Happii reviews

Happii reviews

7.4

Dårlig kundeservice

Jeg ønskede at returnere en vare jeg havde købt lige inden jul.
Beskeden var at det ikke kunne lade sig gøre da pakken ikke var bestilt som en julegave (hvordan de så end kan se det) - havde den været bestilt som en julegave havde der tilsyneladende ikke været noget problem.
Ufleksibel og talentløs kundeservice!

Hej Ulrik
I bestillingsforløbet har du haft mulighed for at vælge om ordren var en julegave eller ej.
Er den markeret som julegave kan vi se det herinde, også er der udvidet returret såfremt varen er i uåbnet stand.
Da varen ikke er købt som julegave kan vi ikke tage varen retur når den er udover de 14 dages returret.

TipTop service

Lynhurtig levering, rigtig vare, opfølgning via mal (Track & Trace) så alt i alt én god oplevelse og ikke min sidste handel ved Happii.

Ok handel

Varen var på lager på webshop, men var i restordre i virkeligheden. Leveret på 7 arbejdsdage. Ok service.

ALT FOR DÅRLIG SERVICE

SIMPELT HEN FOR DÅRLIG SERVICE…

Havde købet 2 af den samme vare, og gik ud fra det hele var ok, Havde bestilt dem før en weekend, så fair nok at de først ville sende dem mandag, jeg ringer ind om mandagen og de fortæller at i dag eller i morgen vil de sende den, ok tænker jeg så, så ringer jeg så dagen efter hvor de igen siger i dag eller i morgen (onsdag). hmm tænker jeg så og ringer så ind om onsdag for at høre om de har sendt den, nej det havde de ikke og de kunne heller ikke sige om de vil sende den i dag eller i morgen......

Ikke nok med det så siger jeg så at de skal annuller min order, og det siger de ok til og siger at det kunne være den dukket op så skulle jeg bare nægte at modtage den.øhhhhh det hænger jo ikke sammen når de ikke ved hvornår de sender den...

Det syntes jeg bare er for dårligt, at at man ikke kan melde ud om de har denne vare eller ej. der er ikke nogen der gider at vente på noget som stå på lager i over 5 dage for at høre vi sender den i dag eller i morgen gang på gang

****************************

Den 09.01.2014
Hej Søren, Ved ikke helt om du er med på det jeg skriver, som jeg skriver her at jeg har jo ringet til jer hverdag fra mandag den 6.1.2014 til og med i dag den 9.1.2014. til jeres kundeservice telefon 70424300. I går talt jeg med en der hedder christian som ikke kunne sige at den var sendt eller ej, og ham fortalt jeg så at jeg godt ville have min order annulleret, og det siger han ok til og 7 timer efter modtager jeg en fakturer på min mail. Og i dag da jeg ringer ind til jeres kundeservice og de fortæller mig at den er sendt siden tirsdags og de kunne ikke se pakke nummeret, men han vil lige undersøge det og sende mig en mail.. og det sidder jeg og afventer. Så jeg ved ikke hvor denne " misforståelse" finder sted..

Hej
Der må være sket en misforståelse.
Da du ikke henviser til et ordre nummer kan jeg ikke følge op på sagen.
I stedet skal jeg bede dig kontakte kundeservice, så vi kan få afklaret sagen.

Happii.dk

ALT FOR DÅRLIG SERVICE!!!!!

SIMPELTHEN FOR DÅRLIG SERVICE…!!!!!!

Jeg købte et tastetur hos happii, 2-3 dage før jul, og fik godt nok også pakken.
Men min søn finder så ud af at det er det forkerte da han åbner kassen, så vi skynder os at lukke kassen igen, så vi kan få det retur.

Vi starter med at skrive til happii på deres mail, og 3 dage efter får vi så at vide at vi ikke kan få det retur, fordi at pakken havde været åbnet.

Det syntes jeg bare er for dårligt, at man ikke kan få et tastetur retur, bare fordi at man åbner pakken, og så lukker det igen. Så jeg vælger at ringe til dem, i håb om at de giver mig tilladelse, men nej sådan skulle det ikke være. Jeg forlanger så at snakke med bossen, og det skulle ikke være noget problem, hun skulle nok ringe mig tilbage… men der kom desværre ikke noget svar tilbage.
Jeg prøver så at ringe ind igen, og får så fat på en medarbejder, som siger at bossen ikke vil tale med os, men at han bare skulle sige at det ikke kan lade sig gøre, selvom min søn så endda vil købe et andet tastetur hos dem…

De har været urimelige og ubehøvlet hele vejen igennem.
Og det er absolut den sidste krone jeg ligger hos happii...

Hej Jonas
Vi har afvist returret på tastaturet da den er udover 14 dages normal returret, da det er købt som julegave er der udvidet returret såfremt varen er uåbnet.
Da tastaturet ikke er i uåbnet stand kan vi ikke tage det retur.

Hurtigt .. Billigt...

Varen blev bestilt torsdag eftermiddag, og ankom fredag kl. 10:00.
Danmarks bedste pris (på min vare) og lyn hurtig...
Perfekt!

Det er vist som det skal være....

Fandt let og enkelt den vare jeg havde behov for (skotørrer) - billigst incl porto (kr 0,00) rart at man ikke skal regne gennemsnit i forhold til andre detailhandler.
Bestilte søndag og fik den onsdag - vist en dag mere end lovet men det er trods alt også midt i december.
Den sidste stjerne giver plads til en ordentlig kundeservice, hvis jeg skulle få behov for det.
Kan sagtens anbefale brugen af Happii og handler der gerne igen, hvis de har det jeg skal bruge, til den rigtige pris.

Det tog dem fem dage at fortælle mig at de alligevel ikke havde varen

Fem dage efter at jeg har bestilt en gave på websitet får jeg besked om at varen er udgået. I første omgang burde den så ikke fremgå af websitet, og skulle det smutte, så skal det da ikke tage fem dage at fortælle mig det! Rigtig ærgerlig oplevelse når det er en gave man har købt, som man skal bruge på en bestemt dag.

Hej Tine
I bestillingsøjeblikket havde vi information fra leverandøren om at varen godt kunne skaffes hjem.
Vi bestiller varen hjem til dig.
Desværre viser det sig at varen alligevel ikke kunne skaffes, det beklager vi.
Lige så snart vi får opdateringer om leveringsstatus på produkter bliver de videregivet til kunden.

happii.dk

Bestilte elektronisk tandbørste, modtog kaffemaskine. Hapii kundeservice hjælper ikke ?

Bestilt en elektronisk tandbørste men modtog en kaffemaskine. Kontaktede kundeservice der desværre ikke var nogen hjælp inditl videre.

Vil undgå dem fremadrettet.

Hej Thor
Jeg skal bede dig kontakte kundeservice på tlf. 70 42 43 00.
Der må være tale om en misforståëlse, da vi selvfølgelig skal hjælpe dig i denne sag.

Total mangel på kundeservice

Tirsdag eftermiddag besøger jeg happii.dk for at bestille en elkedel. Da jeg når frem til betalingen, har indtastet kortnumre og trykket "betal", begynder siden bare at tænke. Efter 5 min genopfrisker jeg siden og får besked om, at betalingen ikke er gennemført. Jeg går tilbage til betalingssiden og forsøger igen. Det samme sker endnu engang og jeg giver derfor op.

I mellemtiden har jeg så modtaget to bestillingsbekræftelser og lidt efter også to ordrebekræftelser. Jeg sender derfor straks en mail til happii.com og orienterer dem om fejlen samt at jeg kun har haft i sinde at bestille én elkedel (som jeg så har forsøgt at betale for to gange).

Da jeg onsdag morgen ikke har modtaget svar på min mail, ringer jeg ind til kundeservice og får fat i en hjælpsom medarbejder (tror jeg). Han erkender fejlen på hjemmesiden og lover at slette den ene ordre, så jeg kun modtager én elkedel. Jeg tror derfor, at alt er på sin plads.

I morges, torsdag, modtager jeg så to mails om, at varen er afsendt og nu sidder jeg så med to elkedler foran mig. Jeg ringer selvfølgelig igen til happii.com og denne gang får jeg fat i en mindre hjælpsom medarbejder. Han siger, at det hele er min egen skyld. Jeg kunne bare have reageret noget hurtigere. Desuden kan han slet ikke tage vare for kollegaens ord dagen forinden.

Jeg bliver orienteret om, at jeg selvfølgelig ret til at sende varen retur indenfor 14 dage og blive fuldt krediteret for beløbet. Jeg spørger indtil fragten og forventer selvfølgelig, at de også krediterer mig fragten (efter min mening er det jo deres fejl), men det gør de under ingen omstændigheder.

Jeg er meget lidt imponeret over happii.coms kundeservice - eller i virkeligheden mangel på samme. Jeg reagerer lige efter at have modtaget ordrebekræftelsen på mail, følger op med en opkald morgenen efter og bliver her lovet, at den ene bestilling bliver annulleret. Nu sidder jeg med to elkedler og skal selv betale fragten på 60-80 kr. for en elkedel til 418 kr.

Jeg vil fremover fraråde alle at bestille fra happii.com. Det er ganske enkelt ikke pengene værd. Produkterne er billige og det betyder åbenbart, at der ikke er råd til god kundeservice. Selvom god behandling ikke koster mange penge...

Hej Christine
Jeg er ked af hvis min kollega har udtalt at det er din egen skyld, det er det ikke.
Min kollega fortalte dig blot at du ventede med at rette henvendelse til os angående de to ordre et døgn efter du oprindeligt bestilte ordrene.

Jeg vil gerne hjælpe dig ved at fremsende et returlabel til dig, du skal blot rette henvendelse til kundeservice og oplyse at der er aftalt med undertegnede på Trustpilot, at du skal have et returlabel.

Har du spørgsmål står jeg til rådighed på tlf. 70424300

Happii.dk

Hurtig levering, uden problemer og til en god pris.

Bestilte Fredag kl 14:44 og modtog det Mandag morgen - det kan jeg lide.

Top Service ingen dikkedarer her:)

Bestilte varen om eftermiddagen havde den næste dag med posten kl 10

Topklasse!

Bestilte mine varer torsdag formiddag, og har lige fået dem her fredag før middag!
Fin indpakning og alt virker som det skal!

Alt ok

Ingen problemer overhovedet

Super!

Bestilte varen (remote control til tv) en søndag modtog den tirsdag!

Ligeglade med kunden

Hold dig fra Happii.dk med mindre du er 120% sikker på at du ikke skal returnere varen. For her går det galt for Happii.dk, eller Proshop som firmaet bag hedder. I tråd med mange af de andre negative indlæg her på siden så opstår problemerne først når Happii skal yde noget service...

Min historie er:
Jeg bestilte en emhætte søndag men fik aldrig en bekræftelse frem på skærmen om at mit køb var gennemført. Prøvede derfor igen senere samme aften, igen uden at få en bekræftelse på mit køb (fik senere af vide fra Happii.dk at det kunne skyldes min pop-up blocker).

Mandag morgen får jeg så 1 ordrebekræftelsen og 1 faktura. Perfekt tænker jeg, så er ordren kun gået igennem 1 gang. Modtager emhætten onsdag og alt er godt :-)

MEN fredag eftermiddag modtager jeg så endnu en ordrebekræftelse, og endnu en faktura. Kl. er 13.30 og jeg ser desværre først mailen kl 16.00 da jeg er hjemme fra arbejde. Prøver at ringe til Happii med det samme, men de har lukket. Skriver i løbet af weekenden at jeg ikke skal have ordre nr. 2 og får svar mandag morgen om at jeg skal afvise varen ved levering. Det er meget fint, god service tænker jeg... Tager på arbejde og tænker ikke mere over det, for der står jo at chaufføren vil ringe senest 30 min inden levering og jeg tror derfor jeg kan afvise ordren i telefonen. Da jeg kommer hjem står der så alligevel en emhætte!

Jeg skynder mig at ringe til Happi som blankt afviser at hjælpe. Det er jo mig selv der har lavet en fejl. Jeg lægger på og tænker "nå ja, det er da rigtigt nok". Ringer derefter til fragtmanden der har leveret, og aftaler at de henter varen næste dag. Skriver derefter en mail til Happii om at jeg har aftalt dette med fragtmanden.

20 min senere svarer happii så at de har annulleret fragtmanden og at det er min egen skyld og dermed mit eget problem at returnere varen. De henviser mig herefter til PostDanmark eller GLS. De kører bare ikke med pakker over 20 kg, og denne vejer 55 kg.

Jeg skriver herefter til Happii at jeg gerne vil betale fragten hvis de blot vil hjælpe med at booke bilen. Det afviser de blankt.

Herefter skriver jeg til Happii jeg synes deres service er latterligt dårlig hvortil de svarer at de sagtens kan klare sig uden mig som kunde og at de er ligeglade med hvad jeg synes om dem.

Beklager den lange smøre, men hold dig fra Happii.dk. De er ligeglade med dig!
Marius found this review useful

Hej Mikael
Vi har modtaget to ordre fra dig via hjemmesiden som du også er oplyst af min kollega, du henvender dig til os uden for kundeservice åbningstid, derfor har vi ikke kunne annullere den ordre du ikke ønsker.
Da du tager kontakt til os er ordrene afsendt fra lager og vi kan ikke nå at stoppe dem.
Du ønsker efterfølgende at levere den ene ordre retur til os, her informere vi dig om at du skal nægte modtagelse af varen hos fragtmanden, eller alternativt tage kontakt til en fragtmand og aftale afhentning af varen hos dig.
Du vælger at tage kontakt til vores fragtfirma og aftale afhentning på vores vegne, på den måde får vi regningen for fragten.
Vi vælger at stoppe denne afhentning og anbefaler dig selv at tage kontakt til et fragtfirma.
Her kan et eksempel være Danske Fragtmænd.

God og effektiv

God og hurtig service, varen leveret til tiden, og websiten var enkel og overskuelig. Hvis man skal finde noget at brokke sig over skulle det være, at man ikke kan komme igennem på telefon, men det holder jo også prisen nede, at der ikke skal sidde folk og svare på en masse telefoniske spørgsmål, og jeg fik hurtigt svar på mail, så alt i alt en rigtig god oplevelse at handle med jer. Tak for god service

fantastisk service

jeg er ovenud tilfreds med min oplevelse med happii.
Firmaet var de billigste med Tefal strygemaskine helt op til 800 kr samt en røremaskine
Bosch. Jeg kan kun varmt anbefale Happii til andre. Selv da min strygemaskine blev defekt. blev den hurtig repareret og sendt forsvarligt retur og nu virker den perfekt.
Selvom en genstand bliver defekt, kan Happii ikke være ansvarlig får det, det er jo fabrikken. jeg kan fuldt ud anbefale virksomheden. lene

Dysfunktionel virksomhed der ser stort på kundens behov

Her er mit åbne brev til Happii.dk, der beskriver min kundeoplevelse ved købet af en HTC One S plus cover:

Telefonen var defekt efter 2 mdrs. normal brug. Denne blev taget til reparation, hvilket selvfølgelig er en acceptabel løsning, selvom servicetiden på 3-4 uger er uacceptabelt lang når der er tale om mobiltelefoner. Jeg har tillid til, at I selv kan deducere Jer frem til årsagen herfor.

Desværre kom telefonen tilbage fra reparation med en anden fejl. Sjusket. Derfor bad jeg om at få en ny telefon i stedet, så jeg ikke skulle igennem 3-4 uger ventetid samt endnu en tur på posthuset for min 2 mdr. gamle telefon. Men nej, I valgte at insistere på, at den skulle til reparation endnu engang.

Da telefonen efter yderligere 3-4 ugers ventetid kom tilbage, havde den samme fejl som da jeg sendte den afsted, så jeg sendte den tilbage til værkstedet for tredje gang. Efter at have konstateret, at de ikke kunne udbedre fejlen, fik jeg tilsendt en ny telefon.

Det har på dette tidspunkt, udover nyprisen, kostet mig 3-4 ture på posthuset, 100 kr. i fragt samt 2.5 mdr. uden min nye mobiltelefon. På grund af den fuldstændigt vanvittige ventetid på 2.5 mdr. var jeg nødsaget til at købe en erstatningstelefon, der dog ikke kunne koste så meget, som jeg havde betalt for min nye telefon hos Jer. For at lappe hullet i budgettet som erstatningstelefonen havde skabt, var jeg nødsaget til at sælge den nyligt tilbagevendte telefon, jeg havde købt af Jer idet min erstatningstelefon ikke holdt samme brugtpris.

Således har jeg nu betalt knap 2.900 DKK (inkl. cover og fragt til reparation) for en billig erstatningstelefon samt spildt kun Gud ved hvor meget tid med Jeres supportafdeling.

Dette billede af en dysfunktionel virksomhed der fuldstændigt ser stort på kundens behov er præcis hvad jeg fortæller mit netværk om, når snakken falder på elektronikforhandlere, og jeg håber I har forståelse for, at jeg aldrig kan handle med Jer igen.

Hej Tau
Jeg er ked af at høre at du har måtte vente så længe før din sag blev løst.
Vi bestræber os altid på at få løst reparationssager så hurtigt som muligt, dog er vi underlagt de behandlingstider servicecentrene har.
Det er vigtigt for mig at nævne at den fragtomkostning du har haft på at sende telefonen til service, er en vi som forhandler skal dække.
Derfor vil jeg bede dig indsende postkvitteringer på fragtomkostningen til service@happii.dk
I emailen skal du henvise til RMA numre på sagen, så vil vi kreditere fragtomkostningen.

Hvis du har uddybende spørgsmål eller kommentarer er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 70 42 43 00

happii.dk

Happii aps Details