Hairoutlet reviews

Hairoutlet reviews

9.2

Perfekt!!

Gode og billige produkter, god hjemmeside der er nem at finde rundt i, hurtig levering!
Alt i alt perfekt hjemmeside og kan varmt anbefales!

Godt, billigt og hurtigt.

Det er bare fantastisk at hairoutlet.dk har så mange gode tilbud hele tiden, endda på mærker som Redken. Fantastisk.
Som sagt fantastiske produkter, billige priser og så tog det ikke mere end 1 hverdag for mig at få pakken.
De har helt sikkert fået en ny stamkunde ;)

SÅDAN skal internet handel være!

Enkelt - hurtigt - sikkert - rigtige priser!

Min bedste anbefaling.

God nethandel

Bestilte shampoo og styling sent søndag aften. Modtog en besked allerede om tirsdagen om at vi pakke var klar til afhentning. Perfekt!!

Billigt og hurtigt levering

Andet er der vidst ikke at sige. :)

KAN ANBEFALES

HURTIGT, NEMT, OG BILLIGT, OG HELT IGENNEM FIN SERVICE.

super ved reklamation

Fik leveret en flaske, som ikke var skruet ordentlig og indholdet var løbet ud.
Jeg tog straks foto og indsendte det med reklamation.
Få dage efter ankom en ny flaske.

Kan man forlange bedre service..............

Hilsner Viveke

5 stjernet e-handel

Tja, hvorfor ikke udnytte min ytringsfrihed og verbalt udtrykke min holdning til denne e-shop. Kort og godt:

1. Virksomhedens sortiment er meget bredt, idet der er et stort udvalg af hårprodukter, hvilket er meget tilfredsstillende.

2. Priserne er overkommenlige. Jeg fik produktet "Curly Sexy Hair" for 99 kr. stk., hvor frisøren gerne napper 169kr. stk. Særdeles tilfredsstillende.

3. Hurtig levering - 2 arbejdsdage via GLS, meget tilfredsstillende. Deruderover var emballagen, bestående af en papkasse, hvori hårprodukterne var pakket ind i beskyttende bobleplast, holdbar. Derudover var der tape omkring låget på tuberne "så hårcremen ikke splatter ud" (mindre detalje, men smart).

www.hairoutlet.dk kan kraftigt anbefales fra min side, idet virksomheden i sidste fase har opfyldt mit behov om ikke længere at have babykrøller og bonghår af værste grad lige inden jeg skulle ud og nyde ungdommen.

Helt fin side og hurtig kontakt og levering

Ingen problemer!

Har bestilt igennem dem flere gange nu. Hver gang uden problemer! Hurtig ekspedition.

Fremragende

Super hurtig levering og lækre produkter;-)

Hurtig, nemt og billigt!

I februar '13 købte jeg nogle forskellige stylingsprodukter fra hairoutlet.dk. De kom kort efter med posten. Blandt det bestilte, var der to produkter fra sexy hair. da jeg havde brugt den ene og skulle i gang med den anden viste det sig desværre, at den var defekt. Jeg skrev da en mail fredag aften, med forventing om svar engang mandag, om at jeg havde en defekt vare, og for at høre hvordan proceduren med reklamation er. Lørdag formiddag modtog jeg en mail om, at de beklagede og sendte en ny med posten samme dag. Super herligt!

Hurtigt, nemt og billigt

Jeg bestilte julegave hos hairoutlet mandag aften, tirsdag morgen lå der en besked om at varen var pakket og sendt afsted, og i dag, onsdag er pakken kommet:-)
Den svarer 100 % til det forventede og var pakket forsvarligt ind.
Har sparet en del penge på at købe produktet her og det er absolut ikke sidste gang jeg handle her :-)

God Service

Har nu handlet hos Hairoutlet for 2 gang.
Det hele forløber dejligt let, gode priser og kundeservice super hurtig og god.

5 Stjerne mangler kun, fordi pakkerne sendes med Post Danmark som desværre godt kan være ret langsommelige :(

fin service og hurtig levering

fin service - billige produkter og hurtig levering

Dårlig service!

Jeg købte hårgejl for ialt 2650 kr. - her i blandt 15 stk. Tigi dryshampoo's.

Jeg dog blev noget skuffet, da gassen løb ud efter første gangs brug - når man så skulle bruge tørshampoo'en den efterfølgende dag, var den tom for gas og med løst, ubrugeligt pulver indeni.
Det skete nogle gange - og jeg snakkede efterfølgende med en frisør, som fortalte, at netop af dén grund, var de stoppet med at forhandle Tigi tørshampoo i den salon, hvor hun arbejdede.

Jeg tænkte, at nu jeg havde købt så mange stk., ville jeg samle sammen og spare Hairoutlet for at skulle spendere porto hver eneste gang, der skulle sendes en ny - Det skulle jeg aldrig have gjort!!!

Da jeg kontaktede Lene fra Hairoutlet knap et år efter mit køb, og hvor jeg stadig havde nogle ubrugte tørshampoo's tilbage - fik jeg blot svaret, at der ikke var noget at gøre ved det, reklamationsretten var overskredet og at hun ikke havde oplevet andre kunder klage over dette problem (??? dette skulle man jo næsten tro, var løgn, når en frisør har oplevet det masser af gange)

Selvom jeg prøvede at forklare, at gassen først slipper ud, når den tages i brug første gang (altså ikke fordi, den har stået ubrugt længe i ny tilstand) var der ikke noget at hente... Slut med den venlige tone og fine service, som der selvfølglig var rigeligt af første gang, hvor min store ordre skulle placeres.

Ærger mig så meget over, at jeg ville være flink og samle sammen for at afhjælpe Hairoutlet med portoudgifter - Tror jeg har 2 ubrugte tørshampoo endnu (er gået over til et andet mærke) og 5 ud af 13 stk. løb gassen ud! Total spild!!
Undrer mig over, at de ikke ønsker at yde den smule service og satse på, at jeg ville vende tilbage og købe en ordentlig sendning igen.

Jeg er en meget skuffet køber og er nu begyndt at købe mine hårprodukter et andet meeeeget bedre og billigere sted (se mine øvrige anmeldelser)

----------------------------------------------------------------
Tilføjelse efter Hairoutlet's svar:

Jeg fandt sælgeren på Trendsales - men hun henviste til hendes hjemmeside for at tjekke produkter ud og jeg betalte via bankoverførsel, så at hun er fundet på Trendsales er komplet ligegyldigt, servicen er lige ringe!
Og jo, jeg fik rabat, men det er jo stadig fuldstændig spildte penge for de 5 stk, hvor gassen løb ud efter første gang! FORDI jeg ville være flink og spare dig for portoudgifter!!!
HairOutlet

Reply from HairOutlet

Jeg synes det er urimeligt at Louise sørensen har anmeldt hairoutlet, idet hun ikke har handlet hos HairOutlet - hun købte via trendsales og fik MEGA rabat på de købte hårprodukter - så kontakter hun mig et år efter køb, så er reklamationsfristen for lang tid overskredet og jeg har ikke haft andre henvendelser på produktet. jeg finder det en urimelig anmeldse og jeg beder derfor trustpilot om at fjerne den.

Skrev Lene en mail en sen aften, og alligevel kom der svar med det samme. Jeg har efterfølgende bestilt varer herigennem og det har kun været en positiv oplevelse og så er der penge at spare.

super service

Lene yder rigtig stor service, så det er en ren fornøjelse at handle her. Billigt og rigtig hurtig levering... Det kunne andre godt lære lidt af.

HairOutlet Details

Kvalitetshårprodukter til descountpris. Online salg af anerkendte mærker, TIGI, ID hair, system professional, sexy hair, goldwell, renati, m.m. Altid gode tilbud - hurtig levering.

Visit Hairoutlet

Write to: info@hairoutlet.dk