www.helloo.dk reviews

www.helloo.dk reviews

5.6

DårligudskiftningafglasIphone4

Jeg var inde i butikken med min Iphone4, der havde et smadret glas, der skulle udskiftes. 1 time efter, kunne jeg hente min Mobil, og stor var min overraskelse, da ekspeditricen sagde, at min Iphone jo havde været til reparation før, og derfor kunne de ikke give garanti på reparationen. Da jeg forsøgte at sige, at selv om min Mobil er et par år gammel, var dette første gang den havde været åbnet af en reparatør, hørte hun slet ikke hvad jeg sagde. Alt i alt, står der på min kvittering, at der mangler 5 skruer til øverste skjold Tape til front bund mangler, fejl kopi front, og derfor gives der ikke garanti. Der er også en fugtsskade, hvorfor fugtindikator lyser rødt., og det er korrekt, da den har været i vand. Jeg spurgte så, om ikke de havde lavet det, man de skulle jo bare sætte nyt glas på!!!!!! Efterfølgende er der problemer med Touch på skærmen, så jeg ikke kan aktivere skærmen i perioder.
Der har aldrig være disse problemer før, Mobilen har ikke været til Reparation før, men er pakket ud af pakken, med cellofan om, da den blev købt. Derfor er min klare opfattelse, at jeg ikke skal ind i den butik med min Mobil mere. At gå ind med en Mobil, der virker, bortset fra et smadret glas, og så få en defekt Mobil tilbage, der godt nok har et helt glas, men alt andet duer ikke i perioder.
Der er ikke tale om, at man ikke havde mulighed for, at komme ind på Mobil, for man fik alle oplysninger om kode og passwords. Jeg tror simpelt hen bare ikke, man har ok styr på det man sidder og laver med den elektronik, man får ind i butikken. Min Iphone, har man ihvertfald ikke været specielt heldig med.

Reply from www.helloo.dk

Det er nu utrolig hvad jeg skal have skyld for.. Du sidder der og skriver at det er rigtig nok at din telefon har fået vand, men det er min skyld at din telefon ikke virker optimalt. Du brokker dig over du ikke får garanti når den er vandskadet og at du får af vide at der er fejl og mangler inde i telefonen. Du skylder hele skylden over på mig. hvilket er helt uforståeligt. Jeg laver kun det som jeg får besked på, derudover giver jeg en del oplysninger til kunderne så de selv kan vælge hvad de vil derefter. At du ikke mener at der er andre der har været inde i din telefon bør du tage op med det sted du har købt telefonen da du lige har fået bevis for at den ikke er i orden. Du skriver selv at den har fået vand. Hvordan vil du have at man skal give garanti for vandskader? der findes ikke et eneste sted der giver garanti når telefonen er vandskadet. Jeg syntes jeg har gjort hvad jeg kunne for at få en tilfreds kunde. Men kan godt se at man blot skal brokke sig til man får noget nyt da det er blevet det eneste Danskere gør. Det er jo blevet helt pinligt at tilhøre samme gruppe. men jeg vil ikke give dig en ny telefon bare fordi du har brokket dig her. Jeg vil ikke hjælpe dig da du har en vandskadet telefon. Hvis du nu havde informeret os om at din telefon var vandskadet ville vi have frarådet dig at spilde penge på den. Men nu valgte du ikke at sige noget da du forventede at du bagefter kunne komme og få lavet alt på garantien. Ærgeligt at skuffe dig og jeg er kun glad for at sådan nogle som dig ikke kommer i min butik igen. Det er kunder som dig der gør livet sur for mange erhvervsdrivende der blot prøver at yde en service til folk om at hjælpe. Men pga sådan nogle som dig gider man bare ikke længere. Det er nemmere at bare sige fuck det og bare glemme det hele. Man gider ikke prøve at finde en løsning da folk som dig bare vil have og have uden at betale noget. Så fuck det.

Dårlig service

Jeg var inde og skulle have repareret skærmen på min iPhone 4. Da jeg henter den får jeg at vide at jeg har nulstillet min Tlf så de kan ikke tjekke om det virker..
Da jeg skal til at gøre brug af min Tlf opdager jeg at den ikke virker i homeknappen, hvilket den gjorde da jeg afleverede den. Når jeg trykker på home knappen går den på VoiceOver og så kunne man ikke slukke Tlf. Jeg tager derind og får at vide af en meget bestemt dame, at det er slitage og intet med udskiftning af skærmen, jeg fortæller at den jo virkede da jeg afleverede den, hun svare at det er muligt men det kan hun altså ikke hjælpe med. Jeg spørger hende om hun ikke vil prøve at tjekke om de måske har lavet en fejl da de har sat skærmen på, og kan hun så konstatere at det er slidtage så betaler jeg for det, nej det ville hun ikke bruge tid på, for det havde intet at gøre med udskiftning af skærmen.. Jeg blev så skuffet at jeg sagde så kunne hun glemme det jeg ville lave det et andet sted, hun sagde meget snerpet at det var jeg velkommen til.. Jeg vil ikke anbefale noget overhovedet at gå derind, man føler sig ikke velkommen overhovedet, og får kun sure svar. Får efterfølgende at vide af anden leverandør at skærmen var meget dårlig kvalitet og langt fra original hvilket jeg har betalt for. Kommer der aldrig igen og dette vil jeg heller ikke anbefale andre at gøre..

Reply from www.helloo.dk

Da du afleverede den var der ikke strøm på så den kunne blive chekket mens du var her. Da den bliver ladet op finder vi ud af at du har nullstillet telefonen. For at kunne chekke den skal vi aktivere den, men det tager vi 250,- kr for. Derfor laver vi den uden garanti som der også står på din bon.
At du så kommer bagefter med en homeknap der er defekt er da også ærgeligt. Men som du også blev fortalt i butikken så er homeknappen en sliddel og det ville koste 250,- kr at lave. Du valgte at du ikke ville høre efter hvad der blev forklaret og det var dig der var sur. Men at du så vælger at skrive en dårlig anmeldelse hvor du så prøver at angribe mine originale glas fordi du har været ved en eller anden selvudråbt expert kan jeg ikke bruge til noget. Vi har mange konkurenter der er meget trætte af at vi er de eneste i Danmark der har originale glas da vi har papir på at de er godkendt at Apple, så mange selvudråbte experter siger mine glas ikke er originale men at de selv har originale. Dog bliver deres glas gang på gang taget i tolden pga de ikke har den nødvendige dokumentation hvilket gør at de siger mine glas er dårlige. Det viser jo også at de ikke har ret meget forstand på det de siger så jeg ville ikke være tryg ved at lade sådan en pille i min telefon.

Jeg forstår bare ikke at du nu skriver at du godt ville betale for det hvis det var din homeknap der var defekt, men i stedet for at indlevere telefonen vælger du at gå en andet sted hen. Jeg sad jo lige inde på værkstedet og overhørte hele samtalen. Du ville bestemt ikke betale noget da du var i butikken. Derfor undre det mig at du skriver det nu.

Så det er ikke servicen der fejler noget. Det er folk som ikke tager deres handlinger på deres egne skuldre den er gal med. De 47 andre kunder jeg havde igår gik allesammen herfra med et stort smil.

Den anden kunde der stod i butikken da du var her grinte faktisk af dig da du var gået og sagde at sådan kan man da ikke stå og skabe sig og så nægte at høre efter. Så måske var det din egen opførelse der gjorde at du havde en dårlig oplevelse.
Men godt du fik den fixet af en selvudråbt expert. Nu kan du så forvente at få en liste over alle de ting som er gjort forkert inde i telefonen næste gang du kommer. Nogen mennesker vil bare ikke tage ved lære....

Hurtig, præcis, venlig og bestemt service

Jeg skulle have lavet min homeknap på en iPhone 4 - kun 250 kr. De lovede, at den var færdig på en time. Det var den. Alt er godt! Det er næsten som om, at jeg har fået en ny telefon! :-)

Ipad 3 – smadret glas udskiftet

Jeg fik anbefalet Helloo.dk fra bekendte, specielt fordi firmaet anvender originale Apple glas.
Hentede Ipad’en til aftalt tid og den ser igen ud som ny. Jeg kan kun anbefale firmaet til andre, da de yder høj håndværksmæssig kvalitet til byens mest konkurrencedygtige pris.

Hurtig, god, kvalitet og super service

Jeg har brugt Helloo.dk i gennem 10 år til rep af mobiler, når jeg som selvstændig skal have mine forbindelser til omverdenen til af virke 24/7, er det super at der ydes kvik service.
I fremtiden vil jeg også benytte Helloo.dk til at servicere mine mobiler.

100% Professionel Reparatør!

Jeg var med min Datter nede i butikken og vi fik en god forklaring på hvad der var galt med iPhonen samt en rigtig god forklaring på hvad den anden reparatør [external link removed] havde gjort forkert og derfor var vi nød til at betale 250,- kr for at få de ting rettet der var ødelagt! Derfor får i denne anbefaling herfra!
Kan kun anbefale dette værksted til alle jeg kender!

Super sej reparatør

Havde været hos [external link removed] som havde sagt at min iPhone ikke kunne laves da den ikke kunne læse mine simkort. De havde haft den i en uge hvor efter de sagde den ikke kunne laves. Jeg prøvede alligevel at køre forbi helloo.dk for at se om der var mere held der. Efter bare 20 minutter blev jeg ringet op om at min iPhone var færdig og klar til afhentning. Det kalder jeg service.
Da jeg hentede telefonen fik jeg en regning på 500,- kr + et Gør det selv gebyr på 250,- kr fordi den tidligere reparatør havde ødelagt en masse inden i telefonen. Men det var det hele værd. Nu fungere den jo 100% som den skal! Vil herefter KUN bruge helloo.dk da han virkelig ved hvad han laver!

Kan KUN anbefales!

Udskiftning af glas på iphone 3GS

Jeg skulle have lavt en iPhone 3GS det tog under 5 min om at skifte glas
Helloodk manden var god at snakke med og var glad hele tiden ;-)

Perfekt og hurtig service

Jeg var forbi Helloo.dk med min telefon.. Fik en god snak med personalet, samt lovet en hurtigt service.. jeg tænkte: ja den er god med dig, så hurtigt kan den ikke laves..! Par timer senere ringede de og sagde jeg nu kunne hente telefonen.. Det kalder jeg klasse service !! Personalet var gode at snakke med, bestemt flinke mennesker, og det var en hurtig og smertefri reparation af telefonen.. Kan varmt anbefales!!

Ordrenummer: 2901

Lad dog vær med at anvende SÅ dårlig en leverandør!

Sælger siger, at det billige glas er af dårligere kvalitet, hvilket jeg udemærket er klar over, og at de ikke stiller garanti ved de billige glas. Men jeg vælger det billige, da jeg snart skal have ny telefon. Da jeg kommer ud, virker den ene side af touchskærmen ikke. Da jeg går ind og fortæller det siger de, at de ikke kan garantere noget med de billige og at jeg jo bare kunne have valgt det dyre. Man regner jo med, at det (i det mindste) virker, men at kvaliteten - kvag prisen - er dårligere. Så jeg var nødt til, at købe det dyre glas efterfølgende for at jeg kunne skrive en besked.

Det er jo åbenlyst at tage røven på folk, når man slår på folks pengepung og sælger SÅ dårligt et produkt.

Jeg vil fremover gøre alt for at fortælle folk at de ikke skal anvende hello.dk!
Hans nis and Jonas Heilsberger found this review useful

Reply from www.helloo.dk

Vi bruger rigtig meget tid på at forklare kunderne at de billige kopi vare er noget lort og når de vælger de billige kopier så får de slet ikke samme kavlitet som orginalerne. Vi tager en påbegyndt ½ timeløn for at lave sådan en telefon. Og vi gør hvad vi kan for at overtale kunderne til at tage de rigtige glas.

Der er nogle kunder der som dig siger " Jeg tager chancen" og derfra er det ude af mine hænder. Du var så ikke så glad når du var uheldig. Derfor giver du mig dårlig anmeldelse her. Det forstår jeg dog ikke. Du valgte selv at "tage chancen" så hvordan kan det være min skyld. Du var blevet advaret om hvad der kunne ske af de folk der var i butikken. Men du valgte alligevel det billige kopiglas.
ejer af helloo.dk

Smart penge maskine

Efter at have købt for et par tusinde efterhånden, får jeg desværre en defekt reservedel.

Her henviser butikken så til at man ikke må bruge de reservedele som de sælger, for så er der ingen garanti. Det vil sige at de faktisk sælger produkter uden garanti eftersom man ikke kan bruge eller teste deres produkter uden at garantien bortfalder. Lovligt? nej, det tror jeg ikke... En reservedele er vel et produkt ligesom alt andet.

Forretningen virker snusket og uprofessionel og kun ude på at lave hurtige penge. Betjeningen virker arrogant, aggressiv og på ingen måde servicemindet.

Tænk over det inden du aflevere din telefon eller køber noget her.
Anni Solon found this review useful

Reply from www.helloo.dk

Det som er blevet forklaret er
"Forkert anvendelse af reservedele" gør at vi ikke kan give dig penge tilbage for dit køb. Som jeg forklarede dig i butikken så kan vi ikke tage ansvaret på vores skuldre at du ikke vidste hvordan man skulle montere dit glas, men alligevel valgte at gøre det selv.

Som jeg også forklarede, så er den service du efterspørger forbeholdt til de kunder som lader os lave deres telefoner. De ting vi laver yder vi fuld service på. Men i det øjeblik du vælger at gøre det selv så er der ingen hjælp at hente herfra.

At du mener vi er snuskede og uprofessionel er blot din mening. Vi har været her i over 17 år og hjælper rigtig mange mennesker. Det er blot dem som mener de kan det hele selv der altid er utilfredse når de finder ud af det faktisk slet ikke var så nemt. At jeg så ikke lige betaler for deres fejl og mangler så skriver de dårlige ting her inde. Det kan man jo ikke gøre meget ved. Jeg mener jo stadig at man som "gør det selv" mand bør tage ansvaret for det man laver på sine egne skuldre i stedet for at give skylden for ens mangler på andre folk.

Tænk over det inden du vælger at gøre det selv!

Desuden har Forbrugerklagenævnet netop færdiggjort denne sag med den afgørelse at delen blev ødelagt ved forkert montagelse. Så jeg fik ret og du var forkert på den.

Ejer af helloo.dk

Den blev da lavet, men...

"Til alle dem som forsøger at kopiere vores forretning har jeg kun en ting at sige. " Når du går i nogens fodspor kommer du aldrig foran" Derfor lad være med at kopiere men find din egen ide og få dig et liv med det istedet for at forsøge at tage mit!"

Ovenstående tekst er hentet fra Helloo.dk's hjemmeside. Den er meget fortællende for virksomheden:
1) Tonen virker aggressiv.
2) Man fremstår selvglad og hyklerisk. Andre må ikke leve af at reparere telefoner (hvis jeg forstår teksten ret), men man er ikke selv bleg for at tage arbejdet fra professionelle webdesignere og tekstforfattere.

Og pudsigt nok er det samme oplevelse, der mødte mig i den lille røglugtende butik. Et "goddag" blev gengældt med tavshed, skaden på telefonen blev mødt med nedladende bemærkninger, kvittering var ikke-eksisterende og "Walk in service" viste sig at være en by i Rusland. Men ret skal være ret: telefonen blev lavet. Det bliver dog ikke i Helloo.dk næste gang.

P.S. Hvor mange af Hello.dk's kunder mon er interesseret i tirader mod konkurrenter?

Tilføjelse d. 21/10-2012: Hjemmesiden sender nu et betydeligt mere åbent og professionelt signal. Jeg håber, det samme gælder selve butikken.
Hans nis found this review useful

Reply from www.helloo.dk

Forstår ikke helt hvad det er du ikke er tilfreds med. Hvis det er fordi vi ikke har været smilende nok og har sagt goddag så du kunne høre det så er det jo beklageligt. Men sådan som jeg forstår din besked så klarede vi dit problem og du kom herfra med en telefon der virkede. Det er vist det man mener med Walk In Service. At der måske var en travl dag og ingen var glade kunne jo være tegn på at der var stress på og at vi ikke var her alle sammen. Jeg personligt har lige haft en uges sygdom der har givet mine medarbejdere en masse belastning da de skulle udføre alt det arbejde jeg selv plejer at lave.

Med hensyn til min text på hjemmesiden så er den jo til alle dem som prøver at kopiere min butik. Det er ikke til mine kunder, men føler du dig ramt så er der jo ikke meget at gøre ved det.

DA du betalte skulle du gerne have modtaget både en kassebon samt en dankort kvittering. Beklager hvis du ikke har fået det. Men har lige fået en ny praktikkant og det tager lige lidt tid inden han lære alle de ting der skal til.

Med hensyn til konkurrenter.. Jeg har ikke noget imod konkurrenter, men hvorfor skal de lave deres egen forretningsgang om for at kopiere min? HVordan kan man selvudråbe sig som expert når man lige er begyndt at lave iPhones? Og ja jeg klager ldt over mine konkurrenter når jeg ser det dårlige stykke arbejde de laver som set ikke er på samme standart som helloo.dk. Mewn du skal være velkommen til at benytte dig af deres service. Vi er så sikre på at du kommer tilbage til os da vi laver det bedre og hurtigere. Men prøv dig endelig frem.

Hurtigt og effektivt

Alle mine anbefalinger her fra! Hurtigere betjening har jeg vist aldrig modtaget - og så virker min iPhone endda igen :-)

Hold så kæft hvor er han dygtig

Hej havde ødelagt stikket inde i iphone til øre højtaleren havde forsøgt at lime det efter råd fra anden reperatør i århus som også sagde at det ikke kunne laves, så jeg gav helloo en chance og hold så kæft har var dygtig det tog vel 35 min så havde han skiftet stikket og loddet et nyt på skiftet ledning til øre højtaleren og jeg fik en ny simkort slæde og jeg blev vildt imponeret den virkede det havde jeg ikke regnet med pris ialt 900kr.

God pris - fantastisk og hurtig service!!

Da jeg pludseligt ikke kunne høre noget under telefonopkaldene med mindre jeg satte højttaler funktionen til var gode råd dyre!!

Min fine hvide iPhone4 er ikke mere end et par mdr. gammel, men hvis jeg skulle have den fikset på garantien, ville jeg skulle undvære den i 2-3 uger, og det havde jeg mindre end lyst til!!

Så jeg troppede op i Helloo.dk på Østboulevarden, og der var ingen kø, så efter 15 minutter og 250 kr. var min tlf. som ny... Eller dvs. lyden er faktisk bedre end den var fra ny!!
Nu var jeg heldig, at det kun var en højttaler der skulle skiftes, men havde det været fordelerkablet var prisen blevet 600 kr., og det ville jeg stadig hellere end gerne slippe, for at slippe for at mangle tlf. i 2-3 uger :o)
Så HURRA for hurtig og billig service... Eneste minus var, at jeg ikke nåede at læse det Woman blad færdig jeg begyndte på derinde - hehe ;o) Tiden skulle altså nok være gået, selvom der havde været kø, og det så havde taget måske en time eller tre... Alt under en dag er jo fantastisk, når man ellers har til udsigt at mangle sin tlf. i 2-3 uger!!!

Der skal heller ikke herske tvivl om, at manden virkeligt ved hvad han laver!! Han fortalte om de par muligheder der kunne være galt med tlf., og kort om tiden, arbejdsgangen og prisen for hver af mulighederne, og helt uden slinger i valsen - top professionelt, og jeg var helt tryg ved at lægge min telefon i hans hænder!!!

Super hurtig levering

Til trods for at hjemmesiden er lidt hjemmestrikket og betalingen sker igennem PayPal, så vovede jeg alligevel chancen, fordi Dan har lagt tre hjemmevideoer på YouTube, der forklarer skifte glas på iPhone processen. Ikke vildt proffe videoer, men lige præcis det, man har brug for. Bare kanon! En anden underfundig ting var telefonsystemet, som indeholder intet mindre end 9 tastemuligheder, men jeg tvivler på, at der er så mange ansatte, at det burde være nødvendigt, men fair nok - det gav et smil på mine læber :-)

Men det vigtigste af det hele var, at der blev leveret korrekt allerede dagen efter og det var selvom jeg først fik bestilt kl. 16:00. Det er bare så flot og en kanon service. TAK FOR DET!

Ubehøvlet, nedgørende og arrogant!

I hele mit liv har jeg aldrig været udsat for en så nedgørende og arrogant service medarbejder som i Helloo.dk butikken.
Jeg kom ind med min Iphone som jeg havde tabt i en balje vand, jeg spurgte om denne skade kunne ordnes idet der stadig var liv i mobilen.
Jeg fik som svar at det var fuldstændig tåbeligt at jeg ikke var kommet ned til ham med det samme, jeg prøvede at forklare at det var sket fredag aften og eftersom han har lukket lørdag og søndag var det ligesom lidt svært. det var dog som om han ikke rigtig hørte dette.
efterfølgende fik han gentagende gange højlydt undret sig over hvorfor folk var så dumme og uvidende som de nu en gang var og ikke havde den ringeste anelse om hvordan man skulle behandle en vandskadet mobil.
Hertil må jeg så svare at det er et meget almindeligt hus-råd at man lægger mobilen til at tørre og lader vær med at tænde den indtil det er muligt at tage den til en pro. ud over dette er det jo ikke alle folk der roder med mobiler til daglig og det er derfor alt for galt og meget uprofessionelt at nedgøre generelle mennesker fordi de ikke lige ved hvordan men skal handle i sådan en situation.

Jeg fik derefter diagnosen, ødelagt skærm og at den skulle renses.
Da jeg ikke havde lyst til at vende tilbage hertil tog jeg den med til en anden iphone reparatør i Århus hvor jeg fik at vide at det ikke kun var dette der var galt med telefonen.
Men den er heldigvis lavet nu og virker som ny og dette til en noget billigere pris end hos helloo så jeg kan absolut ikke anbafale dette sted!!!
Hans nis and Anni Solon found this review useful

Reply from www.helloo.dk

Det er dog utroligt som mine ord bliver vendt og drejet så det lyder grufuldt at komme her ned i min butik. Jeg fortæller altid folk der kommer her ned med vandskadet telefoner at vi har nogle regler der skal overholdes hvis man vil have en chance for at ens telefon skal komme til at virke igen.

1. Sluk telefonen og kom ned med den så hurtigt som muligt.
2. Lad være med at forsøge at tænde den.
3. Lad være med at sætte lader / Datakabel i telefonen.

At du mener det er et husråd at man bare skal tørre telefonen kan jeg desværre ikke gøre noget ved, men kan kun påpege at hvis man ikke følger vores vejledning er der 80% chance for at den ikke kan laves.

Alle telefoner der bliver vandskadet skal igennem en kemisk rensning da man har startet en kemisk prosses i telefonen når man blander vand, strøm og kobber sammen. Det lærte vi jo alle sammen i folkeskolen i fysiktimerne. Derfor undre det mig meget at der ikke er nogen der kan huske dette. Det var det jeg snakkede med en ven om inde bag i butikken mens jeg arbejde. Det var ikke ment at du skulle lytte til det.

Min diagnose af din telefon var jo også at din telefon skulle igennem en kemisk rensning og jeg mente at dit LCD display ikke længere virkede. Men jeg kan alltså ikke se om der er mere før den har været igennem den kemiske rensning.

Jeg ved godt at der er mange der ude der mener de er meget dygtige til at lige rense lidt lige der hvor det kan ses i telefonen, og så er det det. Sådan arbejder vi ikke her. Vi har trods alt 16 års erfaring. (det var ikke for at lyde arrogant og nedgørende men blot for at fortælle dig de fakts der nu engang er.

Jeg er da glad for at høre at din telefon nu virker. Men vil da hellere høre fra dig igen om 6 måneder om den så stadig virker. For så kunne jeg jo være arrogant og nedgørende og sige "Hvad sagde jeg".

Nu skriver du at du var hos en anden iPhone reparatør i Århus. Vi er kun 2 her i byen og jeg har set hvad ham den anden laver. Så held og lykke med din telefon og beklager du havde så dårlig en oplevelse. Heldigvis har vi rigtig mange der har gode oplevelser her nede.

ejer af helloo.dk

Meget god service ****** Hurtig og billig :-)

Meget god service ****** Hurtig og billig :-)

hurtig, effektiv + god service

Kan varmt anbefale stedet
mvh
ejer af IPhone 3GS

Super hurtig levering og perfekt service.

Bestilte iPhone reservedele søndag og havde dem tirsdag morgen, super service.
Kan varmt anbefale Helloo.dk

www.helloo.dk Details

Danmarks Bedste & Hurtigste Værksted - Vi tilbyder 30 dages garanti på alt hvad vi laver. Derefter overtager telefonens garanti. - Vi er Danmarks største uafhængige iPhone reparatør. Vi er ikke selvudråbte experter! - Vi har været her i længst tid. 12 år i butikken og 17 års erfaring. - Vi benytter certificerede teknikere som er de dygtigste i landet med den største erfaring. - Vi reparerer på time basis. Vi har Walk In Service. - Vi reparerer på alle modeller, også iPad's hvor vi er de billigste i landet. - Vi tilbyder erhvervs aftale med mulighed for rabat - Vi bruger kun originale dele. - Vi foretager forsikrings reparationer for de største forsikrings selskaber i landet. - Vi har flere kommuner der bruger os da vi levere det bedste resultat.

Visit www.helloo.dk

Write to: dan@helloo.dk