Happysocks reviews

Happysocks reviews

6.6

Great company.

Great company.You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. to do this, follow the link and register online extrabux
Cash back 12%
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your extrabux account.

Verschrikkelijk!

Koop nooit via deze site! We hebben een bestelling geplaatst maar nooit sokken ontvangen! Ook het geld hebben we nog steeds niet terug, ik vraag me af of we dit überhaupt nog terugkrijgen...

Sendte erstatning da Post Danmark ikke leverede.

Jeg bestilte nogle sokker hos dem, de kom aldrig frem. Jeg gætter på Post Danmark er bag denne fejl. Kontaktede happy socks og de sendte det hele igen, uden nogle problemer.

Kan klart anbefales. Har nu modtaget min ordre.

Sjovt og anderledes udvalg. God kundeservice

Bestilte via et Paypal-tilbud varer hos Happysocks.com i juni 2011. Hurtig og tilfredsstillende levering.
Henvendte mig den 30. november angående fejl på en af de modtagne varer.
Uden paláver har de sendt en ny vare. Jeg kunne endda vælge i sortimentet, hvis jeg ønskede andet end den ødelagte artikel.
Meget tilfredsstillende kundeservice :-)

Is Happysocks your company?

Happysocks Details

Happy Socks are high quality socks, made from combed cotton. Our fashion socks are unisex - socks for men and women.

Visit Happysocks