Haderslevkommune reviews

Haderslevkommune reviews

6.1

HADERSLEV KOMMUNE yder acceptabel service - men ventetiden er for lang.

Kommunerne skal jo i disse år varetage mange flere opgaver end tidligere, fex udstedelse af kørekort, pas m.m.
Efter min mening gør Haderslev Kommunes medarbejdere deres arbejde rigtig godt; det eneste irritament er, at man - måske netop på grund af de mange opgaver, kommunen har overtaget - meget ofte venter RIGTIG længe, før man kommer for, og nu skal man på Haderslev Rådhus tillige vente i den kolde forhal, hvor man tidligere kunne vente inde i varmen. Det må kunne gøres bedre. Så der er godt og lidt skidt.

Et værre ringen rundt..

Hvis man skal i kontakt med nogen fra kommunen skal man gerne snakke med 10 personer før de finder den man skal snakke med, og hver gang man skal have fat på en bestemt person, får man at vide han/hun er her ikke i dag prøv en anden dag.. God service har de ikke, og de lyder altid så lige glade når man ringer, som om dem der ikke arbejder hos kommunen er lavere stillet.. Jeg syntes også Haderslev kommune bruger pengene forkert, nu ved jeg hvad nogle penge går til og hvad de mister dem til, tager vi feks parkeringspladsen ved vojens kommune bygning det kæmpe bed de fik beplantet med klatre planter, det kostede dem en hel del at få plantet og nu kostede det dem for meget at holde så nu fjernes det hele igen efter et år, helt hen i hegnet, bare min mening..

Mangler fremsynethed

Selve kommunens område er dejlig, men administrationen af den ikke altid forståelig: at bygge en præstige-fyldt ishal for uansvarligt mange millioner, istandsætte den gamle for adskillelige millioner, bevare en usandsynlig grim silo på en havnefront som alt i alt også koster en masse millioner, betale frætrædelsesgodtgørelse til en kommunal tenderende kriminel tidligere forvalter, lave en strand til hvilken nytte ud i fjorden.... samtidig skærer man drastisk ned på bl.a. ældre, børn,arbejdsmarkedsområdet, hvor det lige i disse tider er ekstra vigtigt at f.eks. ledige holdes i gang. Hvis jeg handlede sådan privat, ville jeg hurtigt blive buret inde.

Spild af penge

Ja så skulle Erlevvej jo have nyt asfalt også må man ikke køre på denne vej jojo vis man har et ærne.. ærendringskørsel må man der så hvorfor nyt asfalt kan det betale sig når der nu er krise i vort land..

Jeg blev kørt ned i den nye rundkørsel ved falck.. en knallert kom farende og stak af jeg så intet.. men kommunen har sagt til mig jeg skal gå denvej selvom der ikke er skiltet med at der kan kom gående.. min jakke blev flået op og hvem søger man erstadning ved kommunen me dhar fået et afslag.. Haderslev siger til folk at de skal gå den vej også mangler der skilte også vil de ikke betale min jakke.. Tak Haderslev.. I smider rundt med folk penge til alt muligt nøtteløst..

I Haderslev har man lavet et cykel-bump..
De siger cyklerne køre for hurtigt men vis man ser den asfalt der lægger lige før det bump så kan man ikke køre for hurtigt og lige efter er der brosten heller ikke til at køre hurtigt på..
Vi har så mange huller i vejene her i byen og det værste er at de er skolevej som er totalt ødelagte flere steder..
Men vi skal da have en rundsørsel så skidt med resten af vejene..

Acceptabel kommune

Selvom det har været en svær tid, har de formået at give tid og service.

Is Haderslevkommune your company?

Visit Haderslevkommune