Hals Hotel og Bowlingcenter reviews

6.6

fed tur

var til bøf og bowl den 28.03 2014
alt perfekt

du behøver ikke at bokke til bowling.

Ringer og prøver at booke til kl. 8 men får at vide at der ingen behov er for det og vi bare skal komme og bestille til den tid men da vi kommer frem får vi først at vide at vi skal vente i 6 min før vi kan booke og der efter får vi at vide at der er booket til resten af aften så vi bliver bare nød til at køre hjem igen og vi kan også høre fra et andet par der havde fået lov til at booke en bane tidligere og var kommet til tiden fik at vide at deres bane var blevet givet væk til nogle andre så de blev også nød til at tage hjem. man skulle tro det ville være nemmere for de ansatte at overskue alt hvis de to imod booking i stedet for at bare være dovne og ligeglad med deres kunder. syntes de virkede ret lige glade selvom fejlen var på deres side det er jo lidt træls når man har kørt 13 km hver vej.
Hals Hotel og Bowling

Reply from Hals Hotel og Bowling

Hej Kasper. Vi er meget kede af jeres oplevelse i bowlinghallen i lørdags. Vi havde desværre en "fejl-booking" i vores system, der gjorde at 7 forhåndsreserveret baner, var noteret forkert, og desværre kom til at spærre for resten af aftenen efter kl. 20. Vi er bestemt hverken "dovne" eller "ligeglade" med vores gæster, men vi kan desværre ikke gøre andet, end at beklage. Dette er aldrig sket før, men vi er jo som alle andre, heller ikke fejlfrie.
Mvh Michael, Hals Hotel og Bowlingcenter.

Fantastisk spisested

Jeg har set den lidt skæve anmeldelse, men kan slet ikke genkende dette, har flere gange været der med virksomhed og kunder, hver gang har der været høj service, og super lækker mad. Høflig og god betjening (på flere sprog) !!
Jeg kan varmt anbefale stedet til andre.

elendigt resturant besøg

udsolgt af 2 af tingene ud af de 5 hovederetter der var og vælge imellem, ingen børneretter eller kyllingeretter, ikke styr på noget. de anbefaler kun man tager deres buffet men der var så lidt og vælge imellem.
det lykkes og få nuggets som var helt sorte og smagte gamle føøj
Helt sikkeret et sted jeg ALDRIG sætter mine ben igen til den pris og så dårlig mad

fantastisk madoplevelse

Vi har spist flere gange på Hals Hotel og det er en stor madoplevelse. Det kan klart anbefales, hvis du trænger til forkælelse. Super god kvalitetsmad og sødt serveringspersonale der er topprofessionelle.
Deres stjerneskud til frokost er bestemt et besøg værd. venlig hilsen Eva Hansen

Hovsa - vi har lukket

Havde bestilt til bowling d. 27/11-2010 kl. 12.00 - 14.00
Tiden var bekræftet.
Da vi kommer frem til Hotellet/bowlingbanen er det hele lukket, hvilket var kl. 11:45

Vi ventede lidt da det jo kunne være de først åbnede kl. 12.00 da der ingen åbningstider var at finde - men der skete intet.

Jeg ringede således kl. 13.00 og kl. 14.00 stadig uden held og hotellet var da også lukket da vi kørte forbi ved 15.00 tiden.

Det er dog den mest elendige service jeg til dato har været ude for og jeg vil da anbefale man finder en andet sted at bowle.

Hals Hotel og Bowling Details

Visit Hals Hotel og Bowlingcenter