Hegnsbutikken reviews

Hegnsbutikken reviews

6.7

Elendig til at følge op på reklamation

I flere uger har jeg på vegne af mit arbejde forsøgt at få Hegnsbutikken ud for at lave en låge. Lågen lukkede tidligere ikke rigtigt, men det fik Hegnsbutikken rettet med nogle tværstivere. Dette holdt dog ikke i længden og det er endnu ikke lykkedes at få Hegnsbutikken ud at se på omtalte låge igen.

Nu opgiver jeg og fraråder enhver at benytte Hegnsbutikken.
Hegnsbutikken

Reply from Hegnsbutikken

Svar til Nicki

Det er ikke os Du skal reklamere til, men i stedet til Firmaet der har solgt Jer og monteret lågen, læs:
Vi beklager at Du synes at have ventet for længe, men da Du ringede for en måned siden, da skulle vi holde vores Sommerferie her i September og vi er håndværkere der har booket kalenderen fuld, så vi har normalt ikke tid at komme i næste uge, når Kunder ringer!

REKLAMATION, vi mener Du bruger ordet forkert og uberettiget mod os og det er ikke fair, fordi det er en låge, I har købt fra andet firma og lågen har været forkert monteret fra start af, så det er en ikke kyndig hegnsmontør I har haft til at montere denne omtalte låge, til dette firma havde Du kunnet lave en reklamation og ikke til os!

Vi var inde ved den Børnehave, hvor Du arbejder, og montere hegn i anden forbindelse end det med omtalte låge og Du spurgte så om vi kunne rette op på den forkert monterede låge, det prøvede vi på billigste og bedste vis ved at montere 2 skråstivere, det har så holdt et års tid, men i ”bagklogskabens lys”, når Du nu hænger os ud på denne måde, så kan vi nu se, at vi skulle have sagt til Dig, at Du skulle kontakte det pågældende hegnsfirma, der har solgt og monteret lågen,
som man siger, ”vi skulle end ikke have rørt den låge med en ildtang” eller vi burde have givet Dig et tilbud på en ny korrekt låge-montage i stedet for!

Vi beklager, at Du synes at have haft en dårlig oplevelse og vi håber for Dig at Du har rettet henvendelse til leverandøren af lågen, da han jo nok bør montere ”en ommer”.

Hilsen Hegnsbutikken

Behagelig og informativ telefonservice

Har haft fornøjelsen af at handle hos Hegnsbutikken.dk, selv om jeg havde læst forkert og ud fra dette ikke fik det jeg troede jeg havde bestilt. Fik jeg alligevel en super service, langt over det man ellers kan forvente.
Så selvfølgelig, er det selvfølgelig hos Hegnsbutikken.dk jeg vil lægge pengene.
Dertil kommer rimelige priser og meget overskuelig hjemmeside.

God service og perfekt udvalg

Hegnsbutikken, sælger alt til hegn, og laver alt med hegn, her får du alt hvad du har brug for, både som gør det selv og betal for alt m/k.

De har et godt udvalg af alting, så du kan finde en løsning mens du venter. Vores store hegn var væltet i stormen, og vi kunne intet få i lokalområdet, alle skulle have alt hjem fra jylland...
Jeg ringede lørdag kl. 12.30, altså efter lukketid, og vi kunne bare komme forbi, de fandt det vi skulle bruge... og en time senere var vi i gang, og nu kl. 16.45 er vi færdige hegnet står som det skal.
Desuden er det ikke Københavnerpriser!

Hegnsbutikken Details

Hegnsbutikken - alt i hegn!

Visit Hegnsbutikken