Hedebogaard reviews

Hedebogaard reviews

7.4

Gode krydderier med dyr fragt.

Fin hjemmeside, godt udvalg af krydderier som er særdelse velsmagende, hurtig forsendelse ...
Grunden til at jeg kun giver 4 stjerner er fragten, det er "helt godnat" at man tager 70 kr. i fragt for nogle få poser krydderi der ingenting vejer, som sammenlining har jeg lige modtaget et par løbesko i en stor kasse til 45 kr. i fragt ...

Ingen slinger i valsen - perfekt handel med Hedebogaard.dk.

Dyr porto og lang leveringstid

Produkterne fejler slet ikke noget. Men siden har en alt for dyr porto, 70 kr. er mindste pris og valg og man kan ikke vælge andet.

Jeg bestilte en onsdag men fik først mine vare tirsdagen efter så der gik næsten en uge. Med SÅ høj en portopris må man forvente dag til dag levering.

Velsmagende og stort udvalg.

Jeg har brugt Hedebogaard igennem mange år, både i butikken på Ålekistevej, og efterfølgende på nettet. Jeg har aldrig været skuffet over kvalitet, udvalg eller levering. Om man er til Oregano, Knust Tyrkisk Chili eller Hot hedebogaard karry, så er det klart stedet at købe det.

Hedebo-super- Gaard

Ganske enkelt, mangler du et kryderi, så er svaret Hedebogaard, som du bla. kan få i tigermarked, ganske vist ikke hele sortimentet, men.
Bla. andet har de flere gode karry blandinger, her kan jeg anbefale deres egen, kaldet Hot hedebogård, og det er den!!! Men som skrevet mangler du, har de

Godt udvalg og hurtig levering

Alt fungerede godt, ville dog gerne have haft et track'n'trace nummer på pakken ved afsendelse.

Is Hedebogaard your company?

www.hedebogaard.dk Details

Hedebogaard leverer krydderier og grill blandinger, samt forskellige urtekrydderier til det Danske folk. I december måned finder du os i Tivoli, hvor du kan købe vore kvalitetsprodukter billigt.

Visit Hedebogaard