Haahr reviews

Haahr reviews

8.1

Sikken en kunde-pleje!

Tankede på et ubemandet anlæg, men pistolen med diesel virkede meget langsom og efter flere minutters tanken, væltede det pludseligt ud med fed, gul diesel-skum fordi pistolens automatiske stop åbenbart ikke virkede.
På den anden side af min stander, stod et par personer og brokkede sig over at dankort-terminalen ikke virkede.
Da det ikke er normalt med problemer på stedet, sendte jeg en mail til Haahr og fortalte om de problemer vi havde været ude for denne morgen.
Kort tid efter fik jeg en mail hvori Haahr bad mig oplyse tid, sted, kortnr. samt beløb jeg havde købt for.
Senere på dagen kom så endnu en mail hvori de forklarede hvad der havde været galt, og at fejlene nu var udbedret. (Dog skyldtes brokkeriet på den anden standeren, at vedkommende havde forsøgt at benytte et betalingskort som ikke var beregnet til Haahr, så det kunne de selvfølgelig ikke gøre noget ved :o)
Derudover blev jeg tilbudt en kompensation som svarer til ca. halvdelen af det beløb jeg havde tanket for.
Det kalder jeg godt nok for god kundepleje!

Fedt med billig brændstof!

I disse tider hvor brændstofpriserne er totalt horrible, er Haahr stedet at tanke. Jo flere Haahr-anlæg, jo mere konkurrence til "de store".

Eneste minus er, at de endnu ikke er særligt udbredte. Aarhus er en stor by, så det ville være fedt med flere anlæg i dette område!

God pris

Altid konkurrencedygtigt

Altid billigere, især i længden!!

Når jeg har tanket hos Haahr, har de oftes altid været de billigste i byen og omegnen, tit op til en krone under motorvejspriserne, som vidt vides, altid er dyrest.

Også er det nemt at betjene og betale, hvilket kan foretages med alle slags gængse kreditkort. Derudover har de også fået e-kvittering, hvilket er rart for mig, da jeg så automatisk kan se mit dieselforbrug.

Har set dem mange steder efterhånden nu, men bruger især dem i Middelfart, Horsens og Vejle.

Der er det altid så billigt, og billigt er bedst for mig og min bankbog

Marco J. Frandsen

Is Haahr your company?