Hagir reviews

Hagir reviews

8.3

excellent kundeserice, kvalitet i top

Vi havde en kransebestilling med meget specifikke krav, og Tom Christensen var umådelig hjælpsom, professionel og tålmodig uanset hvor mange gange han blev kontaktet og slutproduktet blev langt pænere end forventet-kan kun anbefales på det varmeste
Hagir ApS

Reply from Hagir ApS

Kære Suzannah

Tak for din positive tilbagemelding. Den er vi meget glade for.
Kransen blev meget smuk og den fik mange flotte kommentarer undervejs til Valby.
Endnu engang tak for din tilbagemelding.

Hagir
Tom Christensen

Super til fornuftig pris

Leveret i aftalt tidsrum, en rigtig flot buket og et fint kort til.

Super priser og fin overskuelig hjemmeside. Ringede til Hagir med spørgsmål til min allerede bestilte ordre og fik en rigtig god betjening i telefonen.

Jeg vil ikke tøve med at bruge Hagir igen næste gang jeg skal sende en buket.

Service HELT i top

Jeg skulle med meget kort varsel have en buket til Frederiksberg Hospital, og ringede til butikken. " Kan I hjælpe mig?" - "ja det klarer vi for dig". Jeg bestilte kl. 12.30 og min mor fik leveret en smuk buket kl. 18. Se det er service HELT i top. Tak Hagir

Over al forventning

Jeg skulle bestille en båredekoration og havde problemer med at finde dekorationsbånd med plads til mere end 20 tegn. Det fandt jeg dog hos Hagir og ringede for at få lidt hjælp til valg af farve og blomster m.m.
Jeg fik en virkelig høflig og god betjening og kan rigtig godt lide deres system med at bekræfte ens bestilling via email samt at man kan se hvor langt det bestilte er i processen.
Jeg ønskede en blomster/farvekonbination der ikke umiddelbart kunne vælges på siden, så skrev det i kommentar feltet under bestillingen og der gik ikke meget mere end 30 min så fik jeg en mail med en bekræftigelse på at det var noteret.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg vil benytte mig af deres service :-)

Derudover var båredekorationen super flot og over al forventning - Tusind tak Hagir :-)

Service ud over det sædvanlige.

Jeg ringede til Hagir kvart over fem, for at spørge om jeg kunne nå at bestille en bårebuket til kl. 11 dagen efter. Det kunne jeg godt indtil 17.30. Jeg får ikke bestilt, og spiser aftensmad med familien. Hagir ringer og siger at han ikke kan se min bestilling. Jeg glemte helt at bestille pga. spisning.
Tak til Hagir for at tage imod min bestilling selvom kl. var over 6.
Buketten blev leveret til tiden og det rigtige sted.

Venlig Hilsen
Bo Johnsen

Langt billigere end i andre lign. butikker - udvid til resten af DK!

Har brugt dem én gang til levering på Frederiksberg. Så ikke selv buketten, men den skabte glæde. En del billigere end hos konkurrenter - ærgerligt, at de kun leverer i Kbh.

Der var et lille problem med at jeg ikke fik opkrævning på min ordre, som derfor ikke var gået igennem. Det blev dog løst hurtigt og samme dag (en lørdag), så ikke noget jeg vil give en stjerne mindre for.

Rigtig god og venlig betjening og flotte buketter

Har flere gange brugt deres service - både over nettet og ved besøg i butikken. Altid super venlig betjening og flotte, friske blomster. De binder virkelig buketter med stor fantasi så de altid bliver beundret, når man afleverer dem.

Og så er prisen ca det halve af hvad man skal betale i centrum af kbh

God :-)

Købte et par haveredskaber, der dog lod vente på sig pga. skybrud, men har hele vejen igennem haft god kontakt til butikken, og det er nogle fine varer, jeg har fået.
Alt til ug+

Hagir ApS Details

Vi tilbyder dig muligheden for at indrette individuelle smukke groenne rum og få inspiration til et spændende udeliv.

Visit Hagir

We live here: Roskildevej 52 B