Hardware Test reviews

Hardware Test reviews

9.3

Danmarks bedste

Super forum, både til hjælp med hardware og salg og køb.

Altid gode for et brugbart svar.

Siden yder kanon service mht. div. test & her kan man altid efterlyse et svar om div computer problemer eller bare om et godt råd.

4 Stjerner.. for alt kan blive bedre.

Jeg har været daglig gæst på HWT i mange år og det er den eneste IT-relaterede side, med et, oven i købet, behageligt Forum, som jeg efterhånden frekventerer. Køb og salg- forum har jeg benyttet jævnligt gennem mange år også og er aldrig blevet skuffet. Held?? - jeg mener at brugerne selv sorterer ud i brådne kar meget hurtigt.
Jeg er nu frivillig skribent på siden, lønnen er bl.a. en tilfredsstillet nysgerrighed samt udfordringer, som brugerne stiller én i en god tone. At mit Nick-name er barnligt (som skribent), er udelukkende begrundet med at: "sådan skal dét være".

Mvh. Kurt.

Der er det hele :o)

Synes HWT er god, for der er sgu lidt af det hele uden problemer.

Kan altid finde info eller en god handel derinde !

Godt nytår !

Nummer 1

Efter min personlig mening er HWT:DK nummer et i danmark...
Både forumet og anmeldelser..;-)

Fantastisk side

HWT er altid med på at hjælpe en hvis man er i nød, om det er ny pc til moar, en BSOD fejl, eller noget helt tredje!

Ganske tilfreds!

Det bedste hardwareforum

Uden tvivl det bedste hw forum i DK.

Danmarks bedste hardwareforum

Jeg har lagt en længere afhandling på anmeldelsen af hwt.dk - så denne her bliver kort.

Skønt at være med på siden!

Et hardware forum der har det hele.

Har været bruger på siden sidne 2009 og har endnu ikke noget dårligt at sige om forummet.

hwt.dk har det hele man søger på et hardwareforum. Godt crew, hjælpsomme brugere, nyheder og anmeldelser at hardware samt andre ting, salg/køb forum og at man skal have/lave en bruger for at kunne skrive på siden. Det er godt fordi forummet slipper for iriterende gæster der kun kommer for at spamme og det synes jeg er virkelig dejligt.

Alt i alt en forumside hvor jeg forsat vil komme langt ud i fremtiden også.

Bedste HW side i DK

Hwt har altid budt på venlighed og masser af hjælpe.

De laver fyldestgørende anmeldelser og sørger godt for deres brugere.

Det er langt det bedste hardware site vi har i Danmark.

Fantastisk side, med fantastisk forum og test-sektion :-D

Jeg har sjældent mødt så kompetent hjemmeside med hensyn til test at nyt hardware og samtidig er der et fantastisk forum hvor man altid kan få hjælp til det man lige står og har brug for. Takket være den side har jeg nu fået samlet mig en fantastisk pc med de bedste komponenter til en rimelig pris ved hjælp af forummet og deres fantastiske test sektion.

Det kan faktisk ikke blive ret meget bedre :-)

Det bedste hardware forum i DK.

Der er altid hjælp at hente, salg bytte og køb er lette at konfigurerer rundt i, hjemmesiden er simpel og fungerer upåklageligt. Er man utilfreds med noget får man altid en detaljeret grund og siden forbedres hele tiden i forhold til brugerne og funtionaliteten af hjemmesiden :)

Nr. 1 Forum inden for Hardware

Stedet Hwt.dk er helt klart nr 1 inden for hardware ,der er altid hjælp at hente hvis man har problemer med en ting og gode reviews af hardware og en masse flinke "nørder" der ved hvad de taler om

Bedste i DK om PC stof

Sidens styrke er de dygtige brugere og dygtige medarbejdere, der sørger for gode svar i trådene og gode artikler om Hardware og andet.
Den svage side er de hyppige nedbrud, men jeg kommer altid tilbage fordi det er her jeg får mit behov dækket.
Derfor kun 4 stjerner men jeg vil til enhver tid anbefale siden til alle jeg kender.
hip hip. :-)

Bedste hardware forum

Jeg har været en glad bruger af HWT i de sidste mange år efterhånden, startede ud med at være den, som intet vidste om noget som, men igennem test og forummet på hwt.dk fik jeg et støre og støre indblik i hardware branchen.

En glad læser og bruger af hwt.dk igennem mange år.

Altid hjælp at hente

Bedste HW site på nettet, velfungerende fora og gode anmeldelser.

Rigtig fedt hardware forum

Der er ikke så meget at sige. Der er for det meste styr på tingene plus de har opdateret layout som virker rigtig godt.

4 svin til dem.

hol kunne lære en hel masse.

Is Hardware Test your company?

Visit Hardware Test