Happii reviewed by

Odense, DK

Hurtig leverance men dårlig RMA service.

Jeg bestilte en Exido Combiovn og en Nilfisk støvsuger fra happii.dk d. 23-2 2011. Varerne blev afleveret på min adresse d. 24-2 2011. Super hurtig service. Det viste sig desværre at der manglede nogle dele i ovnen. Så jeg ringede til happii for at høre om det ikke var meningen at de dele skulle være i. Han henviste mig til en reservedelsleverandør. De sagde at der kunne gå 3-6 måneder inden at jeg kunne få delene. Ringede til happii igen, hvorefter han sendte en returlabel, som jeg i går d. 21-3 har klistret på ovnen og sendt tilbage. I dag fik jeg en mail om at de har modtaget ovnen og vil bestille de manglende dele. Fortsættelse følger ;)

Fortsættelse:
Jeg har dags dato 25-03-2011 modtaget min returordre fra happii. Det er 3 dage fra de har modtaget min ovn og til jeg har den igen på en reklamation. Aldrig i mit liv er det gået så stærkt med en reklamation.
En smuk oplevelse.
Alt hvad jeg skal bruge som happii har, bliver fra nu af købt hos happii!! Ingen tvivl.

Update 10-09-2012:
Støvsugerhovedet er knækket og jeg lavede en RMA hos happii.dk. Nu er der snart gået en måned uden jeg har hørt så meget som et pift. Begynder at tro de har glemt at svare på RMA sagen. Håber virkelig de får taget sig sammen indenfor den næste korte tid, for ellers får de mig i røret hvert 5 min.