Harders reviews

Harders reviews

8.4

Anmeldelse af Harders

Jeg har et par gange købt bøger via Harders hjemmeside og det har hver gang fungeret perfekt med prompte opfølgning og information pr. email. Bogpakkerne ankommer fint og omhyggeligt indpakket. Absolut tip-top service.

Ingen problemer

Jeg fandt den bog, som jeg skulle bruge, billigst hos Harders.dk. Jeg skulle selv hente den hos en GLS Pakkeshop, og det var ok, når jeg alligevel næsten kommer den vej forbi flere dage om ugen, og det gav mig mulighed for at spare lidt penge. Leveringen gik vist ret stærkt, jeg kan i hvert fald ikke klage, da jeg var flere dage om at selv komme af sted for at hente bogen, da den først var ankommet.

Utrolig dårlig service

På trods af, at Harders skriver på deres hjemmeside, at man får besked inden 24 timer hvis der er leveringsproblemer hørte vi intet fra Harder. Efter 8 dage rykkede vi for bogen og så fik udover forskellige undskyldninger at vide, at bogen ville blive afsendt dagen efter. Efter et par dage rykkede vi igen, og fik så igen flere undskyldninger og at vide, at bogen ville blive afsendt dagen efter. Da bogen stadig ikke var kommet efter nogle dage, ringede vi og afbestilte bogen; den var da stadig ikke blevet sendt.

Dårlig service...

Bestilte en bog som var en fødselsdagsgave til min kæreste. Bestilte den d. 8 juli, jeg fik en ordrebekræftelse hvori der bl.a. står: "Bemærk at dette er automatisk ordrebekræftelse, og der tages hermed forbehold for evt. udsolgte varer. Såfremt vi ikke kan imødekomme din ordre, vil du høre fra os indenfor 24 timer."
30 juli har jeg stadig ikke hørt noget og sender dem en mail for at høre hvad der er sket med min ordre. Fik svar i dag, torsdag d. 2 august:
"Hej Emilie,

Den bog du har bestilt med ordrenr 9434 er desværre udgået og jeg har derfor annulleret din ordre.

Mvh Harders.dk"

Synes det er meget utilfredstillende at man ikke engang får besked om at varen er udgået og det er så på trods af at de skriver det i ordrebekræftelsen at man vil få en tilbagemelding indenfor 24 timer, hvis varen ikke kan leveres.
Første og sidste gang jeg handler der.

Det har været en fornøjelse at handle hos Harders. Der gik kun 1½ døgn fra jeg bestilte øgerne, til jeg modtag dem. De var pakket forsvarligt, så de var i god stand efter en tur med Post Danmark. Hvorfor giver jeg ikke karakteren 5? Jeg kunne godt tænke mig en bedre faktura til brug i firmaet.

Arrogance par excellence

Efter flere år som stamkunde, havde jeg via forretningen bestilt en bog hjem. Jeg modtager en anden udgave end den som jeg bestilte - og forretningen nægter pure at bytte værket. Ombytningen kunne kun lade sig gøre, hvis jeg afholdte en merudgift på kr. 175,- for den fejl, som de begik. Jeg kan kun fraråde enhver form for handel med forretningen, og jeg handler der aldrig igen. Try Harder, Harder!

Hurtig, effektiv levering og serviceminded personale!

Det var bare en super service. Ringede til en afdeling, som ikke have min bog, men som så henviste til den anden afdeling, virkesomheden har.
Her smuttede den søde ekspedient hurtigt i kælderen og fandt, hvad jeg søgte.
Næste dag havde jeg mine bøger.
SÅDAN!

Første og sidste handel hos Harder

De levede ikke op til den leverigstid, som de lovede, og så sendte de bøgerne til fakturerings adressen og ikke leverings adressen, hvilket kom til at kost mig ekstra porto.
Efter at have klaget direkte til firmaet, blev jeg ringet op af firmaet, som forsøgte at undskylde med, at bøgerne var fra et lille forlag og de leverede ikke så hurtigt, og derfor havde Harder skyndt sig at sende bøgerne vidre til mig, og derfor overset hvilken adresse de skulle sende bøgerne til. Firmaet kunne ikke/ville ikke refundere mig den ekstra udgift jeg havde haft til porto.

Nogenlunde

Nemt, overskueligt og lige til. MEN savnede at kunne tracke min pakke på vej hjem til mig.

Altid bøger i god behold !

Bøgerne kommer efter 2-3 dage - hurtig levering.
Bøgerne er altid pæne når man modtager dem. - de er ikke "kommet til skade".
God betjening når man er nede i seslve butikken.

Hurtigt og effektivt.

Nemt, billigt og hurtigt.

Tryg og hurtig handel

Altid hurtig levering, og det er rart, at der også er en fysisk butik.

Absolut intet at sætte en finger på!

Priserne er rimelige, med studierabat og meget hurtig levering.
Der stod 2-3 hverdage, bestilte mandag aften, de var leveret på min skole onsdag morgen :)

Rigtig god service!

Jeg skulle have en ældre udgave af en bog, på hjemmesiden kunne man kun se den "nye" udgave, men de bestilte den gamle bog hjem, god service!

Altid et godt valg!! "Kvadratisk. Praktisk. God."

"Kvadratisk. Praktisk. God." ligesom Ritter Sport!! Altid pålidelig!!

Fantastisk god og hurtig service

De har altid eller kan skaffe det jeg skal bruge

Rigtig god service

Jeg har været rigtig blad for at handle hos Harders. Skønt med tilbud på bøgerne. Det gør det hele mere overskueligt, når man er studerende. Det var også rigtig nemt at finde de bøger man skulle bruge. Det hele var faktisk meget nemt at gå til.
Der gik ikke mere end nogle få dage før jeg fik bøgerne tilsendt, så det var en rigtig hurtig betjening.
Jeg har godt nok ikke brugt bøgerne endnu, men jeg har kigget dem hurtigt igennem og de ser ud til at være som de skulle.
Jeg vil bestemt anbefale andre at handle hos Harders også.

Jamen super okay service relativ hurtig, ved ikke hva tiden er for studiebøger men jeg kunne hente dem i tide. Nemt at bestille. Kan varmt anbefales.

Hurtig levering og masser af tilbud på gode bøger

Jeg læser til lærer og har tit brug for bøger, jeg bruger altid Harder, da jeg selvfølgelig får studierabat også selvom jeg ikke har mit studiekort med ind i butikke. Jeg handler både på nettet og i butikken i Odense. Personalet er dygtige og gode til at hjælpe en med at finde de rgtige bøger.

Harders Details

Visit Harders