Helsebaren reviews

Helsebaren reviews

6.2

Ingen penge retur (eller varer) !!! FUP og svindel !!!

Ved ikke om Helsebaren er gået konkurs - men jeg returnerede nogle varer og de lovede at overføre beløbet t min bankkonto. Efter flere rykkere svarer firmaet ikke på mine henvendelser.
Desuden er deres hjemmeside permanent nede - er de gået konkurs !?
Handl IKKE hos Helsebaren eller CDSkiven (som også er deres) - de tager bare jeres penge uden i får varer !

Jeg handler i Helsebaren.dk fremover.

Ovenud positiv oplevelse at handle i Helsebaren.dk, jeg har tidligere haft dårlige oplevelser når jeg har handlet i nogle nogle netbutikker. Helsebaren.dk har efter min mening god kundeservice, hurtig ekspedition, eftersender restordrer, har superbillige priser og mange gode produkbeskrivelser. Bedste anbefalinger herfra. Netkometen

Købte Arvids Universalliniment

Jeg handler gerne i Helsebaren.dk igen - og så var det det billigste sted på nettet :-)

Is Helsebaren your company?

www.helsebaren.dk Details

Visit Helsebaren