Haandlavet reviews

Haandlavet reviews

9.7

Lynhurtig levering & spitze service

Jeg bestilte en omgang Hama perler om eftermiddagen og havde dem allerede næste formiddag. Det er verdensklasse. Jeg nåede tilmed at få bestilt det forkerte, så jeg måtte maile og bede dem lave det om. Fik svar med det samme om, at det ikke var noget problem og heldigvis var det hele præcis som det skulle være, da det kom.
Kan varmt anbefale Haandlavet og handler der helt sikkert igen.

5 stjerner :)

Mine varer kom dagen efter pengene var trukket.. og pakningen af dem var også god idet de var beskyttet.. det havde regnet den dag jeg fik dem og der var ikke sket noget med dem..
Kan helt klart anbefale andre til at handle hos haandlavet.dk de giver en god service og jeg vil helt klart handle der igen..

Rigtig god service

Nu skal du bare lige høre, jeg har lige fået materialer hjem til at lave mine kort af, det er fra noget der hedder Håndlavet, jeg har godt nok fået der fra før, men det er dejligt nemt og så går der ikke mange dage før det er i min postkasse.

Meget fornøyd

Syns dere hadde rask levering på produktet og det var godt innpakket.
Så kommer nok til å bestille varer flere ganger av dere.
Jeghar allerede anbefalt dere til de vennene jeg har her i Norge som også
driver med scrapping /3 D ark.

Jeg kan kun sige.....

.... at Haandlavet.dk har leveret nogle helt upåklagelige produkter. Jeg bestilte pap, 3D ark samt en masse andet småting og fik det hele 3 hverdage efter bestilling og samtidig fik jeg en gave med også. Kvaliteten af de ting jeg har købt er helt i top og servicen har været super. Jeg har modtaget mails fra dem både en ordrebekræftelse og en mail efter at de havde sendt det. Jeg er fuldt ud tilfreds med den side og jeg vil selv bruge den igen og anbefaler andre også at bruge den :)

super dejligt sted at handle.

det hele er bare så perfekt,dejlig hurligt levering samt alt er der.

Super god betjening

Jeg har handlet nogle gange.Altid en god og hurtig betjening.Varen er pæne og hele når de kommer .Jeg kan anbefale andre at lave en god og hurtig handel .

Fint...

Overskuelig hjemmeside - men der står hurtig levering på hjemmesiden og i min verden er en uge ikke hurtigt ;-)
Det ved jeg nu og handler der gerne igen!
Jeg bestilte 3D-ark til min mor (Gurli)
Håndlavet.dk Aps

Reply from Håndlavet.dk Aps

Hej Ann-Vibeke

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre at du syntes om hjemmesiden og gerne vil handle med os igen, selvom din ordre ikke kom helt så hurtigt afsted som bestillinger normalt gør.

Intet at klage over

Jeg fik mine ting 1 eller 2 dage efter bestillings dagen og det var fint, Min datter blev glad for perlerne ;-)

Alt var perfekt :)

Nemt og overskueligt at bestille og betale. God info. om ordre pr. email og hurtig levering og varerne er pakket forsvarligt ind.
Et super sted at handle :)

Hurtig service

Jeg har købt kuverter hos Haandlavet.dk. Ganske få dage efter bestillingen havde jeg varene hjemme hos mig. Fin service og nem og overskuelig hjemmeside.
Venlig hilsen
Dorthe Jørgensen

Britta Adsbøl, Kolding

Super fin hjemmeside, der er nem at finde rundt i, hurtig betjening, og fin indpakning.

God support

Jeg kan kun anbefale Haandlavet.dk.

Uovertruffen god service

I forbindelse med nogle invitationer havde jeg brug for noget karton. Det havde været svært for mig at finde den rigtige farve, men haandlavet.dk var heldigvis leveringsdygtige og til en meget fornuftig pris. Jeg skulle bruge en del pakker og ikke alle var på lager. Jeg bestilte hvad de havde og prøvede igen et par dage senere. Her fik jeg bestilt noget forkert, hvorefter jeg henvendte mig til dem, for at annullere den forkerte ordre og samtidig forsøge at bestille flere pakker af den korrekte karton. Der var ingen problemer med annulleringen og de fik også en ny portion hjem, således at jeg kunne få den mængde karton jeg havde brug for. Jeg blev tilbudt at vente med at få kartonnet samlet og derved kun betale en omgang fragt, men kunne også have fået det af to omgange. Der var virkelig god service og da kartonnet kom frem var det pakket forsvarligt ind og uden nogen skader. Jeg kan kun anbefale haandlavet.dk og vil bestemt også benytte mig af dem en anden gang!

God service og hurtig levering

Flot side og nem at finde rundt i. Her er noget for enhver smag. Kan kun anbefales :)

Godt og billigt

Nemt, venlig online chatbetjening, fleksibelt (slog to ordrer sammen på falderebet) og billigt.

Super butik

Modtog mine varer til fuld tilfredshed og anbefaler gerne og jeg handler helt sikkert her igen.

Håndlavet.dk Aps Details

Hobby butik for den kreative. Hama perler, hårbøjler og alt til fremstilling af 3d kort. Altid nye og spændende produkter på lager til lave priser og hurtig levering.

Visit Haandlavet

Write to: tim@haandlavet.dk