Håndboldbutikken ApS reviews

Håndboldbutikken ApS reviews

7.4

Hurtig og præcis levering

Mange gode produkter, og dejlig hurtig og præcis levering, vil helt sikkert bruge dem igen.

Nem, hurtig og sikker handel og levering

Nemt at finde en bestemt vare på hjemmesiden og en rigtig hurtig levering samt en sikker handel.

Det var lige præcis det jeg bestilte og det kom få dage efter bestilling (som lovet).
Jeg kan helt klart anbefale Håndboldbutikken.

hurtig og sikker ekspedition

Varen kom hurtigt og alt var som håbet.
jeg vil ikke tøve med at handle ved Håndboldbutikken igen

Rigtig fin service

De bestilte vare, kom alle som forventet i løbet af de følgende dag... Go service og nem/ let hjemmeside,..

ELENDIGT !!!!!!

Jeg vil ikke anbefale nogen overhovedet at handle med Haandboldbutikken.. De svarer ALDRIG på hverken chat eller mail..

Jeg bestiller varene 14/09 - modtager bekræftelse på at ordre er pakket og sendt den 16/09.

Den 22/09 har jeg intet modtaget, rykker efter det, og får at vide at det er i restordre men vil blive sendt inden for 3-4 dage, og får 10% rabat for ventetiden.

26/09 får jeg så igen at vide at ordren er pakket og sendt.

Jeg rykker for levering både 30/09, 01/10, 02/10 og 03/10 men får ikke svar på mine henvendelser hverken på chat eller mail..

Jeg handler der ALDRIG igen, og vil heller ikke anbefale andre at gøre det.. har dd lavet en indsigelse til min bank og bedt dem annullere betalingen

Virker amatøragtigt

d. 6/8 bestilte vi varer .
Pengene bliver overført et par dage efter, men jeg må selv rykke for, at de har set pengene er ankommet.
D. 15/8 får jeg en mail om de er registreret.
Samme dag får jeg en mail, der siger levering om 4-7 dage
D. 28/8 får jeg en ny mail der siger levering 2-8 dage
D. 3/9 får jeg en ny mail der siger levering 2-8 dage
D. 3/9 skriver jeg til dem, at der er gået for lang tid, og vi nu vil annullere ordren
D. 5/9 rykker jeg for et svar på min annullering
D. 11/9 rykker jeg endnu engang for et svar på min annullering
Idag d. 15/9 har stadig intet hørt.

Trak 350 kroner for meget - ført tilbage dagen efter

OPDATERING: dagen efter jeg skrev denne anmeldelse, og altså dagen efter pengene blev trukket, blev de 350,- kr. ført tilbage til min konto. Rigtig god kundeservice, fik dog aldrig svar på mine mails, udelukkende herinde. Men det er irrelevant så længe jeg fik mine penge tilbage. Rigtig god oplevelse og dejligt med hurtig rettelse af fejlen samt hurtig levering! :-)

Jeg bestilte i lørdags d. 09-02-2013 nogle varer til sammenlagt 396,- kr. inkl. fragt. I denne sammenhæng brugte jeg koden til et gavekort på 350,- kr. jeg tidligere havde fået i forbindelse med en afbestilling på samme side, hvor de tilbød et gavekort på det bestilte beløb + 20 % oveni og derefter rundet op til nærmeste 50,- kr. Det sagde jeg selvfølgelig ja til, og det forsøgte jeg at bruge i lørdags.

I dag d. 12-02-2013 har de trukket det fulde beløb 396,- kr. på min konto i stedet. Jeg har skrevet en mail til dem i dag (men sendte også en mail til dem lørdag, da jeg ikke kunne se noget sted, at de 350 kr. var trukket fra, som jeg ikke har fået svar på) og afventer et svar med forventning om at få pengene tilbage, da jeg ikke kan forestille mig, at de er ude på at snyde mig.

På den positive side har jeg også i dag modtaget mine varer i fin stand, så leveringen fejler tilsyneladende intet. Oplever jeg en hurtig tilbageførsel af de 350,- kr og en god kundeservice opdaterer jeg herinde og giver en bedre bedømmelse.
Håndboldbutikken ApS

Reply from Håndboldbutikken ApS

Hej Tobias,

Din gavekortskode er ikke blevet regisret korrekt - den skulle helt automatisk have justeret dit beløb ned inden du indtastede dine betalingsoplysninger. Da det ikke skete, så er beløbet ikke justeret ned, og vores lager har afsendt, som normalt, og derfor er hele beløbet blevet trukket. Det er en fejl, som vi skal beklage. Pengene er naturligvis retuneret til dit betalingskort.

Vi håber du trods den uheldige oplevelse bliver glad for de varer du har modtaget.

Med venlig hilsen,

Håndboldbutikken.dk