Hasmarkcamping reviewed by

langtfra Elite camp kvalitet

Påsken 2013 havde vi booket på internettet og valgt lille hytte der er placeret på campingpladsens platin område med dertil hørende faciliteter. Da denne hytte ikke er udstyret med toilet var vores forventning at skulle benytte nærmeste service bygning.
Men grundet det kolde vejr havde campingpladsen lukket denne bygning og dette medførte at familien med 2 voksne og 2 børn skulle fordoble afstanden til toilet og lignende. (hvis man nu havde gjort opmærksom på dette på booking siden så ville vi have valgt anderledes). Hyttens tilstand var heller ikke god, da vi fandt hyttens senge/madrasser var fyldt med støv og kæmpe nullermænd. Dette indebar at børn og voksne fik luftvejs irritationer ( kvalitets check af hytten er et kæmpe MINUS ).
Og sidst men ikke mindst er kategorien "lille hytte" slet ikke egnet for familie med små børn, da der ikke er nogen form for sikring i sengemiljøet der kan forhindre at de små ikke falder 2,50 meter ned fra Hems ( skriv det dog på jeres hjemme side ).
Det varme vand i denne hytte er en lunkent fornøjelse, da den er baseret på en underdimensioneret varme enhed.
Andre defekter kan nævnes : Knækket håndtag på låge , svigtende lys over bord og et køleskab der knap nok kunne køle.
Elite Camp kvalitet ? hmm
/Ivan Warrer