Hanningauto reviews

Hanningauto reviews

6.9

Fremragende service hele vejen igennem

Jeg har nu købt et par biler gennem tiden hos denne forhandler. Først en BMW og nu en VW, begge biler i 100tkr+ klassen. Begge gange er jeg blevet behandlet godt og dialogen har været perfekt. Der var nogle småting ved begge biler som skulle laves inden jeg fik bilen, men tingene blev lavet efter bogen, og ikke mindst til tiden. Efter lidt tid var der nogle stumper som skulle skiftes på kulance, og her var der ikke ballade, kun god service. De er meget imødekomne og jeg og min kone følte og meget velkomne de gange vi har været der, også selvom det var udenfor normal åbningstid (læs: ferie/helligdage). Vi snakker med flere der har købt bil der, og vi blev selv rådet til at køre forbi af nogle bekendte. Dét har vi sandelig ikke fortrudt.

Store fortielser omkring trafiksskade

På spørgsmålet om bilen havde været trafikskadet, lød svaret; "venstre bagskærm er udskiftet og bilen er deraf delvis omlakeret"

Her er de tøre fakta fra FDM's test rapport:
”bilen er god, under middel med en del væsentlige fejl. Spor efter forarbejdning af karosseri på følgende områder, VB- og HB-bagparti, bund i bagegerum, VB- og HB –skærm, HB-hjulkasse og bagpanel.
Spor efter opretterbænk ”Klemmemærker” på V- og H-dørpanelkant”

Is Hanningauto your company?

Visit Hanningauto