Happiimobil reviews

Happiimobil reviews

7.0

Nemt og bekvemt og god dækning

Har haft mange forskellige teleudbydere, men Happii har leveret det bedste. Det er nemt at finde rundt og tilføje eller fjerne services, og service fra kundesupport, er god og hurtig.

Billige abonnement priser og ingen problemer :)

Har haft happii i lidt over et halvt år nu og der har ikke været et eneste problem ;)
Bruger ikke min mobil så meget og der har happii et perfekt abonnement til mig, så jeg højst bruger 20 kr. om måneden :-)

Sådan burde alle være

Som kunde igennem mange år har jeg kun rosende ord tilovers for Happiimobil.

De er altid til at få fat i, er søde og hjælpsomme og jeg har ALDRIG oplevet fejl vedr mine tlf abb.

Kan svært anbefales.

super

god dækning der hvor jeg færdes, billig pris, overskuelig hjemmeside med dit forbrug, flinke og hjælpsome medarbejdere

Dårlig dækning

Jeg har været kunde hos Happiimobil i landtid, og jeg har næsten hele tiden dårlig dækning på min iphone 4s!
Jeg synes priserne er gode, men ellers er dækningen ikke særlig godt hvor jeg bor!

Hilsen Thomas

Generelt udmærket, 3 stjerner med pil op.

Mine erfaringer med happiimobil igennem de sidste par år...

- Positivt -

Man kommer direkte, eller meget hurtigt igennem til kundeservice(ved ikke om det er fordi, Happii ikke har så mange kunder ;-) )

Venlig kundeservice.

Happii er generelt fair hvad angår deres priser/service.

Billige priser hvis du ikke taler så meget(Happii Basiic).

Intet inaktivitets gebyr.

- Negativt -

Deres pakker inkluderer og koster ca. det samme, som stort set alle andre selskaber også tilbyder.

Personligt har jeg ikke oplevet megen interesse
for at holde på mig som kunde, og jeg mener generelt, at Happiimobil sover lidt i timen. - Mobiltelefoni markedet er jo et marked med mange mange selskaber, og ekstrem stor konkurrence.

Der skete det at jeg mistede min mobil inkl. simkort. det koster 99,- at få tilsendt et nyt simkort(det er fair nok), men det ville jeg ikke betale, og det meddelte jeg kundeservice. Det var der desværre ikke forståelse for, så jeg flyttede til et sted hvor oprettelsen og simkortet var gratis(der var mange selskaber at vælge imellem og også med identiske eller billigere priser)

syntes hapii mobil er et god selvskab at have !

jeg syntes det er et godt selvskab hapiimobil men kunne godt tænke mig at de solgte nogle nyere mobiler. både med og uden abo.

Hurtig & effektiv service ...

Fordi det hele gik nemt og problemfrit !!!

Et defekt simkort udskiftet på kun lige godt 24 timer (inkl. post)

TAK !

Glad kunde!

Bare rolig Happii! Kommer snart igen, eftersom det nye abonnement jeg har ikke er tilfredsstillende...
Der har aldrig været problemer med jer, udover jeres mobiler er for dyre at købe! :(
I har langt den bedste service jeg har oplevet ved et mobilselskab, thumps up!

Fornuftig

5 stjerner hvis hastigheden på data sættes op man får "kun" 1 mbit i download og hvis man kikker sig lidt omkring kan det gøres bedre for de samme penge ved andre selskaber.

Ellers intet at klage over.

For lidt data

Jeg har nu været kunde hos HappiiMobil i godt over et år, og jeg har ikke haft særligt store problemer. Kun enkelte gange har dækningen svigtet lidt, men det er ikke noget jeg kan klage over.
Da jeg kom til HappiiMobil havde de de bedste priser på abonnementer med data inkluderet, og jeg har siden haft deres 2-timers tale abonnement med 200mb data.

Men i de seneste par måneder er mit forbrug af data steget gevaldigt, og jeg mener derfor ikke at 200mb data er nok længere. Desværre får man for 150kr kun 1GB data. For samme pris får jeg 5 timers tale og 3 GB data hos f.eks. telmore.

Deres kundeservice er altid venlige og kompetente, og så kommer man ret hurtigt igennem til dem. Det er dog en fantastisk service.

Men hvis man bruger internettet meget på sin mobiltelefon, vil jeg anbefale et andet selskab.

Kan ikke klage

Nem, hurtigt, godt og billigt.
Det er sjældent, at man finder et teleselskab hvor det faktisk er muligt at komme igennem til kundeservice efter relativ kort tid... Og det er stortset hver gang man ringer!
Priserne er heller ikke til at klage over. Dog savner jeg lidt mere data på 2-timers pakken!

Ellers ikke til at klage over.

Keep up the good work! :O)

Fuld tilfredshed

De produkter jeg har købt, har altid været iorden. Servicen er i top. Og det er det billigste selskab, når man sms'er meget.

Fuld tilfredshed med en seriøs udbyder

Vi kom til Happii via et kundeforhold hos hedengangne PUNKT 1, det har vi kun haft gode erfaringer med . Vi har anbefalet HAPPII hos alle der gider høre på os , så det er blevet til en del nye kunder . Det er rart når man har anbefalet HAPPII og bagefter høre at der er stor tilfredshed, ikke mindst med dækningen, det er der flere der har haft problemer med hos tidligere udbydere, når man samtidig høre at alt er forløbet fint ,god service , billigt , og alle er så tilfredse at de også anbefaler HAPPII til deres omgangskreds bliver man jo selv glad. Vi har oplevet at der har været så stor tilfredshed at vi ligefrem er blevet takket fordi vi har anbefalet HAPPII.
Så HAPPII kan kun anbefales også fremover.
Annelise & Erik

3 årig tilfreds kunde!

Jeg har brugt happiimobil over et par gange de sidste 3 år. Vender tilbage hvergang og nu bliver jeg her. Prisen er altid god og de er hurtige til at følge med trenden inden for abonnementer. Hellere abonnement hos happiimobil og købe ny mobil uden abonnement end at skifte tilbage til de dyre selskaber. For i sidste ende er prisen næsten ens (mindsteprisen) men abonnementet bliver ofte dyrere når de 6 mdr er gået. Har enda fået min mor overtalt til at skifte til happiimobil, som var loyal kunde i over 10 år et af de store selskaber :-)

Rigtigt godt mobilselskab!

Har nu haft happiimobil i godt 3 år, og oveni købet på 3 telefonnumre i hustanden - Kan kun sige at jeg/vi er fuld tilfreds! Den sidste stjerne får selskabet dog først, når jeg/vi kan ringe HELT gratis fra happii til happii, uden at skulle betale 19 kr. om måneden for det. Så det glæder jeg/vi os til .-)

fornuftigt selskab

Har 3 x abb hos hapiimobil.

Intet at klage over. alt kører som det skal. ( TDC Net )

Meget nem hjemmeside for selvbetjening.

Det bedste for dig og din mobil

Jeg har været kunde ved Happiimobil igennem de sidste par år, og jeg er mere end bare almindelig tilfreds! Det er super enkelt at oprette sig, administrere sit abbonoment, tanke op, se sit forbrug se ekstra services osv. Priserne er i bund, og servicen er i top! De bruger TDC netværket så dækning er heller ikke noget problem.

Kan kun anbefale Happiimobil til ALLE som er træt af at betale for meget hos en af de "store" på markedet. Her får man, ned til den sidste øre, hvad man betaler for.

Happiikunde hos Happiimobil

Jeg er meget tilfreds med Happiimobil, er stadig kunde men har bare skiftet nummer, kunne ikke tænke mig at skifte udbyder. Det kør´ bare og priserne er meget meget rimelige. Vil klart anbefale Happiimobil til andre

har tidligere været Happii-kunde

Jeg husker ikke hvorfor jeg skiftede; tror jeg fandt en anden udbyder hvor jeg kunne spare (lidt) penge i forhold til hvor meget jeg snakkede og skrev, osv.

Men har ikke haft negative oplevelser med dem i den tid jeg benyttede mig af dem.. og deres takster (på daværende tidspunkt i hvert fald) var osse ret overkommelige, og helt klart i den billige ende af skalaen!

Is Happiimobil your company?

www.happiimobil.dk Details

Visit Happiimobil