da jeg lige har været Andalusien og været i Alhambra, også for anden gang, og den bog handler jo netop om 1500- tallet, meget spændende.
Jeg læser mest historiske bøger.
Hilsen Bodil.

Gyldendals Bogklub Details

Danmarks største bogklub. Få alle tidens bedste og mest omtalte bøger - alt sammen til billige priser og med mange andre medlemsfordele.

Visit Gyldendals Bogklub