Handelsbanken reviews

Handelsbanken reviews

6.3

Troværdig rådgivning.

Nogle gange kan en afvisning godt føles som et nederlag når det kommer til at skulle låne penge, men når begrundelsen lyder, at man altid kan låne pengene i en anden bank, det ville bare værre dårlig rådgivning, føler man virkelig at man bliver taget seriøs.
En bank som selvfølgelig vil tjene penge på mig, men ikke for en hver pris, det er troværdig rådgivning.
Tak for det!

Dårlig rådgivning

Hillerød vest har rådgivet så dårligt at vi nu må flytte fra hus.

Har rigtig gode erfaringer med dem. De er til at forhandle med om renter, og selvom de er sælger at et produkt tænker de også rigtig meget på dig som kunde. Hurtig tilbagemelding på spørgsmål både via telefon og mail.

Kolding afd. Konservativ og gammeldags kundeservice - ensidig informormation

Pas i sær på med at aftale fastforrentede lån med Handelsbanken - I slipper aldrig fri af dem ! Hvis man generelt ønsker at skifte bank har de et særdeles stort gebyr for hvert eneste lån, man skal have indfriet.

En god bank, med en god service, de svarer hurtigt på mail og telefonen bliver taget af en rådgiver, og ikke af et callcenter. Meget prof. Rådgivning til evt. Lån mv. Lavere rente end mange af de andre banker.

Fastforrentede andelsboliglån kan være dyre at ændre

Hvis du ønsker og indgå en aftale med Handelsbanken omkring et andelsboliglån og du ønsker et fastforrentet lån, så vær opmærksom på at spørge ind til, hvad det koster og ændre lånet hvis din familie situation ændrer sig. (arbejdsløs, skal skilles etc.)

På handelsbanken.dk skriver man "Får du senere brug for at indfri eller omlægge dit PrioritetsLån til nye rente- eller afviklingsvilkår, foreksempel fordi renteudsigterne ændrer sig, kan du få det gjort nemt, billigt og hurtigt i din filial".

Det svarer ikke til min oplevelse. Jeg havde et ønske om at få nedsat ydelserne pr. måned ved at ændre det fastforrentet lån. Det betød en forøgelse af restgælden på over 5 %. I det her tilfælde ca. 45.000 kr plus omkostninger til banken. Dyre lærepenge....

Super professionel rådgivning

Vi kontaktede afdelingen i Farum vedr. vores kommende lejlighedskøb. Vi blev taget alvorligt og kontaktet rettidigt igennem hele forløbet. Jeg kan kun anbefale Handelsbanken, og det var marginaler som gjorde at vi ikke blev kunder i pågældende afdeling.

Arrogant behandling i Herlev afdeling.

Jeg skulle have hjælp til at få underskrevet en vitterlighedserklæring, men banken nægtede at hjælpe med det med henvisning til at de ikke kender mig godt nok og i øvrigt har der jo lige været en PFA sag!

Jeg er kommet i banken rigtigt mange gange før og det er min opfattelse at Michael Arp som er stedfortrædende direktør, ikke gider at hjælpe kunderne med mindre der er penge /gebyrer i det..........

Måske skulle man overveje om ikke et kursus i kundeservice og hvordan man behandler andre mennesker med lidt imødekommenhed / hjælpsomhed. Fremover vil jeg primært benytte mig af Danske Bank som jeg også har konti i og det gælder alle bankforretninger store som små... !

Kunne det virkeligt betale sig Handelsbanken ?

dårlig service

Handelsbanken i Helsingør har simpelthen den dårligste service.....
min mand og jeg er selvstændig erhvervs drivende med hver vores firma.
vi bliver behandlet som rigtige dårlige betaler, selv om vi hver mdr. betale vores gæld til banke.
de er aldrig særlige imødekommende og hjælpsomme.
DE vil ikke låne os 30.000 kr. som vi vil betale over 5mdr.
man er kun velkommen hvis man har orden i økonomien, så er de venlige, men krisen har os ramt os, og vi kæmper 24 -7 hver dag.

Skøn start

Jeg er lige skiftet til Handelsbanken og kan derfor kun kommetere på starten. Det har så også været godt: Venlige og troværdige ansatte som rent faktisk ser dig i øjnene og behandler dig som en ligestillet person.

Kunde i samme afdeling siden stiftelsen af Midtbank i 1965

Har haft samme afdeling i Sdr. Omme siden 1965. Det har været et godt samarbejde og er det stadig. Jeg har ikke haft grund til at flytte bank - endnu :)

Drømmestarter

Kan kun tale godt for Handelsbanken i Ballerup, vi har en bankrådgiver som er så imødekommende og ser mulighederne når de er der. Hun husker os, får os til at føle os trygge i vores beslutninger og svarer altid huritgt på vores henvendelser uanset art.

Vi husker den hjælp i giver os, og har allerede skaffet jeg nye kunder. Vi ser frem til samarbejdet fremover også.

super godt

har aldrig været utilfreds!

Den perfekte bank

Vi har haft Handelsbanken i ca. 5 år og har altid fået kompetent og hurtig service. De tilbyder god rådgivning og sparing. De har en god netbank og er gearet til virksomheder. de tilbyder også prioritetslån med 10.000 kr lavere omkostninger end kreditinstituterne.

God bank med dygtige medarbejdere

Kompetent vejledning og hurtig respons. Fin til at tilpasse til markedspriser.

God og nem service

Her er virkelig en bank der vil deres kunder det bedste, min kæreste og jeg er simpelthen så glade for vores nye bank tak tak tak

God til det meste

Jeg skiftede fra Danske Bank til Lokalbanken/Handelsbanken tilbage i 2007, og har grundlæggende været tilfreds.

Fordele: Køen er altid lille eller ikke eksisterende, der er en god og personlig stemning, jeg bliver tager seriøs omkring mine investeringer selvom det ikke er millioner jeg har at flytte rundt med og så er banken aktiv i kulturen og det sportslige lokalt.

Ulemper: De tager bl.a. 50 kr. for at man må bruge deres mønttæller, det er under al kritik. De informerer ikke ordentligt om gebyrer på kort, de vender ikke altid tilbage på skriftlige henvendelser og så er de lidt for pressende hvad angår netbank og ordne tingene selv (jeg vil også gerne føle mig velkommen i banken)

Overordnet er jeg dog tilfreds.

Kanonservice og lave omkostninger

Har lige skiftet til Handeslsbanken i Aalborg by og fik straks en meget lavere rente på mine lån end andre banker kunne tilbyde, fast rådgivning også udenfor åbningstid, billigt at konvertere huslån
Forsikringsrådgivning hvor de ser alle vores forsikringer igennem osv osv

rådgiverne har få "klienter" så der er altid tid til en.

Vores rådgiver er personlig og ærlig overfor os og har ydet en kanonservice

De er verdens andenstørste bank og kører med decentraliserede afdelinger der har stor selvbestemmelse hvilket gør banken enorm stærk og fleksibel i disse krisetider.

En totalløsning der virker

kan varmt anbefales

Bedste bank

Nu har jeg haft alt fra SDS, Unibank, Forstædernes Bank og Danske Bank, men har aldrig oplevet at blive taget så seriøst som i min filial i Fredensborg.
En super bankrådgiver der altid er forberedt og har sat sig ind i tingene inden man møder op!

Det er en fornøjelse!

Hjælpsom bank - hvis du har penge

Har du rod i økonomien og ønsker hjælp til at få rettet op på det, kan Handelsbanken i Karup bestemt ikke anbefales.

Is Handelsbanken your company?

Handelsbanken Details

Visit Handelsbanken