Hardcasa.dk reviews

Hardcasa.dk reviews

9.7

Hurtig levering - God service

Det var rigtig rart at leveringen var så hurtig som den var, og fuldstændig som lovet. Derudover har de efter en anmeldelse her på Trustpilot ændret beskrivelser på deres hjemmeside så den er blevet mere brugervenlig.

Fint, ingen problemer.

Ok forløb. Ingen problemer.

Hardcasa er super

Hardcasa og Miinto er de eneste steder jeg køber tøj ved. Det er hurtigt effektivt og MEGA billigt. Er så glad for de to butikker findes!

Den bedste online tøjbutik til mænd

Jeg har efterhånden købt tøj hos Hardcasa utallige af gange, og hver eneste gang har jeg været fuldt ud tilfreds. Der er hurtig levering og en fænomenal kundeservice. Jeg købte engang et par sko, der efter et stykke tid var gået i stykker i bunden. Jeg skrev til dem, og et helt nyt par kom med posten 2 dage efter, uden videre. Desuden har de nogle brands og mærker, som ikke findes nogen andre steder, og oven i købet til rimelige priser. Bestemt det bedste sted at handle tøj online!

Jeg fandt en jakke med 50% rabat med ville lige tænke over det en dags tid. Desværre var jakken tilbage på normalpris da jeg dagen efter ville bestille det. Jeg skrev til chatten og spurgte, måske lidt dumt, om der ikke stadig var rabat på jakken. Jeg fik øjeblikkeligt svar om at jakken ville være på tilbud igen om 3 minutter.
Jeg fik den til halv pris og jakken kom 2 dage efter.
Superfed jakke og og super service. Kan kun varmt anbefales.

super hurtig levering

Det er billigt nemt og hurtigt

super service

Jeg havde bestilt en skjorte fra Hardcasa, men der opstod problemer med hjemmesiden, og den sidste størrelse blev beklageligvis solgt i mellemtiden.
Men de huskede mig da de fik en enkelt størrelse tilbage på lager fra en returnering og sendte den derefter!
Superfed betænksom service. Også perfekt kundeservice under hele forløbet

Super hurtig og god service helt i top

Det er absolut ikke sidste gang jeg handler hos jer! Super hurtig forsendelse næsten samme dag jeg havde betalt blev varerne afsendt. Og til sidst begge dele faldt i vildt god smag hos min kæreste. Tak til jer vi ses!

ABSOLUT PERFEKT!

Har aldrig oplevt en så hurtig og effektiv levering fra en netbutik - intet bilver overladt til tilfældighederne. Kan kun anbefale Hardcasa!

5 stjerner herfra!

Super fede varer & super gode priser, jeg vil ihvertfald handle her fremover!

Service og varer af højeste kvalitet

Man bliver tilbudt hjælp med det samme man kommer ind på siden, den er let at overskue og kæmpe udvalg af tøj af høj kvalitet til en rimelig pris :-)

Jeg failed.

Hurtig levering, super godt.
Sendte forkert e-mail adresse, fik først at vide i dag at mit tøj var i Posthuset.
Min fejl !
Hardcasa.dk

Reply from Hardcasa.dk

Hej Ludvig

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde os.

Jeg beklager, at du ikke har hørt fra os. Der er tydeligvis sket en fejl i kommunikationen. Det ser ud til, der er en fejl i den e-mailadresse, du har oplyst os.

Din pakke har lagt til afhentning siden den 22/1.

Jeg kontakter dig senere i dag, så vi kan få løst sagen hurtigst muligt :-)

Camilla, Hardcasa

Super sted at handle. Kan kun anbefales.

Nemt at bestille. Hurtig modtagelse af varene. God Info og kommunikation. En sted, der har styr på alt. Også hvis der er returvare. Kan kun anbefales.

Fantastisk!

Jeg handler tit på internettet efter tøj da mit arbejde gør jeg ingen tid i hverdagen har til det. Jeg har dog sjældent prøvet en side som jeres som bare leverer som skrevet. Så jeg er meget tilfreds med jeres side og har ingen intwntioner om og stoppe. Jeg spreder glædeligt jeres navn til mine kammerater og omtaler jer for det i er som i min mening er fantastiske!

Takkehilsen.

Tak for koden ;)

Bekvemt og professionelt!

God og overskuelig hjemmeside! Et stærkt udsalg! Hurtig levering! Ekstrem god kundeservice! Fedt udvalg af tøj til stærke priser! Hvis alle hjemmesider havde denne standard ville butikkerne uddø inden 2020!

Super hjemmeside!

Fed hjemmeside med gode tilbud. Der lidt problemer med leveringen, men sende en besked og så blev der rettet op på det med det samme, det er hvad der kan ske. Super service!

Iorden

Hjemmesiden er nem, overskuelig og iorden.. Det man bestiller er hjemme meget hurtigt.. Fantastisk at handle hos dem

Super god side

Jeg købte en task fra hardaca.com og det tog kun 3 dage. Kan anbefeles til alle.

Super webshop

Hurtig levering - god kundeservice

HARDCASA ApS

Levering

Dag til dag levering.

Nemt at bytte

Det er nemt for dig at bytte dine varer. Vi sender en returlabel med i alle pakker. Sæt den på din pakke og aflever den på posthuset - Så klarer vi resten.

Fuld returret

14 dages fuld returret.

Prisgaranti

Prisgaranti på alle mærker.

Om www.hardcasa.dk

Over 100.000 kunder i Skandinavien kan ikke tage fejl !! HardCasa tilbyder et bredt udvalg af det mest eftertragtede modetøj & accessories. HardCasa køber deres mærker fra hele verdenen, hvilket er med til at HardCasa kan leve op ry som 'firstmover'. Du er derfor altid garanteret at kunne finde fede tøjmærker hos HardCasa, som ingen andre i Danmark har i deres udvalg.

Visit Hardcasa.dk

Write to: info@hardcasa.com
We live here: Østergade 19
8900 Randers C

Streetwear

Ikke tilfreds?

Få et gavekort 100kr

Har du haft en uheldig oplevelse ved at handle hos os? Send en email til info@hardcasa.com, så løser vi problemet og kvitterer med et gavekort på 100kr !! Dét er god service :-)