helm.nu reviews

helm.nu reviews

9.5

Hurtig og problemfri handel

Jeg er helt tilfreds. mMere har jeg vist ikke at sige til det.

Når det fungerer...

Første bestilling, nok ikke den sidste!

5 stjerner - fortjent

Nem hjemmeside, hurtig betjening og service i top - - perfekt. èn vare retur og en anden byttes - ingen problemer!!! helt klart et sted jeg handler fremover.

Fede produkter, og hurtig levering

Fede produkter, og hurtig levering.

DET PERFEKTE STED AT HANDLE, OVER NETTET !

Bestilte varen, et indkøbs net med hjul som er pakket helt sammen når det ikke er i brug, til min Mor da hun ønsker sig det til sin fødselsdag.
Bestilt en søndag, leveret tirsdagen efter som oplyst. PERFEKT !

professionelt og super hurtigt

Alt fungerede fint. Meget hurtig ordrebehandling. Jeg er meget tilfreds. Fin beskrivelse af varen på sitet.

Alt var super

Hurtig levering og god betjening

Jeg bestilte onsdag formiddag og fik meddelelse fra Postdanmark dagen efter! Sådan!

Tasken var som jeg håbede og forventede, det var til en gave og fødselaren blev glad :)

nemt, hurtigt, præcist og i smuk stand

Havde bestil en taske i lyst kernelæder og var spændt på, hvor pæn den reel ville være i læderet. Den var så fin - ingen mærker eller misfarvninger. Og super hurtig levering! Vil gerne handle der igen . også fordi udvalget er så stort :-)

Super hurtig service

Hurtig og nem handel. Min clutch kom 2 dage efter jeg havde bestilt den. Dejlig oplevelse.

Super service .

Pakken kom font indpakket og bare 2 dage efter bestilling .

ingen problemer og varene kom dagen efter

Hurtig levering og intet dårligt at sige. Alt forløb uden problemer

Super service og kort leveringstid. Sitet trænger dog til en opdatering...

Jeg er meget imponeret over Helm.nu - og jeg researcede meget på forskellige webshops, inden jeg valgte at prøve netop Helm. Det der gjorde forskellen for mig, er den lynhurtige leveringstid og muligheden for at chatte med en medarbejder. Helm.nu kan i næsten alle tilfælde levere varen dagen efter, du har bestilt, hvis du har bestilt før kl. 15:30, hvilket er skønt! Ved nogle af de andre webshops tar det en uge... muligheden for at chatte med en medarbejder er virkelig fedt, for på den måde er det, i hvert fald for mig, lettere at huske alle de ting, man skal spørge om, i stedet for at der står en person overfor en - eller i telefonen - som man kan blive lidt presset af.

Grunden til jeg ikke giver 5 stjerner er selve Helm's website. Man kan ikke opdele ens søgning på forskellige kriterier, men kun søge på produktnavn - så vidt jeg kunne se i hvert fald. På en af konkurrenternes hjemmeside er der eks. flg. søgekriterier, som gør det enormt let at indsnævre, hvad man er på udkig efter:

- Pris
- Brand
- Højde
- Vægt
- Features (eks. 2 eller 4 hjul)
- Liter
- Farver
- Materialer

Og så synes jeg, det kunne være lækkert, hvis sitet designmæssigt var kælet lidt mere for. Det virker lidt amatør-agtigt i looket p.t. En lille ting som let kan laves bedre og som ville give et mere professionelt indtryk. MEN altså det vigtigste - dvs. go' og hurtig service er opfyldt - og jeg er meget tilfreds :)
Helm

Reply from Helm

Hej Tania

Først og fremmest tak for din meget konstruktive anmeldelse. Jeg forstår godt det kan være lidt (meget) besværligt at at finde varer på vores side da vi har over 6000 varer på lager. Vi arbejder i øjeblikket på højtryk, på et system der vil gøre det lettere at finde varer på siden, så lidt tålmodighed så er vi snart klar. Jeg er glad for du brugte online hjælp, da det er noget vi vægter meget højt.

Peter Berggreen

Ovenud tilfreds!

Bestilte en taske jeg havde set på nettet.. Havde dog et par spørgsmål, så kontaktede butikken.. Fik hurtigt og nemt besvaret mine spørgsmål og gik direkte ind og bestilte min fine nye taske.. Halvanden dag senere havde jeg tasken som lever fuldstændig op til mine forventninger og beskrivelsen på hjemmesiden

Sikke et bredt udvalg og hurtig fremsendelse af produkt. Siden kan absolut anbefales.

Meget god og personlig service..

Selv om det gik galt og jeg måtte have et andet produkt end først bestilt - ja så står jeg med en god oplevelse og handler klart der igen ;-)
Hurtig og personlig betjening - god service..

fed info

købet et produkt, men kunne ikke forstå at jeg ikke havde modtaget noget efter en uge,
skrev en mail, og fik fortalt at det var post danmark der havde glemt at sms til mig.
fin respons, men noget irreteret over den lange ventetid.

Pakken i nakken

En behagelig oplevelse at handle hos helm.nu.
Let at bestille og utrolig hurtig levering til postbutikken.
Herfra kommer kun roser og 5 stjerner.

høj service, hurtig levering

Fantastisk!
Hurtig på chatten. God service. Hurtig levering.
Fås bare ikke bedre

lige efter bogen og varen som forventet

alt som forventet og hurtigt

Det får du hos helm.nu

Vi sætter en ære i at ekspedere din ordre hurtigst muligt. Derfor modtager du typisk dine varer første hverdag efter din bestilling.

Gratis fragt

Køber du for mere en 500 kr., betaler vi fragten til alle adresser i Danmark.

Danmarks største udvalg

Vi er stolte af at kunne præsentere det største udvalg inden for vores branche, og flere nye varer kommer til hver dag.

Personlig betjening

Selvom du køber på nettet, skal du selvfølgelig have personlig betjening. Kontakt os, hvis du har et særligt behov, vi skal hjælpe dig med.

Service i højsædet

Er du ikke tilfreds med dine varer, kan du selvfølgelig returnere dem inden for 14 dage, og vi er også klar til hjælpe dig, hvis dine varer mod forventning går i stykker.

Sikker e-handel

Udover perfekt Trustpilot-score er Helm.nu også godkendt af e-mærket - din garanti for sikker e-handel.

Om helm.nu

Vi har noget at ha' det i - i alle mål og til alle formål!

Vi har solgt tasker, kufferter, rygsække, skoletasker, punge, paraplyer og meget mere i over 139 år, og nu gør vi det også på nettet.

Vi ved, hvad vi snakker om, og derfor er du sikret kompetent vejledning og god service.

Visit helm.nu

Kontakt