Halifax reviews

Halifax reviews

6.4

Rigtig skøn oplevelse

Var der for nogle uger siden, og det var en rigtig god oplevelse. Super personale, og maden er simpelthen fantastisk. Smart ide med menu-kortet, og man går ikke sulten derfra. Eneste minus er pladsen - man kan næsten ikke høre sine egne tanker, fordi der er så småt, og man sidder så tæt på hinanden. Ellers super!

Tilfreds kunde

Bestilte en take-away burger, hvor de havde lavet fell i min bestilling. Ringede og skrev til dem og de beklagede mange gange og tilbød mig et gavekort til en ny burger, hvilket jeg synes er god service! Synes deres burgere er rigtigt gode og ingen kan undgå at lave fejl en gang i mellem, så deres håndtering når det så sker er rigtig fin.

Kommer der helt sikkert igen.

Smagsløst oksekød, fjantede betjening og tørre overstegte grove fritter

Simpelthen den kedeligste burger jeg nogensinde har smagt til prisen. Fritterne var virkelig tørre og meget brune i forhold til, hvordan de normalt ser ud efter en omgang i frituren. Kødet var smagsløst og de syltede agurker så stærke at jeg måtte fjerne dem fra menuen, og jeg er ellers vant til stærk mad. Hele menuen så meget uappetitlig ud, så jeg efterlod tallerken med over halvdelen tilbage. Hvis man er til et ungt miljø, er der lidt at hente i form af nysgerrige, talende og vittige tjenere.

Fine burgere men for mange fejl

Har ved flere lejligheder oplevet fejl i menuer til take away, enten hvor der er givet forkert tilbehør, hvor man har glemt at det var uden tomater, eller hvor den øverste bolle har manglet. Det virker som om det til tider går lidt for hurtigt, eller at der mangler fokus på at leverer hver gang.

god burger - middelmådig service

vi var 3 der havde bestilt burgere og der var ca 1 times ventetid på, hvilket var fint nok. men skuffelsen begyndte da de kom. Jeg havde bestilt en ærtebøf da jeg er veganer - virkelig dejligt at de har alternatativer ;) den kom uden gedeost som bestilt, men var desværre smurt ind i aoli som der ikke stod noget om at der var i. så jeg måtte smide bund og top og salat ud..og så var alle vores burgere helt kolde og vores kartoffelbåde lunkne. og min venindes burger var gemmenstegt selvom hun havde bestilt medium.

ellers ærgeligt for det er lækker mad. men ærgeligt at betale så mange penge for noget middelmådigt.. men vil gerne give det en chance til, men nok ikke fra udbringning ;)

MUMS

Jeg klager bestemt ikke. Har altid fået serveret lækker mad på en super høflig måde, hos Halifax.

Gode burgers med dårlige kartofler.

De har super gode burgeres. Men deres kartofler er ikke noget at skrive hjem om, tro desværre de bruger forkogte bagekartofler til deres grove fritter. De er meget melet og kedelige. Og dette trækker efter min mening det samlet oplevelse meget ned.

Nok københavns bedste burger

Har spist på Halifax mange gange.

Der er ingen tvivl, deres burgere er nok de absolut bedste i København.
Betjeningen har altid været venligt og hurtig, små ændringer i menuen har aldrig været et problem.

Bestemt et sted jeg gerne tager hen.

Elendig service og meget lang ventetid

Vi skulle invitere vores børnebørn på frokost og valget faldt på "restauranten" Halifax.
Efter at blive anvist et bord, bestiller vi vores mad. Og her starter nu en lang pinefuld 45 minutters stund før vi modtager burgerne.
Da de ankom var brødet meget koldt.
Bøffen fuldstændigt tørstegt.
Og osten var meget brændt.
Alt i alt var det på ingen måde ventetid eller pengen værd.
Det er uden tvivl sidste gang jeg sætter mine ben der.

Gå derhen nu

Det er en af de bedste service oplevelser jeg har haft længe

Vi skulle bare have en hurtig frokost og Halifax på Trianglen ligger tæt på, så den valgte vi

Vi blev mødt med det samme vi kom ind og fik henvist et bord. Efter et par minutter kom en venlig tjener og tog vores bestilling for drikkevarer og fortalte om deres menu og frokost tilbud

Efter bestillingen gik der ikke længe før maden kom og det er den bedste burger jeg nogensinde har fået. Undskyld jeg bander, men Hold nu kæft den smagte godt

Sodavanden jeg fik var desværre flad, men den blev byttet uden problemer og tjeneren tog også en ny med til min kollega. Faktisk fik jeg den byttet 3 gange, så jeg kan ikke anbefale at man bestiller sodavand hos Halifax, for de er ikke gode. Men det er så ligemeget i den overordnet oplevelse

Jeg kommer bestemt igen. Der er mange forskellige burgere der skal prøves

Super godt

I forbindelse med hotelophold på mit arbejde.

Spiste der tænkte det er godt nok dyrt men inden for budgettet, men efter middagen må jeg sige det var alle penge værd.

God betjening gode burgere der matchede prisen.

spiste der igen et par dage efter samme gode betjening og mad.

Is Halifax your company?

Visit Halifax