Heidedesign reviews

Heidedesign reviews

7.4

Superflotte designs og god service

Heide Design sælger helt unikke tasker og smykker, produceret af en kombination af genbrugte traktor-/cykelslanger og moderne dekorationsartikler. Der er altid et super udvalg af helt unikke designs på hjemmesiden - herved kan altid være sikker på at have et produkt som ingen har helt mage til...

Straks efter at jeg havde overført pengene til Heide Design, blev varerne afsendt og der gik kun 4 dage før jeg modtog min bestilling - hurtig ekspedition!

Jeg bestilte en taske som gave til min kæreste, som også er fuldt ud tilfreds.

Heide Design fremstiller smarte tasker og accessories. De er produceret af traktor- og cykelslanger og smarte, farverige dekorationer. Ideen bag Heide Design opstod på grund af et personligt ønske om selv at have helt unikke tasker og smykker. Siden udviklede ideen sig til at blive til glæde for flere end blot venner og familie. I dag er blandingen af genbrugsmaterialer og nye dekorationsartikler, med med til at skabe de unikke designs som kendetegner Heide Design.

Visit Heidedesign