Hama reviews

Hama reviews

6.6

Hurtigt kundeservice men høje priser

Købte nogle af Hamas perler via deres webshop, men fandt med det samme ud af idehobby.dk sælger perlerne til under det halve. Rettede henvendelse til Hama og spurgte om jeg ikke kunne få de perler jeg havde bestilt hos dem til samme pris, men svaret var nej. Handler ikke igennem deres egen side mere.

God service...

Havde en forespørgsel på nogle Hama mini produkter, som jeg sendte via mail. Jeg fik hurtigt svar og rigtig god service. Fik ovenikøbet tilbudt at få tilsendt en inspirationsbog - til min store overraskelse fik jeg 2 bøger, og ikke bare én. Fedt.

Is Hama your company?

Malte Haaning Plastic A/S Details