HardwareOnline.dk reviews

HardwareOnline.dk reviews

5.3

God hjælp

Jeg har altid fundet god hjælp på HOL.dk og jeg har spurgt om stort og småt og jeg har altid været mødt med venlighed. Jeg er enig i, at der til tider kan forekomme et mindre pænt ssprogbrug og derfor de 4 og ikke 5 stjerner, men den personlige vendetta nogle anmeldere kører herinde, kan jeg slet ikke nikke genkendende til. Selvom der bliver fremvist eksempler, så er jeg aldrig stødt ind i noget lign og jeg har brugt siden i flere år.

Useriøst forum.

Fyldt med folk der ikk' har den store forståelse på hvordan man opføre sig eller ved særlig meget om hardware.

De fleste tråde er om hvilken gaming computer man skal købe sig. Tit kommer der en og siger at der er 100 andre tråde om det samme (hvilket er rigtigt, men derfor skal man stadig hjælpe hvilket mange gør heldigvis), men det værste er at når nogen kommer med noget seriøst, såsom casemodding, "hvad er bedst? produkt vs. produkt". Off topic såsom religion, politik. Så kommer der så mange til og prøver at gøre sig kloge på emnet. Men det hele udvikler sig til en stor flamewar hvor de dumme råber højest.

Barnligt forum

Helt klart for de meget unge og meget useriøse, sproget er groft, ikke noget sobert eller voksent forum.

Hyggeligt

Syntes altid der er god stemning på Hol, og brugerne er fantastiske til at svare tilbage på spørgsmål.

4 stjerner

Hol.dk er siden du skal besøge, hvis du har et spørgsmål til din computer eller lignende. Jeg har selv fået rigtig meget viden og hjælp gennem siden, og har selv haft fornøjelsen af at hjælpe andre.

Hol.dk kommer også med forskellige nyheder fra hardware verdenen og meget mere.

Rigtig god side, hvis man vil lære noget om sin computer og lignende.

Nogle små forbedringer? Ellers super godt site!

Hol.dk er et super godt site for folk med sans for IT, såvel som folk der ikke har sans for IT:)
Der kunne godt være nogle små forbedringer til selve forummet, men det kommer nok.

Bedste danske site for IT-Nørder og andre hardware og PC-interesseret.

Hol.dk er uden tvivl det bedste danske site for IT-Nørder og andre hardware og PC-interesseret.
Jeg har været bruger siden 2000.
HOL er et godt sted at få hjælp til alverdens problemer med IT-hardware og software,
Ja, der findes svar på næsten alt, og man får også et socialt netværk derinde nærmest, hvis man har været derinde så længe. Har ikke så meget at sige udover jeg vil klart anbefale HOL, prøv det :)

Genial hjemmeside

Har nu været på hol i godt halvandet år og har været super glad for det. Har for det første lært ekstremt meget om hardware osv. for det andet kan man næsten altid få hjælp og så har jeg aldrig nogensinde haft en nemmere måde at sælge ting på.

Der er dog også nogle få minusser. Der skal jo altid være en eller anden idiot der råber op og pisser folk af men hvis man ikke kan tage det så bør man ikke befinde sig på et frit forum.

"Haters gonna hate"

Er ikke i tvivl om min vurdering af hjemmesiden og overstående lille sætning forklarer mange af de dårlige anmeldelser.

god side

glimrende side til både salg/køb af alskens hardware, samt support osv.

Perfect sted

Er bare et perfect sted. Man kan spørge om alt. Og folk svarer venligt igen!

Et fantastisk sted for de IT-interesserede, seriøst handelsforum

Det er ikke et sted for alle, men det er Arto heller ikke - love it or gtfo.

Enestående dansk site

Jeg har været bruger siden 11-5-2009, skrevet 6469 svar derinde, desuden har jeg fået den højeste "rank" som ikke member af HOL.
HOL er et godt sted at få hjælp til alverdens problemer, ganske vidst som andre siger findes der mange idioter og lav mental alder, men der er nogle brugere derinde der trækker gennemsnittet meget op, og jeg kender dem også in real life nu efter af have mødt dem til HOL-fest.

Mvh Mads Filholm

Fantastisk

Ikke nok med at de giver realistiske vurderinger og har en masse gode artikler, så er det også nemt at få solgt de ting man gerne vil, af hardware, men også mulighed for at gøre en god handel.
Top nice side.

Fremragende site med forholdsvist hurtig hjælp

På dette her forum kan man godt tillade sig at spørge om hjælp, selvom at der dog kan være de typisk negative personer, men det må man jo vænne sige til.
Jeg har prøvet at købe brugte ting af andre medlemmer og det forløb godt og gnidningsfrit.
Jeg vil påstå at dette forum er det bedste hardwareforum i Danmark.

Der fyldt med dårlige admin's, og børn der spiller smarte.

Forskelsbehandling af brugerne, fra admin's side af.

Alt i alt får folk mange dårlige råd fra fanboy's på sitet, mennesker som tror de har forstand på computere og visse brugere smider om sig med usande eller nedladende udtagelser uden risiko for indgriben fra admin's side - Eksempel: http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=0&tid=573668

Alt i alt får folk mange dårlige råd fra fanboy's på sitet, mennesker som tror de har forstand på computere og visse brugere smider om sig med usande eller nedladende udtagelser uden risiko for indgriben fra admin's side.

Alle kan lære meget om hardware på forums, også professionelle - Men find et andet site og skrive på, hol.dk er et dårligt sted.

God underholdning, og mange behjælpelige brugere

Jeg har været på hol en del år, inaktiv i mange år, er der egentlig mest for hyggens skyld, samt i ny og næ sælge lidt udstyr.
Dog synes jeg det kan være rart fra tid til anden hvor jeg kan sætte mig ned, og føle jeg hjælper andre og ikke selv bliver så meget klogere.

Forummet er udemærket for de almindelige spørgsmål, og et par mere dybdegående, vil du have længere teknisk forklaring må du dog søgen udenfor hvad der kan præsteres på dansk talende fora.
*Hol er ikke stedet hvor du ser en dybere diskussion om PCB layout, komponent valg, eller velbegrundet argumentation - det er et debat forum, hvor folk kan byde ind med meniinger ud fra hvad der vides.
At identificere de enkeltes tekniske niveau er dog ikke svært..

Nogle gange som alle andre steder tager man sig dog til hovedet og tænker "doh, hvorfor gider jeg overhovedet diskutere dette" når en fanatisk fanboy prædiker om det respektive stykke hardware som han måtte have (han, da det unægteligt er 99% hankønsvæsener), saglighed er en by i Rusland i disse debatter, og nogle skyr ingen skam for at argumentere for noget faktuelt forkert.

Nogle funktioner kunne man dog savne, samt fra tider til anden mere aktivitet blandt nyheds crewet, for når det kommer til sagen, er det ikke en review side, men kun nyheds side, samt forum - så er det ikke for meget at forlange at nyhederne kommer i godt flow.
Mads321 er dog ved at redde bod på dette i stor stil, desværre har den såkaldte "ck" crucial-kid valgt at gå noget nær forlænget-vinter-hi på denne bekostning.

Fik også en kort snak med diverse hol'ere (crew) i Tyskerlandet tidligere på året i anledning af CeBIT, var dog optaget af en snak med CoolIT bagmanden.
Er sikker på der er mange kønne billeder af mig fra den aften, så må hellere vare min mund ;-P

SUPER

Det er bare et fantastisk site hvis man har brug for hjælp på IT området, eller så meget andet.

Jeg troede allerede jeg havde ratet...

Nå men HOL er awesome.

Haters gonna hate. Og sådan vil det altid være. Det er internettet. Siden er åben for alle. Så må man jo tage det som det er.

Dem der siger "jamen der er for mange børn" eller "Det er useriøst og latterligt" er bare dumme at høre på. Ja der er sgu børn på internettet. I dag har alle en computer, eller en mobil der kan gå på HOL. Så er det jo ikke underligt der kommer mange unge mennesker ind imellem...

Men nogen af de såkaldte "børn" har faktisk nogen gange noget relevant at tilføje.

Så jer med jeres ubegrundede dårlige kritik... Shut the f*** up.
(læs: Jer med ubegrundet dårlig kritik. Ikke hvem som helst)

Jeg synes HOL er i orden. Jeg har været bruger på HOL i omkring 7 år. Og jeg er glad for at være der. Det siger jo lidt om at det er en god side. Jeg har fået hjælp, men også givet hjælp til rigtig mange. Og det er jo hele pointen.

At der så er plads til sjov og ballade på siden er jo bare et ekstra plus.

Super site

Besøger stort setsitet på dagligt basis, kan give folk ret i at der til tider kan være for mange "børn" men dette er internettet, og voksne og modne mennesker har (desværre) ikke monopol på at benytte det.

Derfor skal der være plads til alle, og det syntes jeg også at hol.dk formår.

Hardwareonline Details

24 hour hardware portal