Headaudio reviews

Headaudio reviews

9.3

Philip Action Fit

Købte et per høretelefoner, fik først bekræftelse at de var sent EFTER jeg har modtaget høre telefonen på posthuset, selvom penge og varen var sent, blev varen først sendt dagen efter. Men det var stadige inden for den angivet tid… 4 stjerner for en hurtigt levering, og 1 trukket fra pga. bekræftelse af at produktet var sent.

Fandt mine nye høretelefoner til bedste pris

Fandt mine nye hovedtelefoner til markedets bedste pris og der var samtidigt fri fragt.
Nemt bestilling. Hentede mine hørebøffer på posthuset 2 hverdage efter.

Super tilfreds

Fantastisk Grado forhandler

Rigtig godt udvalg af Grado høretelefoner og tilbehør; bedre end hos Grado's forhandler Tekserve i New York [besøgt december 2013]! Endvidere: enkel og hurtig bestilling, betaling og levering. Anbefales uden forbehold.

Super produkt der skabte meget glæde

fandt produktet til en god pris .. og hurtig levering !!

Skuffet

Læste en del anmeldelser herinde før jeg bestilte mine høretelefoner, så havde bestemt forventet bedre. Bestiller mine høretelefoner Fredag morgen d 3., og forventer de således at de er der mandag den efterfølgende uge. Til min overraskelse får jeg en mail Tirsdag morgen ugen efter med at varen nu er afsendt. Det syntes jeg godt nok er meget langsom ekspedition.
Skuffet!

Opdatering : Har idag Torsdag d.10 modtaget SMS fra PostDanmark at min pakke kan afhentes på posthuset, jeg fastholder dog at HeadAudio ikke har overholdt deres 1-3 leveringsdage. Da HeadAudio sender mig mail i tirsdags om at varen nu er afsendt. Dette betyder at PostDanmark ikke har lavet en fejl, men at HeadAudio simpelthen først vælger at ekspedere min ordre Tirsdag som emailen bevidner. Og det er derfor umuligt at pakken har ligget på posthuset i tirsdags som HeadAudio påstår.
Headaudio ApS

Reply from Headaudio ApS

Hej Lucas,
Tak for din anmeldelse, selvom jeg er lidt uforstående over din lave rating.
På varen står der levering 1-3 hverdage, du bestilte varen fredag og ordren er ekspedret og afsendt mandag og lå klar til afhentning på posthuset tirsdag - altså levering indenfor 3 hverdage. Jeg håber du er glad for dit nye kabel og nu igen kan nyde din musik :o)
Hilsen,
Jacob

Den bedste hifi butik på nettet.

Jeg kan ikke lade være... Jeg elsker bare HeadAudio.

De leverer altid til tiden, kvaliteten af produkterne er i højsædet. Og når man kontakter dem omkring gode råd så svarer de næsten altid med det samme, og svaret er meget professionelt og velformuleret.

kvik service

Jeg modtog min leverance hurtigt og sikkert allerede dagen efter bestillingen. Det kalder jeg kvik service

Hurtig og korrekt ekspederet og leveret

Dette er et professionelt firma med god service

Hurtig svar på spørgsmål og hurtig levering. Kan ikke være bedre.

Skrev til HeadAudio fordi jeg havde problemer med nogle Shure høretelefoner, købt gennem anden forhandler som er stoppet med at sælge Shure. Fik svar tilbage at de nok skulle se hvad de kunne gøre. Har idag fået besked om at mine høretelefoner er på vej tilbage til mig, free of charge.
Se det er service. Jeg ved i hvert fald hvor jeg køber mine lydprodukter for fremtiden

Glimrende service

Glimrende service hele vejen igennem. Ringede til headaudio med et par spoergsmaal inden afgivelse af online ordre og fik klare svar -- og i betragtning af leveringstidspunkt maa varen vaere afsendt fra headaudio samme dag, som jeg bestilte den. God indpakning og vare i perfekt stand.

Hurtig og korrekt levering

Ok behandling

Rigtig gode hovedtelefoner

hurtig kvalitet

pakken med Shures SE215 kom i løbet af 2 dage og kvaliteten er i top!

hurtig levering

produktet levede fuldt ud op til forventningerne :D

Alt fungerede perfekt

Jeg bestilte 2 headset søndag aften, og tirsdag lå de i min postkasse. Pengene blev først trukket dagen efter, så man må sige det var en helt suveræn opkevelse at handle hos Headaudio.

Godt og hurtigt

Hurtig levering.
Ingen klager herfra.

Butik/Webshop som kan og gør det den skal

Headaudio er en butik/Webshop som levere det den skal. De er gode til at besvare mail når du har spørgsmål og er venlige i deres svar.
De sender hurtigt, fik min headphone forstærker på to dage.
Det eneste der var lidt spøjst var den dag jeg modtog min forstærker fik jeg en mail med den var afsendt. Har ingen betydning men er meget godt at vide.

Hurtig levering. Bestilte mandag aften, havde allerede varen, onsdag eftermiddag.!

Det er første gang jeg handler der, men alting gik glat og hurtigt.
Virker som en seriøs forretning. Kan godt anbefale, ud fra min oplevelse..

3 af julegaverne i hus

Nye hørebøffer til både store og små i familen. Bestilte i Fredags og i dag er de allerede klar til afhentning på posthuset. Perfekt!

Headaudio ApS Details

Visit Headaudio