Hellethorup reviews

Hellethorup reviews

7.7

KBH's bedste beautyklinik

Har gået hos Helle Thorup i halvandet år - for ansigtsbehandling. Uden sammenligning den bedste i Kbh - heller ikke den billigste:)

Helt fantastisk service

Fik lagt min bryllupsmakeup af Michala hos Helle Torup i Århus lørdag d. 10. august. Det var en HELT FANTASTISK OPLEVELSE. Michala vidste lige hvad jeg ville have helt fra starten. Hun var super dygtig, virkelig sød og meget, meget grundig og det blev langt flottere end jeg havde regnet med! Og så holdt det hele dagen og natten med :)

Jeg vender klart tilbage og anbefaler Helle Torup til enhver!
Stort tak til Helle Torup og især Michala!

De bedste hilsner,
Stine

Fantastisk Makeup!

Jeg var i dag inde hos Helle Thorup for at få lagt en aftenmakeup i forbindelse med et bryllup jeg skal til samme dag.

Produkterne der blev brugt var alle fra Youngblood - Et mærke jeg er helt vild med! Pigen som lagde min makeup, var simpelthen så sød, og MEGET grundig, så resultatet blev bare så flot!

Der blev heller ikke forsøgt at prakke mig alle mulige produkter på, men valgte selv at købe en læbestift som jeg fik 25 % på, selvom tilbudet egentlig først galt fra mandag.

Rigtig god oplevelse:-)

Super professionelle

Har nu igen fået ansigtsbehandling ved Helle Thorup i Frederiksgade. Som altid søde og smilende piger der tager imod. Der er en dejlig stemning i butikken og i venteområdet. Og Janni, der lavede min ansigtsbehandling, var yderst professionel, sød, ærlig og grundig. Jeg har været mange steder, og hun er den bedste.
Jeg vil aldrig gå ved andre.

Total mangel på service!

I sidste uge besøgte jeg Helle Thorup i Frederiksgade med henblik på at købe to gavekort til massage, dvs. jeg vidste hvad jeg gik efter og havde planlagt at bruge de ca. 1500 i butikken, men.... Jeg kom ind i butikken og en ekspedient stod og var igang med at ekspedere en kunde. Jeg havde ventet ca.5 min. da tlf. ringede og ud kom endnu en ekspedient, som tog tlf. og begyndte at snakke "heeeej en el anden" bla bla bla.......!?? Nu har jeg selv været i servicefag i mange år og stået i butik. Regel nr.1 er bare, at man ALTID ekspederer de kunder først, som rent faktisk har ulejliget sig med at bevæge sig ind i butikken, i stedet for de kunder der "bare" ringer ind. Altså man tager selvfølgelig tlf hurtigt, men siger "lige et øjeblik", så man kan imødekomme den kunde, der står foran dig! Nå, men så står jeg og skummer lidt over det imens begge ekspedienter bliver færdige. Hende der havde en kunde kigger så på mig og spørger hvad hun kan hjælpe med. Jeg spørger, om de har en oversigt over hvilke slags massager, de tilbyder, da jeg ikke kan se et katalog ligge nogen steder... Hun er helt fraværende og står og kigger ind i computeren. Jeg når lige at tænke, om hun mon overhovedet hører efter, da hun så kigger på kollegaen og siger "nåh ja, jeg har jo pause nu"... Så kigger hun på mig og siger "min kollega tager lige over".........!!!!!! Jeg var lige ved at gå bagover. Jeg behøver vel ikke at sige, at jeg forlod butikken uden at købe noget. Bare ærgeligt for dem at de ikke fik de 1500 i kassen, som jeg havde planlagt at bruge der...

Utroligt uvenligt personale og dårlig håndtering af reklamation

Jeg havde købt et sæt fra Young Blood indeholdende make-up og pudderbørste. Pudderbørsten fælder helt vildt, og disse, som normalvis er af meget høj kvalitet, plejer efter et par uger at holde op med at fælde, hvis man følger anvisningen om at vaske dem osv. Jeg kender flere der har samme produkt! Efter tre måneder fælder den stadig helt vildt, og man skal vitterligt fjerne masser af børstens hår fra ens ansigt efter man har brugt den. Jeg spørger i forskellige butikker, der forhandler disse børster, som alle anbefaler mig at reklamere over den, fordi det ikke er normalt for produktet. De slår fast, at havde jeg købt den hos dem, ville de til enhver tid ombytte den. Jeg går ned i Helle Thorup Spa i Frederiksgade, men bliver mødt af en uvenlig ekspedient, der siger at jeg ville opleve den samme fejl på et ombyttet produkt. Jeg fortæller, at jeg ved fra andre butikker og veninder at det ikke er meningen den skal fælde så meget, men hun bliver ved med at nægte at ombytte den. Hun påstår, at Youngblood ikke vil dække deres udgifter for at have ombyttet. Vi har en længere diskussion, og hun ringer til sin chef to gange, hvorefter hun til sidst med en upassende, mobset attitude ombytter den. Jeg må ikke få min bon med, og jeg får at vide jeg ikke kan ombytte den nye børste (dvs. jeg har heller ikke købsbevis for resten af sættet længere). Det ender med at jeg går fra butikken med en meget skuffet følelse og har brugt en masse tid, jeg ikke havde. Jeg havde forventet bedre af Helle Thorup, og især når man investerer i dyre produkter i en mindre forretning, hvor man ellers kunne have gjort det i Magasin eller Salling, hvor man ved, de har en fremragende bytte- og reklamationsservice, og hvor de har forstået at kundens opfattelse og service betyder alt for, om man kommer tilbage igen.

Stort udvalg af produkter samt en fantastisk service!

Bestilte nogle Ole Henriksen-produkter fra Helle Thorup. Dagen efter bestillingen fik jeg en mail, hvor de gjorde opmærksom på at de desværre ikke havde flere gaveæsker med "3 Little wonders", men at jeg kunne få dem løse, hvis jeg ønskede det, trods det at de løse produkter koster væsentlig mere end i gaveæsken. Det sagde jeg ja til, da jeg alligevel ikke bruger gaveæsken/kassen til noget. Umiddelbart efter de havde modtaget min mail blev pakken sendt, og dagen efter kom den frem.
Da jeg så åbnede pakken fik jeg en meget behagelig overraskelse. Helle Thorup havde valgt at putte en masse ekstra produkter i pakken uden beregning. De ekstra produkter var ikke kun små prøver, hvor der alligevel ikke er ret meget i, men derimod små flasker fra OH. Der var bl.a. body lotion, body scrubs og diverse andre sæber og tonics. Fandt en hjemmeside, der sælger dem i denne størrelse. Så jeg har fået ekstra "gaver" for adskillige hundrede kroner.

Jeg kan varmt anbefale Helle Thorup til alle.

Uærlige mht. behandlere

Jeg har oplevet at blive behandlet af elever, mod fuld betaling og uden at blive informeret på forhånd om at det var elever, der gennemførte behandlingerne.
Efter dette har jeg, gentagne gange, skrevet til Helle Thorup for en kommentar - dog hver gang uden held.

Hyggen mangler

Sødt personale. Super god behandling. Trist at man så tydeligt kan høre når naboen får ansigtsbehandling eller andet mens man selv får en god gang afslappende massage. Måske en væg vil hjælpe i stedet for et gardin? Men tak for en dejlig behandling.

Svarer ikke på reklamationer

Kanon hjemmeside, LÆKRE produkter udvalgt med feeling og kompetance, og faktisk de billigste onlinepriser herhjemme fx. på Rodial.
Og gratis levering ved køb over 400 ;
STORT udvalg - også af fx. Eve Lom.
Men ! De svarer ikke på reklamationer, hvilket er så irriterende :(. Købte en dyr Rodiial ansigtscream med en speciel pumpefunktion i låget, som ret hurtigt går i stykker. Til de priser mener jeg, at deres emballage bare skal fungere - og er i øvrigt ik tilhænger af cremer uden et oppumpningssystem - så reklamerer via mail til Thorup. Som aldrig svarer på den.
Øv. Havde forventet bedre behandling her.

godt tilbud - hurtig levering

Bestilte tre Ole Henriksen hudplejeprodukter på siden i forbindelse med at der var et tilbud om at købe tre og få fire. Var så meningen, at jeg skulle have modtaget to stks. af de billigste af de tre produkter jeg havde bestilt, således at det fjerde produkt jeg fik gratis var det billigste af de, jeg havde bestilt selv.
Det har der åbenbart ikke været på lageret, men jeg fik i stedet et af de andre produkter jeg havde bestilt som det fjerde gratis produkt.

Det var flot service, synes jeg.
I øvrigt kom mine varer hurtigt, og de var pakket fint ind, så de ikke var kommet noget til.

Is Hellethorup your company?

Hellethorup Details

God kvalitet og omsorgen for sine gæster er nøgleordene for Helle Thorup Spa. Avalon Spa vil fremover bære navnet Helle Thorup Spa.

Visit Hellethorup