Hardballshoppen reviews

Hardballshoppen reviews

9.6

TOP NICE ! super flotte sværd og hurtig levering !!!

Jeg var meget spændt på at se de sværd , da billeder kan snyde meget, MEN de var flottere end jeg turde håbe på :)
og havde dem allerede 2 dage efter min bestilling ,så jeg kan kun VARMT anbefale
Hardballshoppen ! ;)
Tak for super god service .
Mvh. Hanne Thorhauge

100% i orden hver gang!

Har handlet flere gange hos hardballshoppen, og hver eneste gang får jeg leveret korrekte vare og meget hurtigt.. Kan varmt anbefale at handle hos dem.

Kanon ekspedition

Jeg lavede en ordre på et par våben plus div og max 3 arbejdsdage var den
der, selvom det var over weekenden.

Har altid købt hos hardballshoppen, vil altid gøre det, deres produkter er af god kvalitet og det er altid hurtigt fremme, har altid været nede og kigge i deres fysiske butik da jeg var mindre. Dengang var det en meget lille butik, nu har de udvidet til butikken ved siden af (har dog ikke set den endnu) helt klart et kig værd!

Er utrolig meget tilfreds med den service i yder

Hej hardball jeg er meget tilfreds med den service i yder til min som kunde/ medlem hos jer

God service og hurtig levering!

Var yderst tilfredsstillende, gode produkter jeg modtog, køb endeligt derfra, er bestemt ikke min sidste gang!

god service

rigtig hurtig til at sende det man bestiller.

Godt tilfreds

Hurtig levering og venlig kontakt ved telefonisk henvendelse.

Lidt uoverskuelig hjemmeside, men med søgefunktionen går det :)

Jeg vil helt sikkert overveje at handle her igen.

Super ganske enkelt

Super kvalitet, præcist hvad jeg bestilte og vanvittig hurtig leveret.
Lækkert.
Det er langt fra sidste gang jeg shopper hos Hardballshoppen.
Eneste lille minus er at selv ved en ordre på større beløb skal man betale for fragt og dankort gebyr

Hurtig levering, gode priser.

Ikke den kønneste hjemmeside i verden, men det fungerer og der er et kæmpe udvalg til fine priser.

Mærkelig forbedrelse

Fin service, dog skal hjemmeside opdateres og virke mere professionel!!!
Priserne har jeg undersøgt og virker almene overalt, men fragten og gebyret er alt for højt, når man får det sent. et gebyr på 1.47 for at betale med Dankort er unormalt, samt en fragt der koster 69 kroner!

Total i orden. Hjemmeside, bestilling, betaling, beskeder, forsendelse, leveringstid, alt!

Fin og hurtig service

Mine varer kom ganske hurtig og uden problemer.

Fin hjemmeside, god kundeservice

Købte en m14 og en Ammo kasse. ALT forløb rigtig fin. utrolige venlige og meget flot udvalg. en butik/hjemmeside man rolig kan handle på. kommer helt sikkert igen,

/Thomas

Rigtig fin service

Min søn havde softgun riffel som desværre var i stykker ved ankomsten. Den blev bare byttet uden nogen ballade og oven i købet til en anden modelen. Det er service :-)

Service og kundebetjening i topsædet.

Jeg skrev i noten at det var en træls at varen ikke kunne leveres med GLS erhverv og 1 time senere var det da også lige fikset.
24 kroner sparet på transport er skam værd at tage med.
Jeg er ikke selv hardball gamer men bygger combat maskiner, survival gear og lige nu en camo chopper og bruger en masse grej og maling.
Husk at komme klarlak på hvis du skal bruge camo maling i forbindelse med benzin eller andre opløsningsmidler. :)

Billigt, nemt og lynhurtig levering

Overskriften siger vidst det hele selv.
Købet har været en god oplevelse, og vil uden tvivl benytte hardballshoppen igen, hvis jeg mangler noget i fremtiden

Har bestilt for første gang på Hardballshoppen, og det er i hvert ikke sidste gang. Gode priser, nemt at bestille og super hurtig levering.

Hardballshoppen Details

Danmarks største hjemmeside med softguns og hardball tilbehør. Over 6500 varenumre på lager. I forretningen er der over 200 forskellige elektriske våben udstillet. Varer på lager betyder hurtig levering og større tilfredshed som kunde. Kom og se vores store udvalg

Visit Hardballshoppen

We live here: Skolegade 16