Head-z reviews

Head-z reviews

6.5

Umulig at komme i kontakt med

Bestilte nogle head sæt for 3 måneder siden. Har kun modtaget ordrebekræftelse. Har flere gang prøve at komme i kontakt med dem, dog uden held.

Har efter 3mdr stadig ikke fået mit Headsæt

Head-Z.dk
Fik et defekt Headsæt leveret i maj 2012, sendte det retur dagen efter, jeg er blevet lovet svar i løbet af nogle dage, har stadig ikke hørt fra Head-Z.dk. Prøver jeg at kontakte dem på tlf. ingen svar, firmaet er under flytning står der på deres hjemmeside.
Steen

1. klasses service!

Bestilte 3 microSD kort af typen Sandisk, men da de kun lå inde med 2, fik jeg et Kingston med i stedet uden ekstra omkostninger.

På trods af udgået varer og et fakturasystem der var nede, modtog jeg mine ting allerede dagen efter.

1.klasses håndtering og professionel service fra Head-z. Handler helt klart der igen, når jeg mangler sd-korts

Billig & hurtigt

Købte MicroSd-kort 16Gb.
Bestilte søndag, varen ankom tirsdag.
Meget billigt og portofrit.
Kan ikke gøres bedre, SUPER

hurtigt og overskueligt

fik varen dagen efter den var bestilt selvom det var sent, desuden lækkert at man kan vælge farver inde på varen. meget mere overskueligt en andre sites :)

i burde have et link til trustpilot på jeres hjemmeside når i ikke er e-mærkede

Hurtigt hurtigere hurtigst

Købte et microsd, bestilte sidst på eftermiddagen den ene dag, og havde det med posten den anden. perfect

Meget tilfreds

Stod og manglede et SD-kort til et kamera. Nu er jeg ikke den skarpeste kniv i skuffen når det kommer til den slags, så det var rigtig rart at siden var nem at overskue.
Priserne er rimelig og porto var gratis fordi det kunne sendes som brev. Og det er altså rart at firmaet ikke bare har fastsat én pris som porto, så man uanset mængde/vægt skal betale et fast beløb for at få det sendt.

perfekt

Perfekt handel efter god kundeservice ved køb af nyt hukommelseskort. Valgte dem også fordi de var billige, nok de billigste, og havde fri fragt. Varen kom dagen efter. Jeg havde købt et et andet sted, men de havde sendt med b-post, dem opgav jeg efter 3 dage... Muligt man sparer en krone, men helt ærligt, så hellere bestille et sted hvor man ved nogenlunde præcist hvornår varen dukker op

God og hurtig nethandel.

Ordre nr. 3527 Faktura dato 1/8-2011

Købte et mirco sd kort på www.head-z.dk.

Ganske problemfri handel med hurtig levering og fri fragt.

Kan kun anbefales!

Kan kun sige godt om head-z.dk

Bestilte to usb-sticks 2G, de var udsolgt, så jeg fik to 4G for samme pris.
Modtaget til tiden uden portoudgift!!

Til UG

Ledte efter et micro-SD kort på nettet og head-z.dk var umiddelbart det billigste. Når man dertil lægger, at fragten for visse varer (micro-SD kort bl.a.) er gratis, så var der ikke meget tvivl hos mig.

Bestlling forløb smertefrit og bekræftelse pr. e-mail kom med det samme med lovning om levering indenfor 1-2 dage. Bestilte om aftenen, så forventede ikke det lå der næste morgen, men det var der som ventet dagen efter igen - perfekt!

Glimrende butik!

Jeg bestilte en Sandisk Sansa Clip+ MP3-afspiller fra head-z.dk og den kom dagen efter uden problemer, fragten var endda gratis fremgik det af deres hjemmeside, virkelig lækkert. Deres hjemmeside har nogle småfejl hist og her, men ikke noget der gør denne at denne anmelder føler det trækker ned. Alt i alt en god oplevelse for mig som køber.

Jeg bestilte en micro SDHC kort og kort efter ankom det, mere var der ikke i det.
Det var umiddelbart den billigste dansk side ...og så skader det selvfølgelig heller ikke at der var fri fragt.

WOW - Super respons og service

Stod og skulle bruge en ekstra lader til Plantronics Voyager Pro headset. Havde svært ved at finde det på nettet og skrev en e-mail til head-z.dk. Ganske kort tid efter fik jeg et svar om at den kunne skaffes , prisen var absolut rimelig med tanke på at det er en løsdel og skaffevare! Og de bestilte den hjem til mig på mit glatte ansigt. Tror sku ikke jeg har oplevet et sådan niveau af service herhjemme siden 80'erne. Hatten af for head-z. Har allerede anbefalet dem til en ven og vil gøre det mange gange fremover.

head-z

ordre nr:2793.
Jeg stod og manglede et hukommelseskort - der var normalt 2-3 dages lev tid - men det blev løst til min fulde tilfredshed for jeg modtog kortet dagen efter min tlf. samtale - se det er det man kalder kundebetjening i dets bedste betydning.

Jeg ville gerne give head-z 10 stjerner hvis det var muligt !!!

Min absolut bedste anbefaling !

Jeg ved hvor jeg handler næste gang - og så til absolut fordelagtige priser !

med venlig hilsen
vn

det blev så en anden.

jeg bestilte en speedpad til computer. via edb-priser.
der stod at levering ville tage mellem 1 til 2 dage hvilket passede mig helt fint.
desværre var det bare sådan at de ikke havde den på lager alligevel. og fik af vide af personen jeg talte med at det eksterne lager ikke havde givet besked om den var udsolgt ???
hm" jeg fik lovning på at de ville få dem hjem et par dage efter og jeg ville have min speedpad den 14 april. " yes " rigtig god kundeservice og en medarbejder der var ærlig. lige noget jeg leder efter når jeg bestiller på nettet.
men da det blev den 14 og min pakke ikke var der ville jeg lige ringe for at tjekke om alt nu var som det skulle være....
deres lervrangdør havde skrevet " uventet " under bestilling . ups!
det var trist. men sådan kan det gå. dårlig kurminikation. det kender vi alle vidst til. så jeg er egentlig ikke rigtig sur eller skuffet, bare ked af det ikke blev head-z da prisen var rigtig tiltalende og kundeservicen var helt i top. der er dog mange fej på jeres hjemmeside, men dem får i nok løst. og måske en ny ansat på jeres eksterne lager ??? :P
jeg har købt mange andre ting hos dem og levering har altid været hurtig. jeg sidder nu og tænker over de 3 stjerne jeg havde tænkt mig at give. srew this . jeg smider sku en mere af lidt good will ;)
god påske her fra

Der er ikke så meget at komme efter. Hurtig levering af et sd-kort. Gratis fragt. Det fungerer !

Billigt og hurtigt

Bestilte et par in-ear høretelefoner til afhentning hos dem. Under en time senere var høretelefonerne klar til afhentning! Var utrolig god og venlig service i butikken, kan kun anbefales.
Kunne godt ønske mig et e-mærke, håber det er noget de arbejder på at få godkendt deres online-shop til.

bilig og hurtig lev.

kan anbefales hvis man skal kæbe et hukommelsekort, da de er billig og hurtig forsendelse men har ikke været i kontakt med dem.

Jeg bestilte et MicroSD kort på 16 gb en sen søndag aften og havde det med posten om tirsdagen.
Høflig telefonkontakt.
Et sted jeg handler igen - uden tvivl.

head-z.dk Details

head-z.dk sælger headsets, telefoner, hukommelseskort, Webcams, Højtalere og meget andet. Faktisk alt det der gør ens computer og konsol lidt sjovere; Plantronics, Sennheiser, Logitech, Kingston, Sandisk Creative, Sony, Doro og mange flere.

Visit Head-z

Write to: info@head-z.dk