Heinz reviews

Heinz reviews

6.0

Alt alt for dyr i forhold til andre tilsvarende produkter

Har i mange år købt Heinz Ketchup og aldrig andet ...
Men med deres opskruet priser har jeg prøvet en del andre tilsvarende produkter og fandt til min overraskelse ud af at i stedet for at skulle betale tæt på 40 kr for en flaske .. kunne jeg nøjes med ca 10 kr på et tilsvarende produkt med stort set samme smag og konsistens .. i Lidl

Alle jeg har præsenteret for dette produkt har sagt .. ja tak :-)

Branding er godt for et firma, men som forbruger skal man lige veje alternativerne :-)

Is Heinz your company?

Heinz Details

Heinz is the most global U.S.-based food company, with a world-class portfolio of powerful brands holding number-one and number-two market positions in more than 50 countries.

Visit Heinz