Hasmarkcamping reviews

Hasmarkcamping reviews

7.7

Superdejlig weekend.

Vi var på weekendbesøg fra fredag til søndag med vores datter og 2 børnebørn på 3 og 5 år. Der var masser af underholdning for børnene hele lørdagen igennem, hvilket vi var glade for, da det var meget blæsende den weekend og pladsforholdene kan blive lidt trange, hvis man skal være 5 personer i en autocamper. Der er flere dejlige legepladser og badelandet var et stort hit for os alle. Både vand og luft havde en perfekt temperatur. Da vores barnebarn på 5 år var så uheldig at få klemt fingeren i en dør, fik vi professionel og omsorgsfuld hjælp i receptionen af campingmutter :). Alt i alt en skøn weekend - vi kommer helt sikkert igen.

Perfekt ferie, kun et lille men!

Vi havde den dejligste lille ferie i den weekend vi lige er gået ud af, vi var 2 voksne og 2 børn af sted. 11år og 2 år. Dejlige og flotte toilet forhold og lækre køkken forhold og det var rent det hele.Perfekt underholdning for børnen med toget der kørte rundt, tryllekunsteren, og snobrødsbagning med tilhørene guitar spil/sang. Det lille men er badelandet,de kunne måske godt lave det lille/lave bassin en smule varmere da det var en tand for koldt til vores mindste , men ham på 11 år hyggede sig og det gjore jeg da også selv.. Til sidst vil jeg lige sige at vi ikke fik nogle overraskelser med hensyn til betalingen, det passede til punkt og prikke. Kan varmt anbefale denne campingplads og vender da hellt sikkert tilbage i 2014, måske vi ses. Hilsen Diemer"s

Pas på de skjulte beløb og kedelige overraskelser :-(

Vi var afsted 2 voksne og 4 børn sammen i en hytte.
Den første overraskelse kom, da det gik op for os, at de plastickort børnene var blevet udstyret med, så de kunne komme ind i poolområdet, fungerede som en slags hævekort - der blev lagt 20 kr på regningen hver gang de brugte det - og hver gang vi 2 voksne gik sammen ind til dem for at give en besked. Hvis bare vi var blevet informeret om dette, så fair nok. Men sikken en overraskelse :-( Efter en længere snak med ejeren, nægtede han at strække sig længere end at vi kunne slå halv skade på de gange vi voksne havde været derinde for en kort bemærkning. Der røg de første stjerner......
Da vi så skulle hjem og skulle afregne for elforbrug, kom den værste overraskelse: Den kontrakt jeg havde modtaget og underskrevet, hvor det fremgik at jeg havde betalt hele det skyldige beløb for ferien, var pludselig ikke gyldig !!!??? Det viste sig, fortalte ejeren, at de havde lavet en fejl og havde glemt at tage 10% ekstra betaling for 2 personer. Lidt over 900 kr som jeg skulle betale oveni elforbrug, og oveni de meget dyre poolbesøg. Da jeg spurgte ind til beløbet, fik jeg en lang snørklet forklaring, og var dum nok til at betale. Jeg fik dog fortalt ejeren, at jeg følte mig bondefanget, hvilket hun godt kunne forstå!
Jeg har efterfølgende skrevet en håndfuld mails til campingpladsen og venligt anmodet om at få refunderet de ca. 900 kr, men uden held.

Jeg mener ikke det kan være rigtigt, at jeg som kunde skal betale for deres forglemmelse EFTER jeg har underskrevet og returneret kontrakten.

Lækker lækker ferie :-))

Vi var en hel flok som havde lejet i alt 4 hytter i en uge.... Det var en super super god ferie på en virkelig skøn camping plads :-). Vi havde en del små børn med og de nød de rigtig gode legepladser og var også med til mange af aktiviteterne :-) Syntes det var nogle super fine hytter med god plads...
Virkelig dejlig camping plads som vi helt sikkert kommer tilbage til :-)))

Rigtig god ferie

Vi er lige komme hjem fra 5 dage på Hasmark. Det er en super camping plads. En luksus plads med gode faciliteter. Gode oplevelser for børnene. Super smart med deres app. Vi kommer tilnage igen næste år.

En god campingplads, flotte pladser og rent, med nogle minuser

Vi har været en uge på Hasmark i egen vogn ( plantinplads). Der var god service og toilet og køkkenbygning var flotte og rene. Pladserne (platin) var store og perfekt med vand og legepladser så tæt på. Man skal dog overveje hvor tæt man ønsker legeplads, da der var larm til meget sen aften (kl 22.30-23.30). Mange gode aktiviteter, prøvede dog at tiderne og dagene ikke helt stemte, ærgerligt især med børn som sætter forventningerne op.
Et stort minus er det " tropiske" vandland, som trods børne/baby pool kun var 27 grader og absolut ikke varmt nok til en baby på 5 mdr.
Men et sted hvor vi regner med at vende tilbage til med lidt større børn.

Fantastisk ferie

Vi er lige kommet hjem efter 19 overnatninger i camping vogn på Hasmark Strand Camping.
Vi har nydt ferien i fulde drag.
Der er altid en super stemning, det er så hyggeligt på gårdspladsen om aftenen. Service bygningerne var som sædvanligt flotte og rene på trods af de mange gæster. Der er altid super service hvis man har behov for hjælp. Vi kan kun anbefale andre at tage på Hasmark. Vores søn på 11 er allerede ved at planlægge næste års camping tur - til Hasmark.....

Okay - godkendt

Netop hjemvendt fra Hasmark, lige før Hasmark var vi på Jambo i Saltum. Hasmark kan jeg sagtens anbefale, ikke helt Jambo kvalitet... men bestemt i orden. Til Hasmark's fordel over Jambo skal nævnes underholdning, legeplads og badeland samt flere træer for skyge og læ og beliggenheden som er tæt på strand

Mvh Allan

1-2-3 MANGE GANGE

Det er 3. gang vi har holdt ferie på Hasmarkcamping. Der er som sædvanlig den samme skønne atmosfære overalt på pladsen. Det skal siges at vi efterhånden kommer med store børn (til voksen pris). De har i år valgt hvor vi skulle på camping i DK.
Godt koncept. Hyggelig "BORG" Glade mennesker og dejlige børn i alle aldre.
Kan helt klart anbefales.

Super god ferie

Vi er netop kommet hjem efter 5 dage på Hasmarkcamping, vi er 2 voksne og to piger på 9 og 11 år. Vi er alle fire enige om, at det har været en god ferie på en supergod plads med mange aktiviteter for både børn og voksne. Hyggeligt at besøge Valhalla om aftenen og høre musik. Det er ikke sidste gang vi har været i Hasmark.

Topp opphold

God service, rent og pent, god stemning og godt vær :-)

langtfra Elite camp kvalitet

Påsken 2013 havde vi booket på internettet og valgt lille hytte der er placeret på campingpladsens platin område med dertil hørende faciliteter. Da denne hytte ikke er udstyret med toilet var vores forventning at skulle benytte nærmeste service bygning.
Men grundet det kolde vejr havde campingpladsen lukket denne bygning og dette medførte at familien med 2 voksne og 2 børn skulle fordoble afstanden til toilet og lignende. (hvis man nu havde gjort opmærksom på dette på booking siden så ville vi have valgt anderledes). Hyttens tilstand var heller ikke god, da vi fandt hyttens senge/madrasser var fyldt med støv og kæmpe nullermænd. Dette indebar at børn og voksne fik luftvejs irritationer ( kvalitets check af hytten er et kæmpe MINUS ).
Og sidst men ikke mindst er kategorien "lille hytte" slet ikke egnet for familie med små børn, da der ikke er nogen form for sikring i sengemiljøet der kan forhindre at de små ikke falder 2,50 meter ned fra Hems ( skriv det dog på jeres hjemme side ).
Det varme vand i denne hytte er en lunkent fornøjelse, da den er baseret på en underdimensioneret varme enhed.
Andre defekter kan nævnes : Knækket håndtag på låge , svigtende lys over bord og et køleskab der knap nok kunne køle.
Elite Camp kvalitet ? hmm
/Ivan Warrer

Dårlig service og koldt badeland

Både det inden og udendørs badeland er koldt.

I restauranten tager de 50 kr for en kande vand, og var utrolig ubehøvlede. Ærgeligt

Det perfekte sted

Jeg kan godt lide at se noget nyt, samtidig med at jeg slapper af. Men jeg kan også godt lide, at der til tider sker en masse..

Hasmarkcamping har opfyldt det hele, med pragtfulde omgivelser og festlige begivenheder på Valhalla.

Deres kundeservice var også i top. De var flinke og var ikke bange for at tage en længere snak med os..

Jeg og konen vender helt sikkert tilbage.

Is Hasmarkcamping your company?

Hasmark Strand Feriepark Details

Visit Hasmarkcamping