Haveglad reviews

Haveglad reviews

5.1

Lever ikke op til egne etiske regler

For 3 år siden købte jeg stenmel. Fik grov sand. Trods reklamationer på mail, telefon og breve fik jeg aldrig den bestilte vare. Nu vil jeg bare gerne glemme oplevelsen, men nej, firmaet sender reklamer pr.mail trods deres egne ord fra siden:
"VIGTIGT: haveglad.dk garanterer endvidere, at dine oplysninger ikke under nogen omstændigheder vil blive brugt i forbindelse med andet end din unikke bestilling. Dine oplysninger vil således ikke efterfølgende blive anvendt til udsendelse af e-mails fra haveglad.dk eller andre."
Reklamer fra "Haveglad" - nej tak !
Haveglad.dk

Reply from Haveglad.dk

Hej Regina

Grunden til at du modtager vores nyhedsbrev er at du har tilmeldt dig det d. 05/07-2011.
Vi sender kun nyhedsbreve/reklamer til dem der har givet os lov til det - f.eks. ved køb på vores hjemmeside kan man vælge eller fravælge at modtage nyhedsbreve.

Jeg har hermed frameldt dig vores nyhedsbrev, så du modtager ikke flere mails fra os :)

Jeg kender ikke din specfikke sag, da jeg er kommet til siden, men vil meget gerne kigge på den så vi kan få det løst en gang for alle.

Du kan kontakte mig på 70 27 27 51 som er åben fra 10-14.30 alle hverdage, eller skrive dit telefonnummer/mail adresse til mig på mk@haveglad.dk så jeg kan kontakte dig.

De bedste hilsner
Michael - haveglad.dk

Godkendt men med plads til forbedringer

Bestilte 18x300 liter grov spagnum. Alt levede op til deres vilkår. Mulighed for dag til dag levering ønskeligt.
Haveglad.dk

Reply from Haveglad.dk

Hej Jacob

Tak for din anmeldelse.

Jeg vil blot oplyse dig om at vi nu, som ønsket, kan levere indenfor 1-2 hverdage på mange produkter, heriblandt spagnum som du bestilte sidst :)

Afbestilt varer og 3 måneder efter trækker de pengene!

Jeg havde bestilt noget jord og grus i et godt stykke tid i forvejen og skriver hvornår jeg skal bruge det og det er intet problem, da jeg så skriver til dem et par dage op til leveringsdatoen, for at hører hvilket tidsrum det leveret i - hører intet og der kommer slet ikke noget grus eller sand på leveringsdagen, jeg ringer så til dem flere dage i træk hvor deres telefon går på telefonsvarer!!!
Skriver derefter en meget direkte mail til dem - hvor jeg vil annullere ordren og får en ordrebekræftigelse på at den er annulleret.. så i torsdag trækker de pengene, altså næsten 4 måneder efter jeg har annulleret ordren!!!!
Vil bestemt ikke anbefale dette firma!

Haveglad - elendig leverance sikkerhed

Har nu 2 gange bestilt varer hos Haveglad, hvor jeg begge gange har måttet ringe og rykke for min leverance. De har fine priser men det kræver tålmodighed og opfølgning for at få varer leveret. Jeg har nu valgt at annulere min seneste ordre, da jeg efter en uge ikke har kunnet få bekræftet hvornår min varer kan blive leveret (til trods for 1-2 dages leverings tid). En 'stjerne' for pris!

Haveglad.dk Details

Alt til haven - kvalitet til den rigtige pris

Visit Haveglad

Write to: salg@haveglad.dk