Hayshop reviews

Hayshop reviews

5.5

Dårlig service og forsinket leveringstid på 6 uger, i alt små 4 MÅNEDERS leverings tid !!!!!

Jeg er så skuffet og rasende over den behandling vi har fået fra HAY. Vi har langt en ordre på over 20.000 kroner lørdag den 15. februar 2014, vores ordre skulle senest være leveret fredag den 11 april, men vi hørte ingenting. Vi blev derfor nød til selv at ringe ind for at høre hvor vores ting blev af, og får så at vide at mange af vores møbler er 6 UGER forsinket! Atså en leveringstid på 15 uger, det er altså godt og vel 4 måneder!!!!!! Det er da for sindsygt, og det kan sgu da heller ikke passe at man selv skal ringe ind for at få sådan noget at vide.
Efterfølgende beder vi så om, at få de møber der er færdige leveret ugen efter. Vi høre ingenting, og ringer derfor ind igen og finder så ud af "at hov, der var sørme nogen flere møbler der ikke var færdige" og dem kan vi først få om 3 uger.
Undskyld mig hvad hvad fanden har HAY brugt de første 9 uger til, for de har da i hvert fald ikke lavet møbler! Det kan ikke passe at man ligger sådan en stor ordre, og får sådan en dårlig service og absolut ingen information, alt imens at der er blevet trukket 20.000 kroner fra ens konto som man ikke har fået det mindste for. Ikke engang et tilbud om at få leveret de møler der er færdige får man, for der er åbenbart ingen der har travlt med at få rettet op på de fejl der er blevet begået.

Super effektiv Online butik.

Bestilte min vare i går kl. middag, modtog det i dag kl. formiddag. Super nemt, effektiv, gratis fragt (selvom varen kun kostede 169,-) og forsvarligt indpakket.
Ikke sidste gange jeg handler hos Hayshop og jeg kan varmt anbefale andre og gør ligeså. ;)

Gratis fragt og god kundeservice

Jeg har netop bestilt en lampe til under 300. Alligevel var der gratis fragt.

Jeg blev løbende adviseret pr email omkring min ordre og hvor langt den var nået i systemet.

Kun positive oplevelser herfra.

Superlækkert design.

Dejlige møbler og kyndig betjening. Dejligt med deres netbutik hvor både deres eget design samt andres kan erhverves - desuden rigtig god kundeservice. Kan kun anbefales.

Elendig service

Havde købt Dots knagerækker fra Muuto - en helt fantastisk designer ting som jeg havde glædet mig til!

Da jeg modtager den er den store af knagerne totalt ruflet, dårlig slebet og vildt grim.
Da jeg ringer til firmaet for at reklamere får jeg en sur medarbejder i røret der talte ned til mig og bad mig sende billeder - det gjorde jeg så og man kunne tydeligt se at den ikke var iorden.
Men det mente hun ikke og at det var noget problem og sådan måtte jeg regne med den så ud når det var naturmateriale.
Efterfølgende tjekkede jeg op andet sted om det virkelig var hvad man kunne forvente ved produktet og det var det self ikke.

Jeg sendte min vare tilbage og fik mine penge igen- heldigvis uden brok.

Jeg syntes bare at til den pris skal en vare være iorden og i hele forløbet følte jeg mig virkelig talt ned til.

Is Hayshop your company?

Hayshop.dk – contemporary furniture, rugs, accessories and design products by HAY, Eames, Thorsten van Elten, Lomography, Muuto, Mooment, Domestic, Eno etc

Visit Hayshop