HealthSpark reviews

HealthSpark reviews

Good
8.2
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
1422 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

very efficient,and the products are all wonderful

i trust health sparks to make a quick delivery and all their products are excellent!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Brilliant

The products work exactly as described and arrived within 3 days of ordering
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Poor Customer Service-Disappointed

I put an order through on 17th Jan to be delivered 3-5 days later, after receiving no package I emailed customer service on 29th , I emailed again on the 6th Feb and left a voice message. I received no response to any of these. Later the same I day I called again and was speaking to a lady at customer service, she told me that she was sorry that I had not been contacted and that she wasn't the person to sort my issue but she would have someone call me back asap. I waited that day and most of the next until I rang again after receiving no response. This time I was told the items would be resent to me with express delivery. I have yet to receive anything and have no contact from Health Spark. I am very disappointed with this service, my family in Ireland have been using them for a long time and I thought to use them when I moved away. I don't know what has happened of late to this company but unless my issue is resolved promptly I will not be using health spark and will encouraging my family to look elsewhere also.
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Hello Nicole,

Unfortunately we are out of stock of the evening primrose oil that you ordered.
We will have it back in stock next week. We have refunded you £5 for the inconvenience.
The rest of the order has been sent out first class, so it should be with you in 2-3 working days.

We are very sorry for the inconvenience. If you have any other questions or concerns please call us on 0800 112 3614.

Kind Regards
HealthSpark
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

haven't received items as of yet

Been a while haven't herd from them at all tried emailing something needs to be done about there customer service team not very good at all the comunication side of things ill let u know if I receive my item as just checked emails n have had a confermation email from them there selfs so let's see way... Just had a phonecall from a nive gentleman who has said due to lines being down this might have been the problem and that they have sent my order and have refunded me my money Is back in my bank solution solved thank you very much healthspark you have been kind :)
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Hi Abi,

I'm sorry to hear you haven't enjoyed your experience with us. We will investigate why you didn't get a reply from our customer support team.

I've checked your order and apparently you paid vie e cheque on PayPal, because you used an e cheque we have to wait till the cheque clears before sending the goods. Your goods have now been sent as the cheque has cleared. They should be with you any day now, but we're experiencing a day or 2 delay at the moment due to the weather I'm afraid. If you have any other questions or would like us to explain anything further please contact us on: 0800 112 3614 between 9am -5pm.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Still no products after over 40 days....

This must be the worst experience ever in our about 10 years of ordering products on internet!!
We ordered over 40 days ago and still no package and hardly NO response from them after writing about 10 e-mails and chatting with one of the staff!!
They only response we got was that someone told us that the package should be at our local postoffice, but there is no proof or sign of that cos we don´t have any parcel or tracking number!!

Why don´t we get any answers from you about this matter???
This is rude or simply som kind of scam or fraud!!
What kind of company do you really run??

We want our money back or our products right away!!!

Get back to us ASAP!!!

Robert & Olga from Sweden
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Dear Robert & Olga,

I'm sorry to hear you haven't enjoyed your experience with us. We have sent the goods twice and unfortunately they haven't made it to you. We do not know exactly why, but we think it may be due to customs. We have refunded you and apologise for any inconvenience caused. If they do turn up in the end, please feel free to keep the goods for the inconvenience caused.

If you have any questions or concerns please get in touch.

Kind Regards
HealthSpark
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Excellent service

Quick service and very professional.
Great offers too. Keep it up
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

waiting since 17.12.2013

same as the other guys, didnt get anything yet
even no answer when i was mailing them

after i complained here, i got the stuff and they even send my money back - so i accept the excuse :)
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Hi Duisenberg,

I will contact you now to resolve this situation. We noticed you emailed us on Saturday Jan 4th, unfortunately our offices are not open on Saturday. We apologise for the delay in replying to your email.

Kind Regards
HealthSpark
Will Evans
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

AVOID LIKE THE PLAGUE !!

I ordered Hyaluronic acid tablets (x3) on the 15th December,2013 and having not received my order by the 22nd,December 2013 I contacted Healthspark to see what was going on, I was told that as it was the Christmas period the order might take longer than expected,I gave them the benifit of the doubt;having said that I had received an order from Healthspan on the 21st Decembe; in fact my Healthspan order had been placed on the 17th,December.Christmas came and went and still no order.I rang Healthspark on two or three occasions and had to leave a message on their answering service;after hearing nothing from them I sent them an e-mail asking them what had happened to my order and why they had not replied to my phone messages.As they still couldn't be bothered to contact me I have put the matter in the hands of my credit card company and will let them sort it out.
Healthspark are the worst company I have ever dealt with and I will never use them again - what a shambles !!
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Hi Nick,

I will contact you now to sort this out. We will also investigate why you didn't get a reply from our customer support team. This is not how we treat our customers and we want to rectify this ASAP. Just so you know I have refunded your card and will be in touch today.

Kind Regards
HealthSpark
Will Evans
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Untrustworthy & irresponsible seller

I placed an order of Acai Berry 600mg 120 Capsules & Toxiflush 60 Capsules Combo Pack of £12.49 on 19-11-2013. I received the delivery on 22-11-2013 which was surprisingly fast and I was delighted until I found that only Toxiflush 60 Capsules is included inside the package. Immediately, I sent an email to customersupport@healthspark.co.uk regarding this matter and attached the link of the website where I place the order, and waited patiently for reply. I waited until 26-11-2013 then I sent another email to info@healthspark.co.uk due to no respond from the seller. On 28-11-2013, the seller reply "The Acai Berry Capsules have not been send because only £12.49 has come out of your paypal account which is the cost of the Toxiflush. If you would like, you may return the Toxiflush and we can then refund you and make the order again." I was furious while reading this email and I immediately reply to the seller "Obviously the price have changed on your website, I send you attachment of printscreen while I place the order, the price was £12.49 exactly as I paid. If you not willing to send me the Acai berry as the order I had placed, will you bear the return postage cost of sending the item back for refund?
Thanks!" After this email, the communication totally lost eversince. I got no choice but file a resolution case to paypal (I paid thru paypal, lucky me!), but still got no respond from the seller and eventually upgrade to a fund claim. On 20-12-2013,
paypal refunded me £6.25 which is half of what I paid and keep the toxin flush. I am really disappointed and will not purchase from this seller again !!!
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Hi Jeffrey,

I will contact you now to sort this out. We will also investigate why you didn't get a reply from our customer support team. This is not how we treat our customers and want to rectify this ASAP.

Kind Regards
HealthSpark
Will Evans
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Excellent Service

extremely fast service.Very good comms and super customer care
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Terrible service

They charged my credit card and the goods was not delivered. Called the customer service and they promessed to send a replacement shipment, still haven't got it.
Healthspark Ltd

Reply from Healthspark Ltd

Hi Adam,

Please send us your full name/details so we can investigate this for you.
Alternatively call us on 0800 112 3614.

We want to sort this out for you ASAP.

Thanks
Kind Regards
HealthSpark
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Excellent with fast respone

Would thoroughly recommend your company
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

5 stars

I found the web site very informative. I was going to order from another site but was alerted to the fact that it was a scam. Very simple ordering process.

Hope that the product works when I receive it.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Very satisfied customer

First time to make an order. Telephoned, very efficient and helpful, no fuss. Item received within 2 days. Acai is easy to take and does seem to make a positive difference to my wellness. Will certainly re-order, when the time comes. As it says above, very satisfied customer.

Regards

Roger Siswick
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

excellent service

i could not believe how easy it was to order, and was amazed at how quick they came.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Jeg er veldig fornøyd.

Synes abonnementet mitt funker jeg kan jo få CLA. andre steder, men dere er billig og jeg har ikke hatt noen problemer.Jeg har bedt om å få en pause i forsendelsn, for jeg har fått så mange bokser med CLA.. Jeg skulle gjerne hatt en pause i forsendelsen til i mai.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Wonderdrug!

I am now halfway through my second purchase of 750mg acai berry powder capsules and extremely pleased with the product. I take 3 tablets a day and they give me so much energy that I walk approx 11 miles every day. I will carry on taking this wonder drug and carry on ordering it from Healthspark- pure product,quick delivery.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

good website with reasonable prices and good delivery

Have found this website easy to use and products delivered quickly. Price comparison is good and would revisit this company in future.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

great delivery service

Quick and reliable delivery service, with the added bonus of quick and efficient enquiry service. Would recommend this company to anybody.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Fast delivery, good prices!

Shipping took 5 days to Sweden and I'm happy with the products (5-HTP)

Healthspark Ltd Details

About this company

Health Spark is the UK's number one supplier of British-made vitamins and supplements. We operate a 100% Satisfaction guarantee, and free delivery on all products to the UK.

Visit HealthSpark

Contact information

Call us on: 01534 811028
We live here: Chandis House
5-7 Great Union Road St Helier JERSEY
United Kingdom

Category

HealthSpark is ranked 43 out of 67 in the category

100% Satisfaction Guarantee

Complete satisfaction or your money back!

At HealthSpark we believe that our product is the best. We've produced it to the highest standards, and we're prepared to put our money where our mouth is. If for whatever reason you're not entirely happy with your HealthSpark product, simply return the container to us (within 14 days of receipt), and we'll give you a 100% refund straightaway.

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.