Halling Beads reviews

Halling Beads reviews

9.0

Har igen igen igen handlet med dette firma, og de er intet mindre en perfekte - gode priser og hurtig levering.

Så god service og meget hurtig levering

De sender varerne med det samme, det er super dejligt.
Jeg har en gang prøvet at der var en fejl i min levering, og da jeg ringede og sagde det sendte de mig hurtigt den rigtige varer (uden at jeg skulle til at sende den forkerte varer retur) - super service.

Kan det blive meget bedre? ;)

Lækre materialer, go'e priser og hurtig levering. Har aldrig været skuffet over mine køb. Stort 5-tal herfra!

Skøn side...

Kan varmt anbefale denne side - stort udvalg og rimelige priser. Hurtig og sikker levering.

En ting i måske kunne gøre for os som handler forholdsvis stort ind, er fx. ved køb for 300kr er fragten gratis.

Tak for gode handler, so far... =o)

Perfekt!

Hurtig levering, og super priser!
Helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet hos dem!

Topp

De leverer perlerne af højeste kvalitet, og det er op til dig at bruge dem rigtigt

Super sted :)

Hurtig levering og gode priser. Er fuldt ud tilfreds :)

5 stjerners netbutik

Et dejligt sted at handle. Varer leveres meget, meget hurtigt. Kvaliteten er i orden. Fik engang en forkert perlekæde, men ved oplysning herom, blev der sendt den rigtige, og jeg kunne blot beholde den førsttilsendte.
En fin netbutik, som jeg kan anbefale.

Personligt og godt

En virksomhed hvor der står hjertet bag handlen. Supergod og individuel behandling, meget faire priser, ekstrem hurtig leverance, en kvalitæt jeg altid vil stole på efter mine erfaringer.
Jeg ønsker bare at der kunne blive udvidet i sortimentet - så ville dette firma være det eneste jeg køber hos.

Perfekt kundeservice og flotte materialer

Jeg kan meget vel anbefale halling-beads.dk til andre. Har kun haft positive oplevelser. Specielt kan jeg meget godt lide, at de har forskellige tilbud, der kører hver uge og så har de et restsalg med et stort udvalg af diverse perlestrenge til priser, alle kan betale og så er der gode penge at spare. Hurtig levering og skulle det ske, at en bestilling bortkommer, så sender
halling-beads.dk en ny uden beregning. Det er der faktisk ikke mange smykkeshops der gør. Så derfor får halling-beads.dk 5 stjerner af mig, da de prioritere meget højt, at deres kunder er tilfredse med handlen. Til sidst for ikke at glemme ! Sender du en mail til dem får du svar enten samme dag eller efterfølgende dag !! :) :)

Perfekt leverandør af flotte materialer!

Jeg har gennem mange år brugt halling-beads.dk som leverandør, og jeg er aldrig blevet skuffet. Det har altid været flotte varer, god service og lynhurtig levering.

Kan anbefales

Gode varer og altid hurtig levering. Kan helt sikkert anbefales.

Super hurtig levering og utrolig flotte varer!

Købte perler og ørekroge, og modtog dem dagen efter bestilling. Er yders tilfreds med varerne og vil med sikkerhed vende tilbage til web-shoppen. Topkarakterer herfra!

Fantastisk butik

Jeg elsker butikken, mest på grund af de lave priser men også på grund af det store udvalg! Går gerne ind på perleplus og finder en fed design ide hvis jeg vil forkæle mig selv en smule og så køber jeg de ting jeg skal bruge på halling beads og sparer 75% eller mere!

Anbefales ti alle der gerne vil have mest mulligt for deres penge, god service og hurtig levering! :)

Dejlig webshop!

Der er hurtig levering, rigtig gode priser og gode produkter! Selv varerne får man i en lækker lille guldpose :) 1. gangs købet gav en rigtig god oplevelse - og det er ikke sidste gang handlen går til dem

Is Halling Beads your company?

Halling Beads Details

Internet butik med salg af perler og tilbehør til smykkefremstilling

Visit Halling Beads