Headwear reviews

Headwear reviews

8.8

Service på et højt niveau

Jeg bestilte et par hovedtelefoner fra Marshall med levering indenfor et par dage. Dagen efter ringer en af medarbejderne fra butikken til mig og siger, at det par jeg har bestilt var det sidste, og at de desværre var flækket. Men han forsikrede mig om, at han ville gøre alt hvad han kunne for at få fat i et par nye til mig, så jeg alligevel havde dem dagen efter. I løbet af dagen ringede vi lidt frem og tilbage, og efter at han havde rendt København rundt for at få et par til mig. Dagen efter lå mine nye hovedtelefoner i min postkasse. Det var virkelig god service og jeg blev informeret om det hele undervejs. Jeg kan KUN anbefale andre at handle her.

Har flere gange købt hos Headwear.dk

Altid super service, gode tilbud og hurtig levering.

De får mine bedste anbefalinger herfra

Super service i en nem shop

Havde lige nogle spørsmål vedr. et køb, fik mailsvar i løbet af 1 time - det synes jeg jo er flot. Pakken blev ydermere afleveret dagen aften købet. Hurtigt, effektivt i en nem og overskuelig shop. Way to go :)

God kvalitet og hurtig levering

Huen passede til den der var på billedet og jeg fik den i løbet af blot 2 dage - en sikker anbefaling her fra!

Kvalitet og hurtig levering :-)

Super overskuelig butik, og hurtig respons på mail - fik mine varer allerede dagen efter.

kan klar anbefales herfra:-)

Fantastisk service

Bestilte et par Urbanears Plattan, alt gik smertefrit og jeg havde pakken indenfor kort tid. Desværre var der en fejl på dem, men sendte en mail og fik hurtigt svar og tilsendt nogen nye. Jeg blev oven i købet opgraderet til Plattan Plus da de ikke havde Plattan på lager. Fantastisk service!

super service og gode priser

Fik hurtigt hjælp til rette str og kunne ikke finde min new era cap billigere på nettet :-)

Billige Urbanears

Kunne ikke finde dem billigere på nettet og fik dem leveret på under 24 timer, er super tilfreds.

Super webshop!

Gode produkter, hurtig levering og ganske servicemindede support. Kan kun anbefale andre at handle på deres shop! Thums Up!

Lidt rod med levering, med hurtig service

Jeg bestilte et par hovedtelefoner, som fremgik at de var på lager, men de kom ikke frem indenfor den oplyste leveringstid. Sendte en mail til dem og fik lyn hurtigt svar, hvorefter vi fandt ud af problemet og jeg fik tilsendt et nyt par hovedtelefoner.

Hurtig levering og hurtig kundeservice både på mail og tlf

Jeg har købt et par super fede Høretelefoner på Headwear.dk bestilte dem kl 16.30 tirsdag og havde dem allerede onsdag, var lidt i tvivl om hvordan mikrofonen virkede så mailede lidt frem og tilbage med dem og fik svar i løbet af et par timer hver gang, jeg er super tilfreds.

Is Headwear your company?

Visit Headwear