Halifax reviews

Halifax reviews

7.9

Fabelagtigt!

Min kæreste og jeg ville ud og spise, og ville prøve noget nyt. Vi faldt over Halifax, og vi eeeeeeeeeelsker det! Jeg har aldrig smagt bedre burgere, og jeg er ellers ikke til burger. Samme høje standard hver evig eneste gang, og fantastisk service!

Endte med den bedste service

Har i aften været på Halifax i Valby for første gang. Til en start syntes jeg, at det var den mest mærkelige service, jeg nogensinde har været ude for. At man skal stå og vente i kortere eller længere tid, fordi der kun er et menneske – ”seateren”, der har styr på bordene på trods af, at der er mindst 6 tjenere, før man kan få at vide, om der overhovedet er plads - og hvornår, virkede lidt underligt og langsommeligt.

Jeg skulle vente på resten af min familie, men blev efter et stykke tid anvist bord, og fik efter flere forgæves forsøg på kontakt, fat i en tjener, som kunne give mig nogle menukort og noget at drikke, mens jeg ventede. I menukortet står der, at deres hakkebøffer som udgangspunkt bliver gennemstegt, men den burger jeg fik, var absolut ikke engang medium stegt. Tjeneren var sød nok, selvom hun nu ikke mente, at der stod noget om, at de som udgangspunkt gennemstegte deres bøffer.

Hun fik den sendt ud igen, og efter 10-15 min. fik jeg en ny burger. På dette tidspunkt var min hurtigspisende familie nærmest færdige med deres mad. Jeg fik dog spist det, jeg kunne - i øvrigt udmærket mad generelt og efter min kræsne datters mening - super gode burgere. Tjeneren kom og spurgte om bøffen var ok, og jeg bekræftede, men meddelte også, at charmen ved at tage ud og spise sammen fredag aften gik lidt af, når man skal spise på skift.

Vi bad om regningen og her var der pludselig lagt ekstra oven i for en stor størrelse bøf. Der var også lagt oven i for noget dip, som jeg måske troede, at jeg havde bestilt i stedet for den standarddip, der var med. Tjeneren fik dog rettet regningen for den forkerte størrelse bøf uden problemer - dippen gad jeg ikke diskutere.

På vej ud mødtes vi af ”seateren” som spurgte, om vi havde været tilfredse, og jeg meddelte som oplevet, at det da endte med at blive ok, men at det var ærgerligt at skulle spise på skift, og at det nok ikke lige blev mit yndlings-burger-sted, selvom de jo for så vidt havde gjort, hvad de skulle. Han ville høre, om han ikke kunne gøre noget for at ændre på vores oplevelse. Jeg afslog - at det var lige meget, men han insisterede på, at han ville give et gavekort til en ny middag. Og dette sagde jeg nu ikke nej tak til.

Det var der andre restauranter, der kunne lære noget af, at hvis der sker fejl, så gør man et eller andet for at kompensere. At dette så var en helt vildt fantastisk kompensation for en relativt lille konkret fejl, var jo ret tilfældigt og super heldigt for os. Jeg har kun givet 4 stjerner, fordi det ikke må være tilfældigt, hvem man lige får snakket med, om man bliver tilbud en eller anden form for kompensation - det kan såmænd være en kop kaffe eller andet. Den tjener man har ved bordet, bør være den, der kan se, at noget er gået galt og som kan tilbyde det, der er rimeligt.

Men Kristian - dette var fantastisk :-) Vi kommer klart igen.

Rigtig gode burgere - god betjening

Lækker mad og venlig betjening med et stort smil :)
Er især vild med det vegetariske udvalg.

Kan ikke læse ordresedler

Maden er sikkert fin, men de skimter tydeligvis kun ordresedlerne og gætter sig frem til indholdet.

Super lækker mad og fin betjening

Har kommet her siden Halifax åbnede og har været fan lige fra starten. Lækre burgere! Dog har standarden dalet lidt de sidste par år. Prisen på min yndlingsburger er steget fra 115 kr til 140 kr, og her begynder det at blive en anelse dyrt for en burger. De grove fritter er også blevet ret melede i forhold til hvordan de var i starten.

Selvom jeg lægger denne kritik er det stadig et sted jeg ofte kommer, fordi det stadig er godt. Det kunne bare være lige et hak bedre.

Højt niveau hver gang!

Super gode burgere hver gang og personalet yder en service som man ikke finder mange andre steder i det prisleje. Deres øl er også godt :)

Københavns bedste burgere med hurtigt og høfligt personale

Halifax Falkoner sørgede for, at vi fik en rigtig hyggelig frokost sammen med vores familier - hvor der f.eks. blev sørget for, at mormor kunne tage elevatoren op til selve Halifax via Fitness.dk.
Tjeneren var super oplagt og venlig og fortalte om konceptet til dem, der ikke havde prøvet det før - maden kom samtidig til os alle og var rigtig lækker.
Tak for en rigtig god frokost :)

Fantastisk burger

En utrolig velsmagende og lækker burger, som jeg fik i jeres restaurant. Dog må i godt sætte priserne lidt ned.. :-)

NØØØØØJ det er godt!

Jeg ELSKER Halifax. Standarden er altid lige høj, fantastiske tjenere, lækker mad, hyggelige omgivelser og altid en god oplevelse. Det resulterer i lidt for mange sms'er til veninder "Skal vi hali?" - love it!

Københavns bedste burgere

Jeg har efterhånden prøvet burger ret mange steder i københavns området.

Men der er ingen der når op på Halifax'es niveau.

Super flink og hjælpsom betjening, god kvalitet, burgerne smager super godt, og er veltilberedt.

Deres koncept med man ikke kan bestille bord er også rigtigt gennemført, har de ikke plads afleverer man sit telefon nummer og så ringer de når der er plads.

super god burger og betjening

I forbindelse med en uge i København, valgte jeg den ene dag at spise på Halifax Frederiksborggade 35, 1360 København K, det fortrød jeg ikke det var simpelhen en oplevelse i sig selv rigtig rigtig god burger, og en super betjening der virkelig gjorde alt for at man følte sig velkommen og tog den tid der skulle til, og ikke virkede stresset og travle selvom restauranten var fuld optaget og de måtte sige nej til flere.

Så jeg var nød til endnu et besøg, lidt tidligere men stadig samme standard.

Bedste Burger I DK

Det var bare super lækker mad. Dejligt at man nu til dags kan få en ordenligt burger i DK. Tak for det :)
Hilsen Ham der lige er vendt hjem fra USA

Bedste burgere i Danmark

Jeg har efterhånden besøgt Halifax 10-15 gange og er aldrig gået skuffet derfra. Deres saftige Lonestar burger med BBQ sauce er den bedste burger jeg har sat mine tænder i - vi ses snart igen.

20min blev til 10min

Var på Trianglen og spise... Vi fik afvide, at der ville gå ca. 20min, men der gik max 10min og vi fik en verdensklasse betjening og super lækker mad.

Det smager helt sikkert af mere....

Nærigt og småligt, men god burger

Maden var god, men jeg fik ikke lov til at få en skive tomat i stedet for ost, uden at skulle betale ekstra. Det er mega ringe og småligt fra Halifax' side. Håber de gør noget ved det.

Danmarks bedste burgere!

Jeg har flere gange spist på Halifax og jeg er aldrig gået skuffet derfra. Udover at servicen altid er i top, så er deres burgere uden tvivl de bedste jeg har smagt i Danmark... måske i verden.

Prisen er i øvrigt rigtig god i forhold til den kvalitet man får og deres burgere kan ikke sammenlignes med almindelige Cafe burgere eller Burgerking.

Glæder mig allerede til min næste Lonestar burger med BBQ-sauce eller Nakskov burgeren med ristede løg og remu.

Lækker take away burger

God kvalitet, og hurtigt med take away

Super stemning og venligt personale

Jeg havde sgu lyst til en god burger og da min kæreste og jeg senere på aften skulle i biografen tænkte jeg at vi skulle prøve Halifax på Frederiksberg. Det var en fredag, og det den første fredag i måneden, det havde jeg ikke lige tænkt på, så der var selvfølgelig ventetid. På Halifax kan man ikke bestille bord, men man kommer bare. Vi fik at vide, af en sød smilende und dame, at der kunne gå op til 1 time, men vi valgte at blive og tage chancen - jeg havde virkelig lyst til den burger. Under selve ventetiden, kom den søde smilende pige hen til os flere gange for at give os status. Efter ca. 45-50 minutters ventetid var der endeligt et bord ledigt, og vi satte os. Med det samme kom en ung smilende fyr hen og ville modtage vores ordre, vi spurgte lige hvor længe der normalt går med maden da vi skulle være i biografen til en bestemt tid. Det går pænt hurtigt udtrykte han. Og det gjorde det, vi fik vores drikkevarer med det samme, nachos 5 minutter efter, og derefter kom vores burgere rimelig hurtigt. (vi havde på fornemmelsen at personalet havde sat en HASTER på vores ordre) Kæresten fik en Lonestar og jeg en Palermo. Burgerne man får er super gode, jeg synes det er en hæderlig burger, jeg savnede dog en smule mere Blue Cheese i Palermoen. Da vi var færdige og bad om regningen, kom medarbejderen hen og sagde, "se, det gik da pænt hurtigt ikke", det måtte vi give ham ret i. Selv i denne travlhed, spurgte han da lige til hvilken film vi skulle se (Wall Street 2) og ønskede os en god film. Vi takkede og kvitterede med lidt gode drikkepenge. :)

Halifax synes jeg er et godt bud på en super god burger restaurant, maden er rigtig god, og servicen er meget venlig og down to earth, hvilket jeg godt kan lide.

De har også Take Away - men så går man glip af den venlige service ved bordet :)

Kan absolut anbefale Halifax, FRB

Fantastisk koncept!

Som så mange andre, er jeg også vild med Halifax burgerne i Kbh. Kan klart anbefales til alle der vil have kvalitets 'fastfood' hvor der er tænkt over sammensætning, smag og oplevelse!

Is Halifax your company?

Halifax Details

burger restaurant. copenhagen, denmark. københavn

Visit Halifax