Hardcasa.dk reviews

Hardcasa.dk reviews

9.7

No problemo!

Det gik fuldstændig glat, som det skulle. Men jeg har kun handlet en gang og meget lidt at sammenligne med, så derfor kun fire stjerner.

Lækre produkter i super kvalitet, samt god service

Jeg har handler hos Hardcasa i et par år nu og grunden til jeg kommer tilbage er, at jeg altid har haft en god oplevelse. Der er lækre produkter og en super service, som med glæde vil hjælpe dig, hvis du skulle få problemer eller spørgsmål.

Tak!

Jeg syntes det gik hurtigt fra jeg havde bestilt mine varer, til de var modtaget hos mig!
Desværre var øverste knap i stykker, og mangler svar på om de sender en ny knap eller bukserne skal returneres!
De sender nye bukser med det vups! God service og kvikt leveret

Perfekt som altid

Lækkert tøj, lækker leveringstid, alt spiller bare Max!!

Perfekt service

Virkelig god service! De har en chat på hjemmesiden så du får hurtigt svar, hvis du har spørgsmål 👍👍

Virkelig fedt

Det er virkelig godt service 😊

Perfekt!

Fantastisk udvalg og levering i topklasse

God service og hurtig levering

Professionelt

God vejledning og hurtig levering.

Jeg fandt en jakke jeg gerne ville have - købte den mandag ved 10 tiden, og tirsdag kl. 13 havde jeg den på. Generelt synes jeg det er en rigtigt god idé med den vejleding hardcasa benytter sig af til deres kunder, hvor de skriver længden i cm på sko, angivelse af størrelse på jakker osv. det gør det lettere at handle på nettet. Jeg er fuldt ud tilfreds :-)

Hurtig levering:-)

Varen var perfekt og i orden. Og leveringen var hurtig:-)

fungere

Hardcasa får alligevel 5 stjerner fra mig, jeg har aldrig haft problemer med dem, bortset fra en gang, dog var det reelt postdanmarks skyld, dette har været den eneste gang ud af næsten 10 gange hvor der har været en forsinkelse.

Det er fint.

Jeg glæder mig til at få mine ting idag, det er fint med den korte leveringstid!

Kan kun sige at jeg er meget tilfreds.

God service; men dårligt udvalg.

Jeg fik et gavekort i julegave til HardCasa.dk. Jeg var virkelig skuffet over udvalget af tøj i størrelsen "medium". Der var dog ingen problemer med forsendelsen af de bestilte varer, og jeg modtog dem kort tid efter (1 dag).

hvad mangler?

God service hos hardcasa, fik besked om alt hvad der skete under hele forløbet, lige fra registrering af ordren, til pakken lå hjemme hos mig, dog ser jeg frem til gratis forsendelse som mange andre netbutikker tilbyder, mon ikke de snart får det? :-)

Kvalitet

Spicy priser, men kvalitet koster og må sige at Hardcasa leverer varen. God kvalitet og hurtig levering! Meget tilfreds

Perfekt :o)

Er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Hardcasa.

Perfect, fast delivery

Fast reliable delivery. Cheap prices. Perfect.

Nemt og hurtigt

Har handlet hos Hardcasa flere gang og aldrig haft nogen problemer. Leveringstiden er rigtig god og der har ikke været noget med de varer jeg har købt hos dem. Nemt og hurtigt!

Hurtig levering - God service

Det var rigtig rart at leveringen var så hurtig som den var, og fuldstændig som lovet. Derudover har de efter en anmeldelse her på Trustpilot ændret beskrivelser på deres hjemmeside så den er blevet mere brugervenlig.

HARDCASA ApS

Levering

Dag til dag levering.

Nemt at bytte

Det er nemt for dig at bytte dine varer. Vi sender en returlabel med i alle pakker. Sæt den på din pakke og aflever den på posthuset - Så klarer vi resten.

Fuld returret

14 dages fuld returret.

Prisgaranti

Prisgaranti på alle mærker.

Om www.hardcasa.dk

Over 100.000 kunder i Skandinavien kan ikke tage fejl !! HardCasa tilbyder et bredt udvalg af det mest eftertragtede modetøj & accessories. HardCasa køber deres mærker fra hele verdenen, hvilket er med til at HardCasa kan leve op ry som 'firstmover'. Du er derfor altid garanteret at kunne finde fede tøjmærker hos HardCasa, som ingen andre i Danmark har i deres udvalg.

Visit Hardcasa.dk

Write to: info@hardcasa.com
We live here: Østergade 19
8900 Randers C

Streetwear

Ikke tilfreds?

Få et gavekort 100kr

Har du haft en uheldig oplevelse ved at handle hos os? Send en email til info@hardcasa.com, så løser vi problemet og kvitterer med et gavekort på 100kr !! Dét er god service :-)