HED reviews

HED reviews

8.4

Lave priser og rigtig god service

Da jeg gik ind i butikken havde jeg ikke høje forventninger men da jeg så blev betjent blev det til en helt anden oplevelse det er en af de få butikker i herning man stadig kan blive betjent ordentlig som en kunde i

Gode vare og god service

Nu har jeg købt havldelen af alt mit IT-udstyr fra HED, og det har aldrig fejlet noget. Ja tingende er måske lidt dyrere, men man har en større sikkerhed ved at man har en sælger man kan gå til hvis der er meget i vejen, synes det er alt for besværligt at få byttet/repareret ting man har købt over nettet.
og sælgerne er altid åbne og venlige, man står ikke i flere minutter og venter på at få hjælp, og de kommer gerne med flere forskellige ideer der kan løse problemet, også selvom det ikke giver dem nogen handel, hvilket viser at de er en servicemindet virksomhed.

Udmærket IT forhandler

Jeg har stort set købt alt mit IT udstyr de sidste 3 år hos HED. Jeg har altid fået en god service.
Deres priser er rimelige i forhold til det er en butik, hvis jeg kun gik efter prisen kunne jeg handle på nettet.
Med hensyn til servicen har jeg heler ikke noget at sætte fingere på. Jeg fik de informationer jeg skulle bruge.
Website kunne godt bruge en update, ellers en udmærket butik.

S.V.B. Hjortshøj

Dyr lokal Herning butik med dårlig website

Vi har tidligere købt en del udstyr ved HED, men det er simpelthen for dyrt, og desværre følger serviceniveauet ikke med prisen. Har haft umådeligt svært ved at få repareret ting hurtigt, og har flere gange undret mig over de anbefalinger HED er kommet med i forhold til nyt udstyr. Virker som om de prøver at sælge det dyreste eller det de lige har i overskud.

Fra anbefaling til det modsatte

Jeg har de inden for de sidste 9 år købt 3 pc'er hos HED. Alle 3 havde fejl - 2 af dem fra nye. De 2 første - stationære - måtte begge have nye HD'er. Begge blev byttet uden vrøvl fordi jeg havde købt ekstra forsikring på dem. Den sidste en Acer laptop var så dårlig at den ikke kunne repareres. Det tog dem KUN 1 mdr. at finde ud af at de måtte give mig en ny. Jeg havde rykket for et svar pr. email til den medarbejder, som tog imod pc'en da jeg indleverede den dagen efter jeg havde købt den. Jeg fik aldrig svar på min email.
Senere stod skærmkortet i min stationære pc af, så jeg afmonterede den og kørte ind til forretningen for at få den byttet. Jeg fik den besked at forsikringen ikke ville dække når jeg ikke havde pc'en med, så jeg betalte for det nye kort. Jeg ønskede dog at tale med ejeren. Det hjalp dog ikke, så jeg tog mit grafikkort og gik. Ejeren protesterede og ville kalde mig tilbage, som om han troede jeg ville stjæle, så jeg fortalte ham at jeg havde betalt for den og gik. Skal man nu til at passe på hvad man rører ved medens man venter i deres butik?
Johs_j

Is HED your company?