Hartmanns reviews

Hartmanns reviews

5.4

Vildledende Rådgivning

Blev sendt i aktivering hos Hartmanns. Undervejs bliver der fundet et job med løntilskud frem, som min konsulent syntes er interresant for mig. Jeg er lidt tilbageholdende da det er fuldstændig uden for min erhvervserfaring og interresseområder. Spørger ind til om løntilskudsjobbet vil gå ud over min dagpengeperiode. Får både tegnet og fortalt, at det vil det IKKE.
Nu sidder jeg så i et job, hvor de fra start har meldt ud at de ikke kan ansætte mig når løntilskudet udløber, jeg sidder til daglig med noget jeg ingen erfaring har, og heller ikke har noget ønske om at lave senere i livet. Desuden går det ud over min dagpenge periode, som jeg kunne have brugt til noget mere fornuftigt.
Havde jeg vidst dette, havde jeg bedt Hartmanns om at prøve og finde et job, jeg i det mindste fandt spændende

Dårlige medarbejder, med lav IQ:

I går henvendte jeg mig til Hartmanns i Herlev, for at høre til et job som vikar: her fik jeg at vide at alle ansøgninger skulle foregå via nettet, hvor man indsender ansøgning og CV:.

Ok men det havde jeg da gjort for 7-8 mdr: siden, men har ikke hørt noget fra Hartmanns, de er ligeglade med de ansøgninger folk sender, en Konsulent kom så ud til mig og fik mit CV og da jeg var kommet hjem, fik jeg en mail fra denne person, som indirekte beskyldte mig for at være fuld af løgn, ved at påstå at jeg aldrig har søgt hos dem.
Fint nok, for ansatte med lav IQ kan man nok ikke forvente andet, jeg fandt min ansøgning fra Januar 2012 og fremsendte ham en kopi, hvor jeg skrev, det er ikke min skyld at de har rod i deres system.
Gad vide hvor mange jobs jeg er gået glip af, grundet deres inkompetence og hvor mange arbejdsgiver misser en god medarbejder, fordi Hartmanns ikke laver deres job.

Is Hartmanns your company?

Hartmanns A/S Details

Hartmanns tilbyder en række HR-ydelser; vikarassistance, rekruttering, jobformidling, newplacement, outsourcing af økonomi og HR.

Visit Hartmanns

Call us on: 70200383
We live here: Københavnsvej 27 , st.
3400 Hillerød

Hartmanns is in category: Recruitment