Hairtrends reviews

Hairtrends reviews

7.4

skifter aldrig frisør igen!

jeg er mega glad for min frisør. de kan anbefales til alle. jeg er blevet klippet af mange forskellige frisører og i begge deres forretninger og alle frisørerne er professionelle og der er en god stemning i butikkerne. priserne er billige i forhold til hvilken god oplevelse man får... kan helt klart anbefales til alle:-D

Is Hairtrends your company?

Hair Trends Details

Moderne frisør salon i Hammel. Salon Munk - når du har tid og lyst! hair extension, hårforlængelse, frisør, hammel, wella, styling, hårpleje

Visit Hairtrends

We live here: Østergade 4