Haandvaerkervinduet reviews

Haandvaerkervinduet reviews

6.4

Dårligt arbejde!

Jeg har gennem Lars M (davir.dk/raadgiver/lm), blevet anbefalet vinduer samt døre fra denne producent, fordi de var lige så gode som alle de andre kendte mærke, og så er det danskproduceret!

Jeg fik flere tilbud, men valgte Lars M, som ikke var den billigste!

Der skal ikke skrives noget negativt om Lars M's arbejde, som jeg er meget tilfreds med. Skal der skrives lidt negativt, så er det at de anbefalede denne producent.

Da Lars M's håndværkere havde sat vinduerne samt dørene op, viste det sig at der var mange fejl på vinduerne/dørene.
Der var tale om malertape som stadig sad på flere steder og når man prøvede at fjerne dem, resulterede det i at man kunne se en anden farve (bestilt som hvid inde og grøn ude).
Søm var skudt igennem, så de var synlige og ødelagt træet.
Skruerne sad/sidder ikke plant, så når vinduerne åbnes og derefter lukkes, slides der på rammen. Regner snart med at farven vil forsvinde.
Den ene vindue kan ikke "låses", dvs. at når man har åbnet for vinduet, så kan vinden få vinduet til at smække eller omvendt.
Mærker så synlige at jeg ikke kan ignorere dem.
Der hvor den hvide farve mødes med den grønne, er ikke en lige linje. Det ser slet ikke kønt ud

osv, det er virkeligt slemt.

Efter 1½ måned kommer der en håndværker fra HåndværkerVinduet forbi, og gør sit bedste for at rette op på fejlene, men resultatet er at det ser slet ikke tilfredsstillende ud. Det ligner et godt forsøg på reparation. Det svare til at den spritnye bil man købte har flere uforklarlige stenslag i lakken, og med en rystende hånd, bliver de lappet. Det er fortsat tydeligt, men bedre kan de ikke gøres! Derfor må jeg bide det i mig. Her føler jeg mig meget hjælpeløs, for Lars M har sagt at det ikke er hans ansvar, men producentens.

Jeg kan blive ved, desværre. For et er at vinduerne i sin helhed ser flot ud, men da de ikke har "kærlighed" for detaljer og tydeligt mangel på kvalitetskontrol, gør at jeg ikke kan anbefale dem. Håber blot at de får skiftet mekanikken i vinduet inden de går ned, ellers er det dyrt betalt for et ubrugeligt vindue.

Is Haandvaerkervinduet your company?

HåndværkerVinduet I/S Details

Visit Haandvaerkervinduet