Hardballshoppen reviews

Hardballshoppen reviews

9.6

God service, og gode priser!

Købte nye støvler hos Hardballshoppen, som var sat ned, bestilte sent lørdag eftermiddag, havde støvlerne allerede om tirsdagen! Det er hurtig levering!!

god og hurtig service

ja de har en godt og hurtig service, jeg havde bestilt nogle sting om natte som jeg skulle bruge meget hurtig, så planen var at give den et ring næste morgen når butikken åbnet for at høre om de kunde ekspedere min order meget hurtig, men før butikken åben næste morgen havde jeg allerede en mail om at min ordre var pakket og ved at blive sendt

nemt og hurtigt

En bestilling og fremsendelse af varerne, der nærmest gik hurtigere end vinden. kun postbudet, der "først" kom næste dag var forsinkelsen ved denne handel.

Fremragende

Har handlet både på nettet og i deres butik i Karise og har altid kun fået den bedste service. Anbefalet stærkt.

Hurtigt og nemt

Vores bestilling kom allerede dagen efter. Eneste minus er fragtprisen på 45 kr, for en lille pakke, der nemt kunne være kommet som brev.

Er super tilfreds, hurtig levering m.m.

en god handel

er super tilfreds med bøssen. og hvis noget skulle gøres anderledes. så skulle det være et hæfte eller en mail hvor der er lidt info om hvor i landet man kan tage hen og pløkke hinanden med den. da mange steder er for klubber eller steder hvor man skal leje hele banen.

Fantastisk butik

Harballsdhoppen er en super dejlig butik at handle i, super god service og vejledningen, super søde mennesker, der altid tager godt imod en og så en super fed butik med massere af god plads og overskuelig butik kan kun andbefale dem !!!

Super Service!

Virkelig god kundeservice.
Har købt på hardballshoppen 2 gange, begge gange glemte jeg at tilføje nogle små ting efter jeg havde betalt min ordrer & begge gange bestile jeg bare en gang til og så retunerede de penge for den 2. ordrer og fik begge bestillinger i samme pakke! Virkelig god service og hurtig levering. Man får også både SMS og e-mail som virkelig er virkelig fedt!

Bestilling og levering er bare perfekt

God kundeservice og meget hurtig levering :-)

Super fedt! Ikke sidste gang jeg bestiller fra dem!

Mega super god service! Ingen problemer overhoved! Super gode priser, endnu bedre kvalitet og servicen er extrem! Hardballshoppen er det bedste sted at købe softgun! Jeg er erfaren softgun spiller og har bestilt flere våben fra både Hardballshoppen og andre forhandlere, men Hardballshoppen er bedst, uden tvivl!

DET ER HER MAN KØBER SIN SOFTGUN!

God service og hurtig levering.

Kan godt forstå de får gode anmeldelser!

Imporneret! <3

DU FÅR DET DU BESTILLER

JEG HAR HANDLET DER 2 GANGE OG HAR FÅET SUPER BEHANDLING

De lovede varer til tiden, ingen problemer.

Hjemmesiden er overskuelig og nem at søge rundt på. God oversigt over evt, udsolgte varer. Gode priser og levering til tiden. Super service igen igen.

Super handel.

Modtog varerne dagen efter bestilling og alt var som beskrevet på hjemmesiden.

altid god service og hurtig levering

Jeg har ingen forbehold ved at handle i HS. De levere varen ;-)

HURTIG LEVERING OG GOD KVALITET!

Har bestilt masser af grej fra Hardballshoppen.dk og må sige at det er min favorit hardball side! De har så mange ting, i mange varianter! De har kort sagt, ALT hvad man skal bruge! Rigtig gode priser også, og en fantastisk kvalitet! Handler med et stort smil, altid igen hos Hardballshoppen.dk!

Rigtig god service selv da GLS lavede rod i leveringen.

Jeg fik rigtig god service, selv da GLS mistede min pakke under levering. De sendte nemt og hurtigt en ny pakke til mig, uden jeg skulle have noget bøvl med det. Rigtig god service!

hurtig levering

Nemt at bestille og varene leveret super hurtigt

Hardballshoppen Details

Danmarks største hjemmeside med softguns og hardball tilbehør. Over 6500 varenumre på lager. I forretningen er der over 200 forskellige elektriske våben udstillet. Varer på lager betyder hurtig levering og større tilfredshed som kunde. Kom og se vores store udvalg

Visit Hardballshoppen

We live here: Skolegade 16