Endomondo reviews

Endomondo reviews

4.7

Uacceptabel behandling af kunder og deres data

For os der bruger mere end et system til at tracke vores dagligdag er det en kæmpe hæmsko, at Endomondo har valgt at skrinlægge deres planer om et Public API. Et Public API havde gjort mig i stand til at tracke data fra både Endomondo, Basis Band B1, Fitbit, madlogs, mv., men det er åbenbart Endomondos valg at være så brugerfjendske som muligt. Jeg havde egentligt tænkt mig at købe et Premium-abonnement (som de sjovt nok indførte kort efter at man var blevet lokket til at betale for et PRO-medlemskab som engangsbetaling), men de planer er sat helt og aldeles på standby. Indtil det går op for ledelsen i Endomondo at de eksisterer for brugernes skyld anvender jeg fra dags dato RunKeeper - som netop tilbyder åbenhed om ens egne data! Det kunne Endomondo dælme lære meget af!!

Virkelig dårlig WP8 app

Når man vælger at have en app til WP, så bør man forvente at der idsendes fejlrettelser en gang i mellem. WP appen er virkelig fejlbehæftet og henvendelse på supporten bliver bare ignoreret. Det er rimelig basale funktioner, der ikke virker eller virker sporadisk, så det er ikke fordi jeg forventer særlig meget.
Begynder at bruge trainingpeak i stedet. De kan da i det mindste finde ud af, at starte musikken igen efter at have afbrudt den.

Nemt når det virker og ellers er det bare ærgerligt

Servicen/ softwaren virker for det meste fint indenfor de gængse funktioner. Er der problemer er det umuligt at komme i kontakt med dem og få forslag til løsninger eller forklaring.

Support er tilsyneladende ikke-eksisterende.

Dette er først gang jeg har oplevet at købe software hvor det ikke er muligt at få support.

Fås ikke bedre

Bedste fitness tracker jeg har prøvet, og jeg har prøvet en del. Kan varmt anbefales!

Billige priser og en super løbeapp

De fleste kender endomondo, som har en sportstracker som man bruger til at se hvor hurtigt og langt man løber.

Men de har også en "store", hvor man kan købe super kvalitets løbetøj til billige penge.
De har tit udsalg, og så er det virkeligt billigt. Men vil istedet fremhæve kvalitetten af løbetøjet! Det er lækkeret

dk.store.endomondo.com

Endomondo's portefølje indebærer også fysiske produkter.
Jeg købte et par Herre Løbetights, som desværre var for store, og derfor ønskede ombyttet til et par i anden størrelse - Super service igennem mails og leveringstid for ombytning.
Ligeledes var service i højsædet, da der viste sig at være fejl i det ene bens lynlås, samt syfejl på det nye par - igen god service igennem mails og hurtig ombytning!

God motivator....Men med mulighed for forbedringer...

Bruger oftest opload fra GARMIN 705 - her virker hjemmesiden virker efter nye forbedringer upåklageligt.
App til android er derimod lidt mere mystisk.
På HTC Desire er den registrede strækning som oftest acceptabel. Med HTC Desire S er der som regel store uoverenstemmelser; Opmålingen starter sent efter at der er opnået GPS Signal (hvorvidt fejlen ligger hos Endo eller HTC ?). Typisk mangler den første km af turen.
Webshoppens udformning er ok. dog virker det temmelig mystisk at jeg ikke kunne få en til at vælge andre betalingskort end Dankort - samt at den afviste betalingen med bedsked om at kort typen (Dankort) ikke kunne anvendes :( . Derefter forsøgte jeg med et M.C. (stadigvæk med Dankort-logoet på skærmen ??!). Hvorefter betalingen blev gennemført - ?? :/ . Leveringen kon i øvrigt som aftalt og varene er Tiptop. :)

Elendig kundeservice

Elendig kundeservice. Svarer ikke på spørgsmål i deres forum.
Anbefaler 'Sportstracker' eller 'Runkeeper'

Super hjemmeside, godt produkt.

Jeg elsker denneher hjemmeside. Løber ret meget og bruger et garmin gps løbe ur. Puf og min data er smidt op på deres hjemmeside. Virker skide godt og så er det gratis!!
Jeg har også shoppet to gange i deres shop. Nogle løbetights (varme vinter buxer) og en løbejakke. Billige produkter i en høj kvalitet. Super.

Har købt noget udstyr i webshoppen. Alt var i den skønneste orden.
Det er fedt at der er flere muligheder for levering.

Super motivationsfaktor!

Endomondo.com er den fedeste træningsdagbog kombineret med app på smartphone. Det holder motivationen oppe, at jeg kan tracke min sport, og efterfølgende se grafer, omgangstider osv på det enkelte træningspas. Det er også muligt at overføre fra Garmin-ure eller at lægge træningspas uden rute ind manuelt.

Der er dog stadig plads til forbedringer og nye features, derfor 4 og ikke 5 stjerner.

F.eks.:
- ens udregning af kalorier fra Endo og Garmin.- Det er MEGET forskelligt nu
- mulighed for at tagge Endo-venner på et givent træningspas
- mulighed for at føje løbesko til et bestemt træningspas, således at Endo hjælper med at holde styr på, hvor mange km de enkelte sko har tilbagelagt og dermed, hvornår det er ved at være tid til at skifte.

Det er sgu godt

I starten ville jeg ikke blive medlem derinde, da jeg tænkte det var alt for teknisk og svært. Men da jeg kom igang var det genske nemt og spændende at bruge.

Man skal dog ud at investere i lidt udstyr, f.eks. et bånd man kan have mobilen i, så man ikke behøver tage hånden ned i lommen mens man løber.

Godt app og en fin butik til motionsudstyr

Selve Endomondo App til mobiltelefoner er glimrende, dog ikke perfekt og deres side trænger til hurtigere servere og nye funktioner.

De har en butik tilknyttet, hvor man kan købe motionsudstyr og den fungerer helt fint. Tingene bliver afsendt her fra Danmark og man har dem inden for et par dage.

Spyware

De vil have adgang til ALT på din facebook, også ting der ikke rager dem. Man kan da begynde at spekulere hvad de skal bruge alle ens billeder og statusbeskeder samt hvem du kommer sammen med o.m.a. til

Alder, vægt og navn er selvfølgelig ok. Adresse er vel også ok men så heller ikke mere. Det kommer ikke dem ved og jeg kan ikke se hvorfor de skal snage i mine ting.

Programmet røg ret hurtigt af min telefon og de fik en anmeldelse om at "være upassende" for deres snageri som gik LANGT over hvad godt var.

SUPER SUPER SUPER

Det her program er bare perfekt, virker uden problemer.

Alt i en og samme sag

Dejligt med et løbe fokuseret foretagende som tager hånd om deres brugere, selvom organisationen har hovedsæde i luxembourg afsendes produkterne fra kontoret i københavn, herligt dejlig hurtig leverance og priser som kan konkurrere med alt hvad du finder i den lokale sportsmaster kæde.
Tracking program der tilbydes til diverse smartphones er jo blot appelsinen i turbannen, det er så dejligt nemt at anvende og giver en muligheden for at have sin egen træningsdagbog uden alt for meget rod med at skulle indtaste resultater, alt ordnes automatisk bare der er net forbindelse.

Fantastisk

Dette er en super super måde at logge sine aktiviteter på, virker perfekt !!!

Is Endomondo your company?

Endomondo Details

Endomondo is a sports community based on free real-time GPS tracking of running, cycling, etc. Bring your mobile on the track and get a complete training log!

Visit Endomondo