"HANNES" patchwork reviews

"HANNES" patchwork reviews

9.8

Nemt.

Bestilte mine varer tirsdag aften op til påsken, med besked om at der ville gå 4 hverdage inden pakken blev sendt. Lørdag middag lå min pakke i postkassen. Super flot behandling.

supert

Kjempefin service og jeg kommer helt sikkert tilbake.
hilsen Berit

Hurtig levering...

men desværre var der en udsolgt vare

hurtig, uventet behandling.

Det var dejligt, det kom så hurtigt, så jeg kunne komme videre med mit arbejde.

Hurtig betjening

Det var hurtig betjening og det blev en hyggelig påske da det var små kyllinger og påskeæg . Fantastisk

angående bestilling af varer

jeg har været godt tilfreds med de varer jeg har bestilt og for at få det hurtig muligt så giver man jo lidt mere for det men op til hellige dage skal man ikke regne med at det kommer hurtig. Men ellers tilfreds

God og hurtig service

Jeg kan slet ikke klage over noget! Bestilte den og ikke en gang to dage efter have jeg den bog jeg have bestilt! Super hurtig service!! :)

God Service og mget nem og overskuelig hjemmeside

Alt er gået meget fint med bestilling og forsendelse.

Første gang jeg bestilte hos Hannes Patchwork

Alt klappede både bestilling og hurtig levering. Det modtagne levede fuldt op til

mine forventninger.

Perfekt forløb og hurtig levering af min pakke.

Jeg bestilte nogle ting på Hannes Netbutik, de bar billigere end andre steder, bl. a. et patchwork strygejern det var kr. 40,- billigere en et andet sted.
Dervar hurtig behandling og levering og varerne var pakket godt og forsvaligt ind.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.
Venlig hilsen
Bente Henriksen.

upåklagelig

Det eneste jeg undre mig over, var at leveringen var forsøgt den 10.4, når der stod, at den afsendelses dag den 13.04. Det betød en forgæves levering, da jeg så ikke var hjemme. Ellers er jeg godt tilfreds

En hyggelig hjemmeside... nemt at bestille det ønskede... SUPER hurtig levering ...

Min bedste terapi, er at sy patchwork. Jeg finder en masse inspiration på HANNES patchwork side. Hun har masser af skønne stoffer og tilbehør og masser af ideer til hvad man kan gå igang med at sy.

Hurtig og effektiv

Jeg bestilte noget stof hos Hannes Patchwork og det blev sendt allerede samme dag. Hurtig og effektiv betjening.

Super betjening og lynhurtig levering

Hej Hanne jeg har kun godt at sige om din forretning og levering i er lynhurtige og altid perfekte til at svare hvis man ringer, der er kun en minus ved din forretning og det er at du ligger for lang fra os når vi bor på en ø som Bornholm. vi ville meget gerne have besøgt dig.
Stor Patchwork hilsen
Britta Tufvesson
Klippequilterne Bornholm,

Super hurtig levering, kan anbefales.

Kan varmt anbefale "Hannes". Varen levede op til det forventede, god kvalitet og super hurtig levering. En lille gul smiley var sat på kuverten og spredte glæde allerede inden de dejlige metervarer kom frem fra posen.

Kun lovord kan der siges

Jeg har kun ros og gode ord til Hannes patchwork - ordrerne bliver klaret meget hurtigt så man har normalt varerne dagen efter man har bestilt.

Super, duper :-)

Hurtigt, billigt og hurtige svar på spørgsmål pr. mail

Upåklageligt

Hurtig og nemt, lige til døren og uden problemer- det bestilte stof er af fin kvalitet og prisen medgørlig ;-) super herfra

Hurtig og præcis levering

Jeg har tidligere læst godt om Hannes og skulle nu selv prøve. Det har jeg bestemt ikke fortrudt og jeg kommer helt sikkert tilbage.

"HANNES" Support

Billige patchwork stoffer:

Stort udvalg af Patchwork stoffer til de rigtig priser Alle ægte amerikanske patchwork stoffer.

Kæmpe udvalg af patchwork mønstre:

"HANNES" Patchwork har Danmarks største udvalg af Patchworkmønstre. Også alle de meget kendte Pedari mønstre.

Sytilbehør:

Stort udvalg af sytilbehør til patchwork lige fra linealer, sakse, papskabeloner, sytråd, quiltetråd, syæsker, pedari æsker m.m.

Masser af patchwork inspiration i butikken

Hyggelig patchworkbutik med kundevenlige åbningstider, samt masser af modeller.

Om "HANNES" Patchwork

"HANNES" patchwork er en lille hyggelig butik, men også en stor og moderne netbutik, hvor du finder alt til patchwork, billige patchwork stoffer, Danmarks største udvalg af patchwork mønster, nemlig de meget kendte PEDARI mønster. Samt et stort udvalg af sytilbehør.

Visit "HANNES" patchwork

Kontakt: