Heino Cykler reviews

Heino Cykler reviews

9.1

Super god og hurtig service i Heino Cyklers webshop.

Servicen var i top, blev ringet op og fortalt at det var muligt at gøre en bedre handel og få mere for de samme penge, samtidig blev jeg gjort opmærksom på en bestilling som ikke så helt rigtig ud og det gjorde den heller ikke.
Perfekt service, her handler jeg gerne igen :-)

Fin levering uden problemer

Jeg oplevede rigtig god kundeservice da jeg kontaktede Heino Cykler med spørgsmål omkring hvilke tillægsprodukter jeg skulle købe. Jeg er rigtigt tilfreds med handlen.

Godt udvalg og god beskrivelse af varerne - hurtig levering

Alt fungerede helt optimalt fra bestilling til jeg modtog varerne..

Super service.

Bestilte to par Bib-shorts, hvoraf jeg i første omgang kun modtog det ene. De var dog et nummer for store og skulle derfor byttes, og da Heino Cykler ved en fejl kun havde sent det ene par, tilbød de øjeblikkeligt at sende to nye par og en betalt returseddel til det par jeg allerede havde modtaget.
Jeg havde i forløbet telefonisk kontakt med forretningen. Jeg kom hurtigt igennem, de var meget høflige og professionelle og de ringede endda uopfordret for at hjælpe mig.
Jeg vil bestemt handle hos Heino Cykler igen.

Fantastisk vejledning og tid

Vi har købt 2 cykler hos heino og Jens som betjente os gav sig god tid og vejlede os til det rette valg.

Vi har tidligere været i butikken uden samme service. Så tror vi har været heldige med ham der betjente os.

Stor hjælpsomhed - hurtig levering

Meget stor behjælpelighed med at finde rundt på hjemmesiden og ekstrem hurtig levering.

God service og hurtig levering!

20 min efter jeg havde bestilt, blev jeg ringet op af Heino-cykler, og fik fortalt at de havde lavet en fejl med billede ift. texten på deres webshop. Dette blev forklaret overfor mig, og jeg fik bestilt det rigtige (endda 100 kr billigere). Super service og hurtig levering. Tak for en god handel!

Gode råd kan være dyre!

Var nede i Heino cykler for at købe et par Look klamper til brug i fitness centret. Fortalte at jeg bruge SPD.SL idag og at de ikke var kompatible med fitness centret.
Dertil fik jeg af vide at det var mærkeligt at de stadig kørte med Look hvilket jeg kun kunne være enig i.
Den flinke medarbejder hentede hurtigt et par Look-klamper til 60kr, men oplyser mig så at jeg ikke kan sætte min Look klamper på mine nuværende cykelsko, da det altid var enten eller, altså at skoen enten er til det ene eller det andet system.
Hvilket indebærer at jeg så må købe nye cykelsko, jeg købte dog mine klamper til 60kr - Og de passede fint til mine Bontrager RL Road, som er kompatible med både SPD-SL og LOOK.
Min undren er bare at 2 mand med sikkerhed i stemmen oplyser mig anderledes, selvom jeg nævner min skomodel. Men måske medarbejderne hørte forkert og troede jeg sagde SPD og ikke SPD-SL
Havde jeg været mindre erfaren, havde jeg stået med nu 2 par cykelsko i dag

Men jeg slap med 60kr. - De får 4 stars, men 3-3,5 havde måske været mere passende.

Fantastisk hurtig levering

Bestilte mine cykeldele søndag aften, modtog dem tirsdag eftermiddag.

Perfekt!

Super professionelt . Lige efter bogen.

Super god kundeservice.

Der har været rigtig god og informativ kommunikation. De har ydet en ekstra indsats for at opfylde mit ønske.

KANON!

Hurtig levering !

Hurtig handel med kvalitetsvarer!

Kvalitetsvarer til en god pris samt mulighed for afhentning i butikken.

Fantastisk hurtig ordre behandling

Det gik helt igennem perfekt, det eneste jeg kan sætte fingeren på er at ekspedienten i jeres butik på gl Kongevej virkede lettere forvirret. Men ellers helt igennem perfekt.

Kommer helt sikkert til at bruger jer igen

Christian

Fantastisk kundservice

Et splitsekund efter netordren var afgivet, blev den fulgt op af en SMS fra Heino Cykler (var optaget, så telefonopkaldet kunne ikke besvares). Dagen efter var varen leveret som aftalt.

Super hurtigt, god service, gode priser godt produkt.

Seriøs internet butik der har gode priser, god service og lynhurtig levering. Bedre kan det vist ikke gøres.
Kan anbefaldes.

Rigtig god produkt, leveret til tiden, uden problemer

Jeg altid kigge på Heino Cykler første.

Perfekt service

En varer var udsolgt, men jeg fik en anden og dyrere til samme pris.

Smart med afhentning i butikker til 0,- i forsendelse

Jeg bestilte min vare kl. 12 og kunne hente min vare i Rolsted kl. 16 samme dag. Det var helt perfekt!

Hurtig og nemt

Heino Cykler ApS Details

Stort udvalg i cykler, cykel tøj og tilbehør. Faste lave priser og altid gode tilbud online og i vore butikker

Visit Heino Cykler

We live here: Roskildevej 527