Happiimobil reviews

Happiimobil reviews

7.0

Den bedste og billigste

Har nu haft dem i ca 2 år, og det funger bare. Ikke nogen uforståelige abonnementer eller dårlige oplevelser.

NEMT og BILLIGT

Har været kunde i fem år. Aldrig haft problemer. Altid dækning og jeg betaler kun for det jeg bruger. De takserer ikke efter påbegyndt minut, men efter påbegyndt SEKUND. Der er meget at spare.
Kundeservice er hjælpsomme og man får det man bestiller PROMTE

HOLD JER LANGT VÆK

Når man lukker sin konto på happiimobil har de et trick i lommen. Kontoen viser nemlig ikke den reelle saldo, men kun samtalesaldoen. Andre beløb er skjulte. Hvis man derfor i god tro tror man har penge tilgode er man solgt. For der kommer nemlig en regning i stedet. Eftersom man jo har lukket sin konto har man ikke længere mulighed for at tjekke, og det nytter ikke at skrive til firmaet for de svarer bevidst ikke før der er gået 30 dage. Det giver dem nemlig lov til at sende sagen direkte til inkasso, hvilket de gør uden varsel. Det vil sige at det ikke er almindelig inkasso de bruger, for det ville være ulovligt uden varsel, men de hyrer et firma, som derved gør det lovligt at opkræve ekstra 450 kroner og kalder det for advokatinkasso. Dem kan man ikke slippe for idet der trues med RKI og retssager. Samtidig trækker de tiden ud, skifter navne på advokatfirmaerne, selvom det er samme adresse. De går heller ikke af vejen for at lyve, hvilket jeg har dokumentation for. Desværre kan man ikke stille noget op for de kan fuldt lovligt opkræve de 450 kroner uanset om regningen er rimelig eller ej. Så enten lad helt være med at betale og vent på retssagen, og håb at de trækker i land, eller betalt hvad de forlanger uden at stille spørgsmål. Fornuft og argumenter preller af. Et aldeles uhæderligt firma.

At være tilfreds...

Siden august 2008 har jeg været en glad og tilfreds abonnent hos Happiimobil.
Oprettelse af abonnement og flytning af et telefonnummer, som jeg ville beholde, gik som smurt, og jeg har dags dato endnu ikke haft en eneste uheldig eller ubehagelig oplevelse.
Lørdag den 30. november sendte jeg en mail til Happii kundeservice med besked om, at jeg ikke havde netværksforbindelse. Kort tid efter kunne jeg bruge min telefon igen.
Da nu alt igen var i orden, tænkte jeg ikke mere på det.
Mandag morgen fik jeg mail fra en medarbejder. Vedkommende skrev, at jeg var at se i deres system, og spurgte, om jeg havde fået netværksforbindelse igen.
Jeg blev glædelig overrasket over, at der blev fulgt op på det, og endda hurtigst muligt efter endt weekend.
En sådan service er ikke at forvente af alle og enhver.

Billigt og problemfrit

Syntes det hele har gået problemfrit med oprettelse osv. Det er samtidig billigt og dækningen er god. har intet at klage over :)

Laterlig ringe service

Jeg bestilte et abonnement, og afbestilte igen 5 min efter - ifølge deres "betingelser" skriver de at oprettelsen trækkes når leveringen påbegyndes, og det er så efter deres definition når der trykkes "bestil" - så de vil ikke kreditere oprettelsen.
Latterligt ringe service, hvor der på mail henvises til at man kan skrive til dem på en klageformular på hjemmesiden.

Billigt og nemt, men lidt svingende netværk

Har været kunde hos happiimobil i flere år, og blev det i første omgang pga. de lave priser. Jeg taler ikke voldsomt meget i telefon, så Happii Basic har vist sig at være det bedste abonnement for mig. Mit forbrug er yderligere ret svingende, så derfor er det rart kun at betale for det jeg bruger. Har tilvalgt en data-pakke til 47 kr pr. måned, og når i gennemsnit over et år op på at bruge ialt ca. 60-70 kr pr måned på mobiltelefoni - det har jeg ikke kunnet finde nogen "pakker" der har kunnet matche.
Kundeservice har altid været hjælpsomme og hurtige de få gange jeg har haft brug for dem, det er dog min erfaring at det generelt går en del hurtigere hvis man ringer til dem end at skrive mail.
Netværksdækningen er som andre skriver ikke den bedste i verden, og udlandspriserne noget pebrede - så hvis man fx. bor i Helsingør eller lign. steder hvor mobilen af og til kan finde på at hoppe på svensk netværk, vil jeg ikke anbefale happiimobil.
Men alt i alt er happiimobil grunden til at jeg valgte at købe ny mobil uden abonnement - fordi jeg simpelthen betaler for præcis hvad jeg får, andre teleselskaber har tidligere skuffet mig fælt ved at der altid lige er et eller andet man har overset i det medfølgende abonnement.
Så jeg er en tilfreds kunde.

Ågerpris på data og umuligt at dæmme op for det p.gr.a.langsom registrering af forbrug

Jeg har haft gammel Nokia telefon i flere år og har primært haft brug for taletid og sms. Men da jeg lånte nevøens reservetelefon - en Google smartphone- for at checke ud, hvad sådan en kunne, satte jeg (noget naivt) sim-kortet fra min gamle telefon ind i Google smartphonen. I en uges tid talte jeg i telefon og gik så et par enkelte gange på nettet for at checke nogle adresser og noget på Google maps. Tænkte at det da ikke kunne være så dyrt i det omfang. Så over en uge efter begyndte automatisk optankningsmeddelelserne at tikke ind på min telefon. De kom i en lind strøm af 200 kr pr. gang. Hvilket jo så fik mig til at gå ind for at checke mobilforbruget på happii mobil. Her viste det sig jeg var nået op på et dataforbrug, der var løbet op i 1000 kr ! Det overraskede mig meget indtil jeg checkede prisen på data når man ikke har talepakker ! For det første finder jeg at Happy mobils priser på data, når man ikke har inkluderet dataforbrug i sit abonnement, er ågerpriser, for det andet finder jeg det mærkværdigt at man ikke lukker for muligheden for datatransmission, når man ikke selv har tilvalgt data i sin pakke (er det fordi man gerne vil tjene fedt på folks uvidenhed om dette) , for det tredje finder jeg det helt uacceptabelt, at man som forbruger, ikke kan nå at stoppe sit forbrug fordi mails om optankning først tikker ind over en uge senere. Dvs man har ikke engang mulighed for at nå at stoppe forbruget af de ågerpris-belagte data før halvanden uge senere på grund af langsomhed i Happii mobils registreringssystem. Gudske lov for at jeg ikke surfede mere end jeg gjorde ! havde jeg også streamet tv eller lignende havde omkostningen jo været helt enorme ! Alle børnefamilier med flere mobiltelefoner bør tage sig i agt for det her svineri, når ungerne får deres abonnement. Jeg kan forstå på mine Google søgninger at flere mobilselskaber praktiserer tildeling af dummebøder på den her måde. Det finder jeg helt uacceptabel og vil hermed opfordre Happii mobil og øvrige mobilselskaber til straks at lave om på ovennævnte ! Jeg tager konsekvensen og flytter familiens fire mobilabonnementer til et andet selskab.

Gratis abonnement - hurtig effektiv levering

Ringer meget lidt. Abonnement med Ingen månedlig ydelse er super! Betale kun for forbrug!
Levering af sim kort dagen efter bestilling ingen bureaukrati, aktivering e.l. - det virker bare.

God udbyder.

Jeg har haft Happiimobil siden januar 2008. Jeg er fuldt ud tilfreds med dem, og der har aldrig været nogen som helst problemer..

KAN ANBEFALES!!

Det kunne dog være godt med en rabat ordning for trofaste kunder.
Har også skaffet lidt kunder.

Yderst tilfreds 5 års jubilar

I dag er det præcis 5 år siden, jeg skiftede fra TDC til Happiimobil, og det var en meget behagelig forandring.

Hos Happiimobil fungerer det bare, som det skal - uden ubehagelige overraskelser.

Også deres kundeservice ved, hvad det handler om. Ikke noget med at sidde i kø i tre kvarter - og klare og præcise svar på det, man spørger om.

Utilfredsstillende

Temmelig dyre udlandspriser. Samtaler med kundeservice har nogle gange været temmelig utilstrækkelig. Synes ikke medarbejderen virkede til at han kendte til produktet.

Tilfreds kunde tilfører ny kunde

Min kone har været, først "Punkt 1" kunde og senere "Happiimobil" kunde genne adslillige år.
Alt har fungeret perfekt.
Der gælder både funktionelt og administrativt, (Furbrugsrapporter, fakturaer, optankning).
Jeg skal nu, i forbindelse med pensionering, selv aftale nyt mobilabbonnement, og det bliver selvsagt aftalt med "Happiimobil"

lige skiftet

Indtil videre har jeg intet at klage over det fungere bare.

Og umiddelbart billigt at have sit nummer der hvis ens forbrug er i ferier osv. i udlandet bruger nok ca. 1000 kroner årligt i udlandet men er så samlet på 4-6 uger, der hvor jeg kom fra kostede det pænt meget hvis man ikke havde et forbrug på 50 kroner de sidste 3 måneder, det egnede sig bare ikke til mit forbrug på telefonen.

Så tak til Happii for ikke at forlange en masse trafik hver måned, i kommer til at tjene på mig alligevel.

Good but...

There would be nothing to complain about if the prices were a little better...
Other than that, an excellent company!

Jerrik

Nu er det nok!

Jeg har flyttet mit nummer pga. dårlig dækning for over 4 måneder siden, og har STADIGVÆK ikke fået min restsaldo udbetalt.
Jeg har lige talt, og jeg har haft en mailkorrespondance på over 10 besvarelser fra Happiimobil som gang på gang siger, at pengene er på vej; men de kommer aldrig.

Svindlere

Jeg fik tvangsoverført mit mobilnummer fra Punkt1mobil til Happii.
Kort efter fik jeg en rykker på 60 kr. på et andet telefonnummer jeg aldrig har oprettet. Jeg tænkte at det måtte være en fejl og gjorde ikke noget ved det. Kort tid efter fik jeg et meget groft brev fra et advokatfirma (Inkassofirma) der bad mig indbetale 536 kr. ellers ville jeg blive sendt til inkasso og anmeldt til RKI ( Ribers ). Jeg kontaktede efterfølgende kundeservice, de er fuldstændige ligeglade og påstår at det er et telefonnummer der tilhører mig, selv om jeg aldrig har set det før. Man er fuldstændig retsløs, Jeg kan kun se til mens Happii stjæler mine penge op af lommen på mig. Jeg kan kun opfordre alle til at holde jer langt væk fra Happiimobil. Jeg vil håbe at dette indlæg kommer til at koste Happiimobil nogle kunder.

rigtig godt

det er en rigtig god mobilselskab men de er ikke det billigste mobilselskab på markeden, derfor skrifter jeg nu til bibob som også skulle være et godt mobilselskab. men happimobil får stadigvæk 5 stjerne pga. deres gode kundeservice som er utrolig flinke i forhold til 3 selskab som kun fik et stjerne af mig på trustpilot. men alt ialt er det et godt mobilselskab og hvis de prutter priserne lidt ned så ville jeg helt sikkert vende tilbage.

på gensyn happiimobil :-)

var godt

da jeg havde det. aldrig et problem, men priserne er ikke længere så gode.

Is Happiimobil your company?

www.happiimobil.dk Details

Visit Happiimobil